Klopt, het belagen, uitschelden, bespugen en hun vlaggen verbranden waarbij wordt opgeroepen om ze te doden wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neemt het antisemitisme toe?
Kritiek op het handelen en acteren van Isral is geen antisemitisme.
Ik zie verhalen dat het een raket was van Hamas op social media, maar is daar enig bewijs voor? Of wishfull thinking van sommige mensen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Raketlancering die fout gaat afschuiven op Israel
het zal me niks verbazen dat de ontploffing ook vergroot is door ontploffende munitie/raketten die daar waren opgeslagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
'Autoriteiten Gaza'. Dat is dus gewoon Hamas, het blijft bijzonder dat de narratieven van een terreurgroepering zo snel op de voorpagina van de staatsomroep staan.
En wederom: als je je verschuilt in publieke plekken of vanaf die plekken oorlog voert, bijv. via het afvuren van raketten, is het een legitiem doel. Dat probleem ligt toch echt bij degenen die dit doen, niet bij degenen die dit doel willen neutraliseren.
Ja. Dat vraag ik me ook wel eens af als ik de beelden zie van die Palestijnen die mee deden bij de pogrom.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is de maximale leedtijd van die kinderen?
CNN, Sky, BBC, eigenlijk melden alle serieuze media het nu wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
'Autoriteiten Gaza'. Dat is dus gewoon Hamas, het blijft bijzonder dat de narratieven van een terreurgroepering zo snel op de voorpagina van de staatsomroep staan.
En wederom: als je je verschuilt in publieke plekken of vanaf die plekken oorlog voert, bijv. via het afvuren van raketten, is het een legitiem doel. Dat probleem ligt toch echt bij degenen die dit doen, niet bij degenen die dit doel willen neutraliseren.
Of het is weer zo'n raketinslag zonder raket.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Raketlancering die fout gaat afschuiven op Israel
dat zal mij niks verbazen als dat waar zou zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie verhalen dat het een raket was van Hamas op social media, maar is daar enig bewijs voor? Of wishfull thinking van sommige mensen?
Veel onduidelijk op dit moment.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie verhalen dat het een raket was van Hamas op social media, maar is daar enig bewijs voor? Of wishfull thinking van sommige mensen?
En nu heeft hamas laten zien hetzelfde niveau ziekheid te beschikken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
1 van de meest verknipte, zieke, extremistische, terroristische organisaties van de moderne tijd. Een organisatie dat de wereld alleen maar ellende heeft gebracht.
Dat laatste filmpje laat het moment van inslag 'zien' en horen, ik heb de ballen verstand van dit soort dingen, maar is dat het geluid van een raket vanuit de lucht? Of van een raket vanaf die grond die mislukt?quote:
Als dat zo zou zijn gaan er weer een hoop mensen nat in dit topic.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Perrin het volgende:
IDF zegt een afzwaaier van een Hamas raket. Filmpje hierboven heeft wel het geluid van het projectiel duidelijk opgenomen.
die ontkennen het gewoon hoor, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn gaan er weer een hoop mensen nat in dit topic.
Aldus Hamas, wie zegt dat er geen munitie die ze daar opgeslagen hadden is ontploft? Of een raket die ze op dat moment vanuit dat gebied aan het afschieten waren verkeerd is terrecht gekomen? Voor sommige mensen is dit al 100% een zekerheid en er is geen andere optie, het volk wat moord, verkracht en een heilige oorlog wil tussen gelovigen en niet gelovigen legt de grens bij propaganda.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Dat bombardement met zoveel doden is verschrikkelijk en kan zomaar het sentiment tegen Isral grotendeels om laten slaan. Bizar dat ze zo’n bombardement doen met zoveel slachtoffers.
Het noorden van Gaza had afgelopen vrijdag nog bericht gekregen te vertrekken plus er waren vast een paar Hamas leden aanwezig die het ziekenhuis als Human shield gebruikte dus dan is zo’n ziekenhuis een volledig legitiem doelwitquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:47 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Laat me raden; er stonden voor de verandering maar weer eens Hamas raketlanceerinstallaties op het dak van dat ziekenhuis?
ik ben benieuwd of er hier gebruikers zijn die die ervaring hebben om daar een juist antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste filmpje laat het moment van inslag 'zien' en horen, ik heb de ballen verstand van dit soort dingen, maar is dat het geluid van een raket vanuit de lucht? Of van een raket vanaf die grond die mislukt?
Goede bron wel. Goed leesbaar ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
Er gaan nu inderdaad geruchten dat het om een gefaalde lancering van Hamas zelf gaat. Wat natuurlijk een mogelijkheid is als je bij of op een ziekenhuis raketten gaat staan afvuren.
[ twitter ]
Ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze waren al 30 min lang vanuit dat gebied Isral aan het bestoken met raketten, maar even afwachten. Het is Hamas die dit beweert, als het geen ongelukje was dan zijn ze zelf in staat om dit op te blazen voor de propaganda wat weer werkt gezien islamitisch twitter weer massaal losgaat, eens zien wat Isral beweert.
Mensen roepen dat het duidelijk het geluid van een raket is. Ik heb er zelf niet zo'n ervaring mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste filmpje laat het moment van inslag 'zien' en horen, ik heb de ballen verstand van dit soort dingen, maar is dat het geluid van een raket vanuit de lucht? Of van een raket vanaf die grond die mislukt?
Gewoon een gebouw van waaraf raketten werden gestuurd richting Israel, dan mag Israel terugschieten ongeacht wat voor gebouw dat is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Dat bombardement met zoveel doden is verschrikkelijk en kan zomaar het sentiment tegen Isral grotendeels om laten slaan. Bizar dat ze zo’n bombardement doen met zoveel slachtoffers.
Ik wacht het gewoon af, veel (des)informatie nu.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Aldus Hamas, wie zegt dat er geen munitie die ze daar opgeslagen hadden is ontploft? Of een raket die ze op dat moment vanuit dat gebied aan het afschieten waren verkeerd is terrecht gekomen? Voor sommige mensen is dit al 100% een zekerheid en er is geen andere optie, het volk wat moord, verkracht en een heilige oorlog wil tussen gelovigen en niet gelovigen legt de grens bij propaganda.
Is vast weer zoiets waar partij X zegt het A was en partij Y zegt dat het B was. ..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:59 schreef Perrin het volgende:
IDF zegt een afzwaaier van een Hamas raket. Filmpje hierboven heeft wel het geluid van het projectiel duidelijk opgenomen.
Er is hier maar een schuldige: Hamas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon een gebouw van waaraf raketten werden gestuurd richting Israel, dan mag Israel terugschieten ongeacht wat voor gebouw dat is.
Wat een gekonkel. Super bron.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
Er gaan nu inderdaad geruchten dat het om een gefaalde lancering van Hamas zelf gaat. Wat natuurlijk een mogelijkheid is als je bij of op een ziekenhuis raketten gaat staan afvuren.
[ twitter ]
Er zijn genoeg "kinderen", met name van 12-18 die gewoon meedoen aan dit soort acties.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat vraag ik me ook wel eens af als ik de beelden zie van die Palestijnen die mee deden bij de pogrom.
De helft van de bevolking is kind en dus onschuldig.
Tja zeer toevallig waren ze net raketten aan het schieten op Isral.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Exactquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is hier maar een schuldige: Hamas.
fok komt wel in de buurtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het kan onmogelijk een onbetrouwbaardere bron zijn als Hamas
Eh… ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Het kan onmogelijk een onbetrouwbaardere bron zijn als Hamas
Jij weet al wat er gebeurd is? Knap.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
I know. Maar ja, een kind is kennelijk per definitie onschuldig en de dupe van dit alles.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn genoeg "kinderen", met name van 12-18 die gewoon meedoen aan dit soort acties.
Sowieso, 1300 mensen op brute wijze afslachten en dan verwachten dat je niet keihard aangepakt gaat worden. Dit is gewoon oorlogsgebied en Isral is duidelijk geweest, alles gaat tegen de vlakte en Hamas gaat hiervoor de ultieme prijs betalen. En met een tegenstander als Hamas weet je een ding zeker, ziekenhuizen zijn de ideale plek om je raketten vandaan te schieten. Kunnen ze mooi internationaal zieltjes mee winnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
Ja. En dat zijn ze kunnen worden door de acties van n land wat veel verstandiger had moeten zijn: Isralquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kinderen volwassen misdaden plegen maakt ze nog niet volwassen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
I know. Maar ja, een kind is kennelijk per definitie onschuldig en de dupe van dit alles.
Dat het net zo goed daders zijn, hoor je weinig.
Nee het volk wat kinderen verkracht en vermoord zijn een betrouwbare bron.quote:
Zij zijn de oorlog gestart of niet dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij weet al wat er gebeurd is? Knap.
Maar even het in hypothetische geval dat er 30 Hamasstrijders in het ziekenhuis waren maar ook honderden/duizenden andere burgers is dan waard op een bom te gooien op het hele ziekenhuis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:06 schreef Red_85 het volgende:
Die gekkies van hamas staan er bekend om om scholen en ziekenhuizen te gebruiken.
Nee dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij weet al wat er gebeurd is? Knap.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze waren al 30 min lang vanuit dat gebied Isral aan het bestoken met raketten, maar even afwachten. Het is Hamas die dit beweert, als het geen ongelukje was dan zijn ze zelf in staat om dit op te blazen voor de propaganda wat weer werkt gezien islamitisch twitter weer massaal losgaat, eens zien wat Isral beweert.
Tot nu toe is er vooral nog veel onduidelijk, behalve dat er een ziekenhuis is gebombardeerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee het volk wat kinderen verkracht en vermoord zijn een betrouwbare bron.
De grootste Qassam heeft 40-50kg explosieve lading? Kan die zoveel schade aanrichten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |