Hehe, nuttig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 3 Albert Heijns op 10 minuten fietsen.
Eieren haal ik bij de boerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond de jumbo vaak wel fijner en goedkoper dan de ah maar dat zijn ze ook niet meer. de lidl kom ik toch vaak net iets goedkoper uit.
eieren haal ik sowieso daar.
het is belachelijk dat er 14+ cent per ei verschil zit tussen de bio eieren van de lidl en de jumbo en ah
Ik heb hier geen Dekamarktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of, blijkbaar moet ik naar de Deka om weer wat voorraad op te bouwen.
Het is dat het spoor en het station in de weg zittenquote:
Ja die heb ik dan weer niet in de buurtquote:
Dit, dan moet ik zo ver fietsen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer niet in de buurt
Hej dan zit jij dicht bij een leuke kroegquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dat het spoor en het station in de weg zittenAnders kwam ik er wel met 10 minuten fietsen.
Nou ja, de Aldi en de andere Lidl en andere Jumbo zijn ook wel met tien minuten fietsen te doen denk ik. Maar ben gewoon aartslui als hier al een Boni en Hoogvliet om de hoek zitten.
ja ik was laatst bij zo'n huisverkoopboer in Lunteren of Ederveen of zo. Enorme automaat, kon geen febo tegenop, alles erin, eieren, honing, kaas, advocaatje allesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Boeren zat hier.
Met van die eieren-uit-de-muur-acties. En een landwinkel
Welke?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej dan zit jij dicht bij een leuke kroeg
Harvestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
HarvestNee klopt, die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Advocaat is viesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga de afwas doen. Als er een advocaatjesmeet in Ederveen komt dan hoor ik het wel
Dan drink je iets andersquote:
Ja maar jij bent een hypochonder en ziet dat overal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie echt 500 keer het woord kanker.
Het is een teken van het universum.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een hypochonder en ziet dat overal.
Bleh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:05 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een keer of 10 de trap op lopen met wat dozen/spullen, maar ik heb geen zin
even zin maken dan. dan heb je het maar gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:05 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een keer of 10 de trap op lopen met wat dozen/spullen, maar ik heb geen zin
Ah kut.quote:We willen je erop wijzen dat we vanaf 1 november 2023 de ondersteuning voor het verzenden van MOBI-bestanden (.mobi, .azw, .prc) via Send to Kindle beginnen af te bouwen.
Ja maar dan doet ie soms moeilijk met leestekens zoals aanhalingstekens. Misschien kan Caliber daar ook wat mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon epub van?
Oh ok, dat wist ik niet. Maakte het tot nu toe ook altijd MOBI in Calibre en dacht dat het formaat verder niet uitmaakte, dat het er hetzelfde uit zou zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan doet ie soms moeilijk met leestekens zoals aanhalingstekens. Misschien kan Caliber daar ook wat mee.
dan doe je het toch gewoon via ehm hoe heet dat programma.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef Pheno het volgende:
F me. Ik moet even terug komen naar het eerdere project want dumpster fire. Dat wordt weer een leuke week. Is het al weekend? Dit keer kijk ik er naar uit.
Goed gelukt wel, dat logo blurrenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was al even bang dat er helemaal geen mooie knutselpanden meer te koop stonden in de buurt.
https://www.funda.nl/koop(...)766-dorpsstraat-524/
Die zit in Herwijnen ook, precies dezelfde keten/naamquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Was wel een prima naam voor een bakker, Bakker.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zit in Herwijnen ook, precies dezelfde keten/naam
met elke foto verder weg komen. alsof het een film is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was al even bang dat er helemaal geen mooie knutselpanden meer te koop stonden in de buurt.
https://www.funda.nl/koop(...)766-dorpsstraat-524/
Kan je goed het pittoreske Noord-Scharwoude zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
met elke foto verder weg komen. alsof het een film is.
Ik mag hier niet om lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie echt 500 keer het woord kanker.
Ik de Alblasserwaard heb je slager Bakker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Was wel een prima naam voor een bakker, Bakker.
Het is echt heel auw. Gelukkig heb ik er geen 'schuld' aan. Ik houd sowieso niet van de 'blame game', het is echt wel een lullige fout en nu is het zaak het op te lossen. Gistermiddag ook al een. Dat scoort niet lekker. Nu is het eenmaal de klant die niet gemeld heeft dat de hele url structuur veranderd is, maar de ander is gewoon niet geteste functionaliteit. Ik was die tijd niet ingepland, maar toch, eerste die ze aankijken: "waarom heb je dit niet gezien"quote:
Je kunt het. Zie het als een gratis work-outquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:05 schreef Puala het volgende:
En een aardige buur. Hier gebeurt dat niet. Ik neem eigenlijk altijd wel aan, maar vice versa: nope.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:38 schreef essnhills het volgende:
PostNL zou volgens de app vanmiddag komen. Dus ik dacht, het zonnetje schijnt, ik ga lekker naar buiten. Ben ik op precies het verste punt in mijn rondje, berichtje in de PostNL app: ja we komen tussen een half uur geleden en een uur.
En ja hoor, precies als ik de hoek om kom zie ik nog net die bus bij mij wegrijden
Gelukkig had de buurvrouw het aangenomen.
Wel heerlijk zonnetje buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |