abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210987517
Ik ben tegen racisme en Zionisme en ik sta niet achter de oorlogsmisdaden van Israël!
Groot fan van User Wotte
pi_210987520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:06 schreef Red_85 het volgende:
Die gekkies van hamas staan er bekend om om scholen en ziekenhuizen te gebruiken.
Voor een terroristisch miljonairsclubje dat Palestijnse burgers als menselijk schild misbruikt om zich achter te verschuilen wanneer ze weer eens Israëlische burgers afgeslacht hebben is "gekkies" nogal een understatement.
pi_210987531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Slayage het volgende:
"jullie voeren een terreur campagne tegen ons? Wij laten jullie zien wat een terreur campagne is"

-Israelisch probably.

Ik bedoel ze zeggen al dagen lang van de president naar beneden. "Wij maken geen onderscheid tussen burgers en militanten".

If you are shocked, you haven't been paying attention.

Als je de genocidale karakter van wat Israël doet nog steeds niet ziet, wil je het niet zien en heb je je menselijkheid verloren.

[ twitter ]
Als dit toch een Hamas raket gone wrong blijkt te zijn, ga jij dan je excuses aanbieden?
pi_210987540
quote:
"jullie voeren een terreur campagne tegen ons? Wij laten jullie zien wat een terreur campagne is"

-Israelisch probably.

Ik bedoel ze zeggen al dagen lang van de president naar beneden. "Wij maken geen onderscheid tussen burgers en militanten".

If you are shocked, you haven't been paying attention.

Als je de genocidale karakter van wat Israël doet nog steeds niet ziet, wil je het niet zien en heb je je menselijkheid verloren.

[ twitter ]
:r :r :r

Ik sta hier niet achter.
Groot fan van User Wotte
pi_210987546
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_210987548
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Snikkelbeer het volgende:
Misschien een idee om allemaal even te wachten op meer duidelijkheid voordat we met het vingertje gaan wijzen?
voor velen is het al duidelijk genoeg.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:12:14 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210987562
quote:
...

Doe maar even rustig jongen. :{
pi_210987563
Dieptepunt dit ,dat ziekenhuis. -O-

Wat zijn mensen toch naar ook
pi_210987566
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
pi_210987570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef Haags het volgende:
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
en water is nat, klaar. (wie ontkent dit eigenlijk?)
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:13:04 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210987578
quote:
Het goedpraten ('want er worden daar raketten afgevuurd hoor') is al begonnen.

Dan ben je een minderwaardig mens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210987580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Klopt, het belagen, uitschelden, bespugen en hun vlaggen verbranden waarbij wordt opgeroepen om ze te doden wel.
Ah. Dus iemand anders moet met bronnen komen en die tien media berichten wuif je uiteraard direct aan de kant. Maar je eigen bewering die behoeft geen enkele onderbouwing…. Je lijkt wel een trol
pi_210987583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
voor velen is het al duidelijk genoeg.
ja hamas gaat vast hun eigen schuilplekken opblazen dat klinkt heel logisch. Stop nu toch eens met het beschermen van die bananenrepubliek
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:13:48 #224
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210987591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
Zonder duidelijke tijdrange is dit statement altijd waar.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:14:11 #225
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210987600
quote:
Ja bedankt Henk. Natuurlijk!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210987610
quote:
Enorm slechte vergelijking. Het is algemeen bekend dat Hamas raketten afvuurt vanuit locaties waar veel burgers zijn, zoals ziekenhuizen. En dat ze ammunitie tussen burgers opslaan. Of wil je beweren dat Oekraïne zich ook schuldig maakt aan dergelijke laffe zaken?

Daarnaast, de combinatie van bovenstaande twee zaken kan ook resulteren in een foutje van Hamas zelf.
pi_210987615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja hamas gaat vast hun eigen schuilplekken opblazen dat klinkt heel logisch. Stop nu toch eens met het beschermen van die bananenrepubliek
dat was de vraag niet waar ik op reageerde
pi_210987618
quote:
Oekraïne plaatst geen raketlanceerinstallaties op ziekenhuizen, winkelcentra of andere plekken waar burgers wonen. Hamas doet dat juist bewust wél.
pi_210987639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dus jij weet ook al wie het heeft gedaan?
pi_210987645
Oorlogsmisdaad. Of het nu Hamas is geweest of Israel.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:16:25 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210987646
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Oekraïne plaatst geen raketlanceerinstallaties op ziekenhuizen, winkelcentra of andere plekken waar burgers wonen. Hamas doet dat juist bewust wél.
Je plaatst miljoenen mensen in een openluchtgevangenis op een minuscuul stukje grond en jij verwacht dat ze conventioneel oorlog gaan voeren, fuck logics.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210987648
Dit is toch de tweede ziekenhuis die binnen een week geraakt is ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210987649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dus jij weet ook al wie het heeft gedaan?
Ja Israël
Groot fan van User Wotte
pi_210987650
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:10 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Voor een terroristisch miljonairsclubje dat Palestijnse burgers als menselijk schild misbruikt om zich achter te verschuilen wanneer ze weer eens Israëlische burgers afgeslacht hebben is "gekkies" nogal een understatement.
Ja, maar ook dat is nog geen reden om gewoon rücksichtslos de hele bevolking de godverdomme in te schieten als ze de optie hebben om de-escalerend te werk te gaan. Je mag van een modern land als Israël echt wel beter en verstandiger verwachten.

Dit is gewoon hetzelfde als Afghanistan binnenvallen na 9/11, qua geweld zelfs nog wel extremer en ziekelijker. En om nou te stellen dat de wereld daar beter van is geworden.. :{

Maar goed, die sukkels hebben zo'n beetje al het mogelijke gedaan om voedingsbodem voor Hamas te creëren dus wellicht is nu wat tact en proportionaliteit ook gewoon echt teveel gevraagd.

Het is echt schandalig. Gênant zelfs, voel ik als 'medewesterling'.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_210987651
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dan nog zou het een walgelijke actie zijn van Israël.
pi_210987652
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef wpor het volgende:

[..]
Enorm slechte vergelijking. Het is algemeen bekend dat Hamas raketten afvuurt vanuit locaties waar veel burgers zijn, zoals ziekenhuizen. En dat ze ammunitie tussen burgers opslaan. Of wil je beweren dat Oekraïne zich ook schuldig maakt aan dergelijke laffe zaken?
Rusland beschuldigde Oekraïne daar inderdaad van. Dat Oekraïne gebouwen zoals ziekenhuizen gebruikte als human shield.
pi_210987658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is toch de tweede ziekenhuis die binnen een week geraakt is ?
HET ziekenhuis.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210987664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Oorlogsmisdaad. Of het nu Hamas is geweest of Israel.
ah, eindelijk eens iets wat waarheid kan zijn.
pi_210987673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Het goedpraten ('want er worden daar raketten afgevuurd hoor') is al begonnen.

Dan ben je een minderwaardig mens.
Een minderwaardig mens plaatst een raketlanceerinstallatie op het dak van een ziekenhuis om de patiënten, artsen en verplegend personeel als menselijk schild te misbruiken.
pi_210987679
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
HET ziekenhuis.
who gives a fuck :6
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')