Enorm slechte vergelijking. Het is algemeen bekend dat Hamas raketten afvuurt vanuit locaties waar veel burgers zijn, zoals ziekenhuizen. En dat ze ammunitie tussen burgers opslaan. Of wil je beweren dat Oekraïne zich ook schuldig maakt aan dergelijke laffe zaken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef Haags het volgende:
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
dat was de vraag niet waar ik op reageerdequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hamas gaat vast hun eigen schuilplekken opblazen dat klinkt heel logisch. Stop nu toch eens met het beschermen van die bananenrepubliek
Oekraïne plaatst geen raketlanceerinstallaties op ziekenhuizen, winkelcentra of andere plekken waar burgers wonen. Hamas doet dat juist bewust wél.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef Haags het volgende:
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
Dus jij weet ook al wie het heeft gedaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja hamas gaat vast hun eigen schuilplekken opblazen dat klinkt heel logisch. Stop nu toch eens met het beschermen van die bananenrepubliek
Je plaatst miljoenen mensen in een openluchtgevangenis op een minuscuul stukje grond en jij verwacht dat ze conventioneel oorlog gaan voeren, fuck logics.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Oekraïne plaatst geen raketlanceerinstallaties op ziekenhuizen, winkelcentra of andere plekken waar burgers wonen. Hamas doet dat juist bewust wél.
Ja Israëlquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij weet ook al wie het heeft gedaan?
Ja, maar ook dat is nog geen reden om gewoon rücksichtslos de hele bevolking de godverdomme in te schieten als ze de optie hebben om de-escalerend te werk te gaan. Je mag van een modern land als Israël echt wel beter en verstandiger verwachten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Voor een terroristisch miljonairsclubje dat Palestijnse burgers als menselijk schild misbruikt om zich achter te verschuilen wanneer ze weer eens Israëlische burgers afgeslacht hebben is "gekkies" nogal een understatement.
Dan nog zou het een walgelijke actie zijn van Israël.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Oekraïne plaatst geen raketlanceerinstallaties op ziekenhuizen, winkelcentra of andere plekken waar burgers wonen. Hamas doet dat juist bewust wél.
Rusland beschuldigde Oekraïne daar inderdaad van. Dat Oekraïne gebouwen zoals ziekenhuizen gebruikte als human shield.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef wpor het volgende:
[..]
Enorm slechte vergelijking. Het is algemeen bekend dat Hamas raketten afvuurt vanuit locaties waar veel burgers zijn, zoals ziekenhuizen. En dat ze ammunitie tussen burgers opslaan. Of wil je beweren dat Oekraïne zich ook schuldig maakt aan dergelijke laffe zaken?
HET ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is toch de tweede ziekenhuis die binnen een week geraakt is ?
ah, eindelijk eens iets wat waarheid kan zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Oorlogsmisdaad. Of het nu Hamas is geweest of Israel.
Een minderwaardig mens plaatst een raketlanceerinstallatie op het dak van een ziekenhuis om de patiënten, artsen en verplegend personeel als menselijk schild te misbruiken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het goedpraten ('want er worden daar raketten afgevuurd hoor') is al begonnen.
Dan ben je een minderwaardig mens.
who gives a fuckquote:
Denk dat jouw denkwijze het probleem wel samenvat. Je gunt de Joden geen eigen staat in Israël en daarom maakt het ook niet zoveel uit wat Israël doet, fout zijn ze per definitie al doordat ze zelfbeschikking hebben. Ik ben overigens pro zionisme en gun de Joden een vreedzaam bestaan waarbij ze niet in constante angst en dreiging hoeven te leven van haar buurlanden. Daarom steun ik Israël in haar overlevingsgevecht en gun ik haar het recht een eigen staat te hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben tegen racisme en Zionisme en ik sta niet achter de oorlogsmisdaden van Israël!
Verschil is wel dat onder die Oekraiense ziekenhuizen geen artillerie bevond en/of commandostructuren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef Haags het volgende:
Maar wel begrijpelijk. Hoe ga je je anders verdedigen tegen landen die bewust militaire installaties op burgergebouwen plaatsen??quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan nog zou het een walgelijke actie zijn van Israël.
Het is daar dan ook een broeinest van minderwaardige mensen. Of dat nou terroristen zijn of een extremistische Israëlische regering.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Een minderwaardig mens plaatst een raketlanceerinstallatie op het dak van een ziekenhuis om de patiënten, artsen en verplegend personeel als menselijk schild te misbruiken.
Plaatst? Ik weet de statistiek niet meer, maar een enorm groot gedeelte van de Gaza bewoners was 1-4 jaar oud. Hier kiezen mensen ervoor nog geen kinderen te krijgen omdat hun huis net te klein is, omdat de financiële situatie niet gezond is of zeg het maar. Maar daar beginnen ze er zelfs aan terwijl ze in een gevangenis wonen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je plaatst miljoenen mensen in een openluchtgevangenis op een minuscuul stukje grond en jij verwacht dat ze conventioneel oorlog gaan voeren, fuck logics.
Hier snap ik dus ff niks van, ga weg man, klaar met mensen die het antisemitisme ontkennen, de laatste week honderden beelden en berichten erover. En lees die berichten, stond niks in over mensenrechten organisaties die Jodenhaat veroordeelden alleen maar mensen die het erkennen. Dus verdiep je eerst eens ergens in voordat je je nog eens bemoeit met een discussie, en vanaf klaag je maar tegen een muur.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah. Dus iemand anders moet met bronnen komen en die tien media berichten wuif je uiteraard direct aan de kant. Maar je eigen bewering die behoeft geen enkele onderbouwing…. Je lijkt wel een trol
Je zou je moeten schamen met die Israëlische vlag als profiel foto.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Helaas heeft het zijn uitwerking al gehad want voor miljoenen mensen in Europa is het de enige waarheid en de haat neemt alleen maar toe terwijl de klok naar de volgende aanslag weer loopt.
nou ja, als je in een villa woont dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef wpor het volgende:
[..]
Plaatst? Ik weet de statistiek niet meer, maar een enorm groot gedeelte van de Gaza bewoners was 1-4 jaar oud. Hier kiezen mensen ervoor nog geen kinderen te krijgen omdat hun huis net te klein is, omdat de financiële situatie niet gezond is of zeg het maar. Maar daar beginnen ze er zelfs aan terwijl ze in een gevangenis wonen?
Ehm, Hamas bestond toen niet eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Zij zijn de oorlog gestart of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |