Hehe, nuttig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 3 Albert Heijns op 10 minuten fietsen.
Eieren haal ik bij de boerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond de jumbo vaak wel fijner en goedkoper dan de ah maar dat zijn ze ook niet meer. de lidl kom ik toch vaak net iets goedkoper uit.
eieren haal ik sowieso daar.
het is belachelijk dat er 14+ cent per ei verschil zit tussen de bio eieren van de lidl en de jumbo en ah
Ik heb hier geen Dekamarktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of, blijkbaar moet ik naar de Deka om weer wat voorraad op te bouwen.
Het is dat het spoor en het station in de weg zittenquote:
Ja die heb ik dan weer niet in de buurtquote:
Dit, dan moet ik zo ver fietsen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer niet in de buurt
Hej dan zit jij dicht bij een leuke kroegquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dat het spoor en het station in de weg zittenAnders kwam ik er wel met 10 minuten fietsen.
Nou ja, de Aldi en de andere Lidl en andere Jumbo zijn ook wel met tien minuten fietsen te doen denk ik. Maar ben gewoon aartslui als hier al een Boni en Hoogvliet om de hoek zitten.
ja ik was laatst bij zo'n huisverkoopboer in Lunteren of Ederveen of zo. Enorme automaat, kon geen febo tegenop, alles erin, eieren, honing, kaas, advocaatje allesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Boeren zat hier.
Met van die eieren-uit-de-muur-acties. En een landwinkel
Welke?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Hej dan zit jij dicht bij een leuke kroeg
Harvestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
HarvestNee klopt, die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Advocaat is viesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga de afwas doen. Als er een advocaatjesmeet in Ederveen komt dan hoor ik het wel
Dan drink je iets andersquote:
Ja maar jij bent een hypochonder en ziet dat overal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie echt 500 keer het woord kanker.
Het is een teken van het universum.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een hypochonder en ziet dat overal.
Bleh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:05 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een keer of 10 de trap op lopen met wat dozen/spullen, maar ik heb geen zin
even zin maken dan. dan heb je het maar gehadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:05 schreef Puala het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een keer of 10 de trap op lopen met wat dozen/spullen, maar ik heb geen zin
Ah kut.quote:We willen je erop wijzen dat we vanaf 1 november 2023 de ondersteuning voor het verzenden van MOBI-bestanden (.mobi, .azw, .prc) via Send to Kindle beginnen af te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |