abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210987733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Maar wel begrijpelijk. Hoe ga je je anders verdedigen tegen landen die bewust militaire installaties op burgergebouwen plaatsen??
Gericht. Dan moet je dat ziekenhuis op/in.
Ja dat is lastig, maar het dan maar platgooien vind in moreel toch wel heel lastig hoor. Juist met zo’n militaire superioriteit.
zie email 27 oktober
pi_210987738
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Een minderwaardig mens plaatst een raketlanceerinstallatie op het dak van een ziekenhuis om de patiënten, artsen en verplegend personeel als menselijk schild te misbruiken.
Stel jij moet de beslissing nemen: je ziet dat Hamas het ziekenhuis gebruikt als plek voor een raketlanceerinstallatie, en je weet tegelijk dat er honderden/duizenden onschuldige burgers in dat ziekenhuis liggen. Dan zou jij het dus zonder blikken of blozen bombarderen?
pi_210987739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hier snap ik dus ff niks van, ga weg man, klaar met mensen die het antisemitisme ontkennen, de laatste week honderden beelden en berichten erover. En lees die berichten, stond niks in over mensenrechten organisaties die Jodenhaat veroordeelden alleen maar mensen die het erkennen. Dus verdiep je eerst eens ergens in voordat je je nog eens bemoeit met een discussie, en vanaf klaag je maar tegen een muur.
Dude, come on |:( :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210987747
quote:

[..]
Een minderwaardig mens plaatst een raketlanceerinstallatie op het dak van een ziekenhuis om de patiënten, artsen en verplegend personeel als menselijk schild te misbruiken.
Klopt de verplegers in dat ziekenhuis zetten elke dag raketten op dat dak.
Groot fan van User Wotte
pi_210987750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef Oud_student het volgende:
Of het was een IDF treffer op een wapen opslagplaats van Hamas of eeen foutje Hamas.
Zo een grote explosie is alleen te verklaren doordat een wapenopslagplaats is geraakt.
Maar ik zie geen secundaire explosies?
zie email 27 oktober
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:21:16 #256
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210987751
quote:

[..]
Jij weet al wat de oorzaak is? Laten we even afwachten uit er meer duidelijk is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210987758
Is dat nou dat ziekenhuis wat constant op de livestream te zien was?
pi_210987765
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Rusland beschuldigde Oekraïne daar inderdaad van. Dat Oekraïne gebouwen zoals ziekenhuizen gebruikte als human shield.
Dat is iets anders dan 'algemeen bekend'. Want er zijn talloze beelden van Hamas raket lanceringen vanuit drukke wijken en vanaf burgergebouwen. Of wil je beweren dat die er ook zijn van Oekraïne?
pi_210987778
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Verschil is wel dat onder die Oekraiense ziekenhuizen geen artillerie bevond en/of commandostructuren.

Praat niet zie simpel als je er niks van weet.
Weten we dan al dat hier sprake was van een raketinstallatie van Hamas? Zo nee, wie praat er dan simpel?
Allah Al Watan Al Malik
pi_210987781
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Maar wel begrijpelijk. Hoe ga je je anders verdedigen tegen landen die bewust militaire installaties op burgergebouwen plaatsen??
Ze hebben dat Iron Dome, doe het daar maar mee. Dat was in het begin overwhelmed maar in Israël gebeurt er niet zoveel meer hoor. Die raketten die nu vliegen vanuit Gaza vormen niet voldoende bedreiging om het platbombarderen van een fucking ziekenhuis goed te praten.

Anderhalf jaar geleden was de Westerse wereld te klein toen de Russen het deden. Ja, ik weet dat Oekraïne niet vuurde vanaf burgerdoden. Maar je pleegt alsnog gewoon een oorlogsmisdaad terwijl dat voor de oorlogsvoering niet eens 'nodig' is. En nu staan er hier verdomme mensen gewoon schaamteloos met Israëlische vlaggen te zwaaien :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:22:45 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210987782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef wpor het volgende:

[..]
Plaatst? Ik weet de statistiek niet meer, maar een enorm groot gedeelte van de Gaza bewoners was 1-4 jaar oud. Hier kiezen mensen ervoor nog geen kinderen te krijgen omdat hun huis net te klein is, omdat de financiële situatie niet gezond is of zeg het maar. Maar daar beginnen ze er zelfs aan terwijl ze in een gevangenis wonen?
Tsja, dat voortplanting vaak gepaard gaat met een laag iq wat weer inherent is aan het bewust dom houden van een bevolking is een aardige discussie waard, maar wellicht niet voor hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210987789
Het goedpraten van de terreurdaden van Israël kan beginnen hoor. Kinderen kapot bombarderen is niet erg want misschien lag er wel een Hamaslid ergens 6 verdiepingen lager.

Inmiddels trots op de burgemeesters die geen Israëlische vlag hebben gehesen. We moeten die staatsterreur niet meer steunen.
pi_210987791
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hier snap ik dus ff niks van, ga weg man, klaar met mensen die het antisemitisme ontkennen, de laatste week honderden beelden en berichten erover. En lees die berichten, stond niks in over mensenrechten organisaties die Jodenhaat veroordeelden alleen maar mensen die het erkennen. Dus verdiep je eerst eens ergens in voordat je je nog eens bemoeit met een discussie, en vanaf klaag je maar tegen een muur.
Jezus gast. Ik vroeg me gewoon af of jouw stelling dat antisemitisme is toegenomen ook echt klopt. Ik ontken nergens dat antisemitisme bestaat. Doe gewoon eens normaal man, wat is er mis met jouw bovenkamer?
pi_210987818
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Gitw het volgende:

[..]
Je zou je moeten schamen met die Israëlische vlag als profiel foto.
Waarom? Het enige waarvoor ik mij schaam is het Europa wat wij achter gaan laten voor onze kinderen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210987822
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef wpor het volgende:

[..]
Plaatst? Ik weet de statistiek niet meer, maar een enorm groot gedeelte van de Gaza bewoners was 1-4 jaar oud. Hier kiezen mensen ervoor nog geen kinderen te krijgen omdat hun huis net te klein is, omdat de financiële situatie niet gezond is of zeg het maar. Maar daar beginnen ze er zelfs aan terwijl ze in een gevangenis wonen?
De bevolking in de Gazastrook groeit ieder jaar met 3,4 procent, ondanks de beperkte grootte van het gebied en het terroristische Hamas regime waarvoor de eigen burgers alleen maar als potentiële propagandalijken dienen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:25:29 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210987827
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef PS. het volgende:
Is dat nou dat ziekenhuis wat constant op de livestream te zien was?
Nee dat was in Khan Younis, dit was Gaza stad.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:25:30 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210987828
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]
mensen gewoon schaamteloos met Israëlische vlaggen te zwaaien :{
Dit komt ook hier nooit meer goed, hele Dam vol schreeuwende randdebielen die Hamas aanmoedigen, maar het lef hebben om schande te spreken van een Isrealische vlag :').

1933, we zitten er middenin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210987829
Gelet op dit draadje heeft Hamas het goed gespeeld.

Eerlijk is eerlijk, had niet verwacht dat ze psychologisch zo sterk zouden zijn. Mark Corrigan zou daar stiekeme gedachten over hebben.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:26:17 #269
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210987836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ehm, Hamas bestond toen niet eens.
Dat er vanuit Palestijnse kant al jaren een oorlog tegen de Joodse staat wordt gevoerd was wel duidelijk. Nu Israël eindelijk eens van zich afbijt is het meteen huilen geblazen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:26:43 #270
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja dat is lastig, maar het dan maar platgooien vind in moreel toch wel heel lastig hoor. Juist met zo’n militaire superioriteit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wie beweert er militaire superioriteit?

Er in gaan? Hoe? Dan moet je met zware cavelarerie en infanterie er heen rijden? Gast dat zijn slachtoffer aantallen ie in de duizenden gaan lopen.

Dan is een bom veel minder invasief.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:26:54 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210987842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Stel jij moet de beslissing nemen: je ziet dat Hamas het ziekenhuis gebruikt als plek voor een raketlanceerinstallatie, en je weet tegelijk dat er honderden/duizenden onschuldige burgers in dat ziekenhuis liggen. Dan zou jij het dus zonder blikken of blozen bombarderen?
Het is in dat geval gewoon een legitiem doel ja. En dat ligt bij degene die van dat punt oorlog aan het voeren is, niet degene die het bombardeert. Want anders creëer je namelijk een stimulans voor oorlogvoering van dit soort plekken, omdat het dan dus immuniteit kan bieden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210987848
Ramallah begint aardig vol te lopen met boze Palestijnen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210987850
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:26 schreef damsco het volgende:

[..]
Dat er vanuit Palestijnse kant al jaren een oorlog tegen de Joodse staat wordt gevoerd was wel duidelijk. Nu Israël eindelijk eens van zich afbijt is het meteen huilen geblazen.
Ik weet niet hoor, maar de grondslag van het conflict is een stukje complexer. Iets te moeilijk voor je simpele brein waarschijnlijk
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:27:40 #274
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Weten we dan al dat hier sprake was van een raketinstallatie van Hamas? Zo nee, wie praat er dan simpel?
Ervaring uit het verleden en de vele speculaties in de media. Plus dat Hamas een heel oeuvre heeft opgebouwd aan stellingen bij voorzieningen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_210987853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit komt ook hier nooit meer goed, hele Dam vol schreeuwende randdebielen die Hamas aanmoedigen, maar het lef hebben om schande te spreken van een Isrealische vlag :').

1933, we zitten er middenin.
Ik wil ook helemaal geen Hamas vlaggen. Maar die Hamas vlaggen die zijn er omdat Israël al ruim 70 jaar een topprioriteit maakt van het onderdrukken van Palestijnen. Israël had dat veel verstandiger aan kunnen pakken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')