abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:08:06 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210987465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee het volk wat kinderen verkracht en vermoord zijn een betrouwbare bron. :')
Volgens sommige internationale (en helaas ook nationale) media wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210987466
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Hamas vuurt steeds, iedere dag weer, raketten af vanaf dichtbevolkte gebieden. En iedereen weet dat Israël terug schiet op die installaties. Dat is ook gewoon hun recht op zelfverdediging.

Ongelooflijk triest dit.
Is een raket die opgepikt is door Iron Dome, beantwoorden met een bom waarvan Israël weet dat het een paar honderd mensen het leven gaat kosten proportioneel?
pi_210987468
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:06 schreef damsco het volgende:

[..]
Sowieso, 1300 mensen op brute wijze afslachten en dan verwachten dat je niet keihard aangepakt gaat worden. Dit is gewoon oorlogsgebied en Israël is duidelijk geweest, alles gaat tegen de vlakte en Hamas gaat hiervoor de ultieme prijs betalen. En met een tegenstander als Hamas weet je een ding zeker, ziekenhuizen zijn de ideale plek om je raketten vandaan te schieten. Kunnen ze mooi internationaal zieltjes mee winnen.
Helaas, helaas heb je gelijk. Dit verhaalt kent alleen maar verliezers.
pi_210987469
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:07 schreef damsco het volgende:

[..]
Zij zijn de oorlog gestart of niet dan?
Nogmaals. Van een land dat technologisch zo superieur is mag je wel wat meer verwachten.

Maar ik zie ook geruchten over een hamasraket. Afwachten dus
zie email 27 oktober
pi_210987487
"jullie voeren een terreur campagne tegen ons? Wij laten jullie zien wat een terreur campagne is"

-Israelisch probably.

Ik bedoel ze zeggen al dagen lang van de president naar beneden. "Wij maken geen onderscheid tussen burgers en militanten".

If you are shocked, you haven't been paying attention.

Als je de genocidale karakter van wat Israël doet nog steeds niet ziet, wil je het niet zien en heb je je menselijkheid verloren.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210987489
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Het kan onmogelijk een onbetrouwbaardere bron zijn als Hamas 8-)
Helaas heeft het zijn uitwerking al gehad want voor miljoenen mensen in Europa is het de enige waarheid en de haat neemt alleen maar toe terwijl de klok naar de volgende aanslag weer loopt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210987492
Misschien een idee om allemaal even te wachten op meer duidelijkheid voordat we met het vingertje gaan wijzen?
  Forum Admin dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:09:38 #208
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210987501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Helaas, helaas heb je gelijk. Dit verhaalt kent alleen maar verliezers.
Dit is helaas de waarheid. Dit conflict gaat ook niet worden beslecht in onze levensjaren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:09:46 #209
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210987505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De grootste Qassam heeft 40-50kg explosieve lading? Kan die zoveel schade aanrichten?

Dit is wel foute boel als Israël hier achter zit :{
Alleen als ie toevallig een depot raakt, lijkt me.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210987507
Wat een verschrikking voor de mensen die een veilig heenkomen zochten in het ziekenhuis, of er al lagen.
pi_210987517
Ik ben tegen racisme en Zionisme en ik sta niet achter de oorlogsmisdaden van Israël!
Groot fan van User Wotte
pi_210987520
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:06 schreef Red_85 het volgende:
Die gekkies van hamas staan er bekend om om scholen en ziekenhuizen te gebruiken.
Voor een terroristisch miljonairsclubje dat Palestijnse burgers als menselijk schild misbruikt om zich achter te verschuilen wanneer ze weer eens Israëlische burgers afgeslacht hebben is "gekkies" nogal een understatement.
pi_210987531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Slayage het volgende:
"jullie voeren een terreur campagne tegen ons? Wij laten jullie zien wat een terreur campagne is"

-Israelisch probably.

Ik bedoel ze zeggen al dagen lang van de president naar beneden. "Wij maken geen onderscheid tussen burgers en militanten".

Als je de genocidale karakter van wat Israël doet nog steeds niet ziet, wil je het niet zien en heb je je menselijkheid verloren.

[ twitter ]
Als dit toch een Hamas raket gone wrong blijkt te zijn, ga jij dan je excuses aanbieden?
pi_210987540
quote:

-Israelisch probably.

[ twitter ]
:r :r :r

Ik sta hier niet achter.
Groot fan van User Wotte
pi_210987546
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_210987548
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:09 schreef Snikkelbeer het volgende:
Misschien een idee om allemaal even te wachten op meer duidelijkheid voordat we met het vingertje gaan wijzen?
voor velen is het al duidelijk genoeg.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:12:14 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210987562
quote:
...

Doe maar even rustig jongen. :{
pi_210987563
Dieptepunt dit ,dat ziekenhuis. -O-

Wat zijn mensen toch naar ook
pi_210987566
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
pi_210987570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef Haags het volgende:
Ongeacht van wie die raket nou afkomstig is, we hebben ook vrijwel allemaal onze walging uitgesproken toen Rusland weer eens een ziekenhuis met de grond gelijk maakte in Oekraïne. Dit is gewoon fout, klaar.
en water is nat, klaar. (wie ontkent dit eigenlijk?)
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:13:04 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210987578
quote:
Het goedpraten ('want er worden daar raketten afgevuurd hoor') is al begonnen.

Dan ben je een minderwaardig mens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210987580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Klopt, het belagen, uitschelden, bespugen en hun vlaggen verbranden waarbij wordt opgeroepen om ze te doden wel.
Ah. Dus iemand anders moet met bronnen komen en die tien media berichten wuif je uiteraard direct aan de kant. Maar je eigen bewering die behoeft geen enkele onderbouwing…. Je lijkt wel een trol
pi_210987583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
voor velen is het al duidelijk genoeg.
ja hamas gaat vast hun eigen schuilplekken opblazen dat klinkt heel logisch. Stop nu toch eens met het beschermen van die bananenrepubliek
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:13:48 #224
38496 Perrin
pi_210987591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
Zonder duidelijke tijdrange is dit statement altijd waar.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:14:11 #225
38496 Perrin
pi_210987600
quote:
Ja bedankt Henk. Natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')