Fietsend misschien wel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er hier geen Lidl of Aldi op loopafstand zit.
Maar daar ben ik te lui voor (als er al wel drie andere supermarkten om de hoek zitten).quote:
Dat is wel eerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar ben ik te lui voor (als er al wel drie andere supermarkten om de hoek zitten).
Dat we geen identiteit hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat betekent het eigenlijk om Gelderlander te zijn?
Ik heb wel wat beters te doen, met mijn tijd..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is ook een moderator die 5 supermarkten afrijdt voor de laagste prijsjes
Oh dat heb ik echt niet, 2 op fietsafstand. En wel diverse in omliggende dorpen maar dat is met de auto veel beter te doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik heb 6 verschillende supermarkten binnen 10 minuten fietsen.
oke oke.quote:
de lidl had nu biologische eieren per 15. 28 cent per stukquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er hier geen Lidl of Aldi op loopafstand zit.
ja dan hoeft het nietquote:
gelukkig is het binnen warmerquote:
Daarom ook een "als je de tijd toch hebt".quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, met mijn tijd..
Tijd is ook geld.
hoe komt dat budapudaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Vole me een beetje mehtjes vandaag
Hoe komt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Vole me een beetje mehtjes vandaag
Ik zit echt bizar goed qua supers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt niet, 2 op fietsafstand. En wel diverse in omliggende dorpen maar dat is met de auto veel beter te doen.
En ik vind supermarkten ook helemaal niet leuk, dus ik zou meer dan 1 supermarkt al een hel vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook een "als je de tijd toch hebt".![]()
Het is mij de laatste tijd al te veel moeite om de vegameuk-aanbiedingen te bekijken, dus ik neem gewoon een stapeltje mee als ik in een winkel ben waar ze wat meer keuze hebben.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt bizar goed qua supers.Als ik dubbele ga tellen (dus verschillende filialen) zijn het er 11.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Mja, weet niet. Maar hoofdpijnerig, keelpijnerig, moe en koud
Hmmmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
rip.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
deze vrouw weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm
Hopelijk geen mannengriep
Dat is nog erger dan bevallen, schijnt
Dat klopt. Maar zo erg is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm
Ja same, daarom dus ook dat stapeltje vegaspul "als ik er toch ben". Dan kan ik me weer een tijdje beperken tot het bezoeken van één.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik vind supermarkten ook helemaal niet leuk, dus ik zou meer dan 1 supermarkt al een hel vinden
Dat is wel nicequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt bizar goed qua supers.Als ik dubbele ga tellen (dus verschillende filialen) zijn het er 11.
ik heb een lidl, ah, jumbo en een turkse op nog geen 10 minuten lopen zitten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hatelijke is wel dat ik voor een aantal dingen dus echt specifieke winkels moet hebben, dan zit je alsnog met meerdere supers op één dag als het zo uitkomt.quote:
Ja maar grote stad, dan mag t op zich ook wel. Hier is een klein dorpje en dan zijn 2 grote supermarkt ketens en een 3e in aanbouw echt heel netjesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een lidl, ah, jumbo en een turkse op nog geen 10 minuten lopen zitten.
er opent binnenkort weer een nieuwe op 2 minuten lopen
en als ik de fiets pak ben ik met 10 minuten bij nog 3 anderen
Oh ja, turkse super heb ik ook nog. 12.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een lidl, ah, jumbo en een turkse op nog geen 10 minuten lopen zitten.
er opent binnenkort weer een nieuwe op 2 minuten lopen
en als ik de fiets pak ben ik met 10 minuten bij nog 3 anderen
Is zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar grote stad, dan mag t op zich ook wel. Hier is een klein dorpje en dan zijn 2 grote supermarkt ketens en een 3e in aanbouw echt heel netjes
Voelt ongeveer als levend gekookt worden in de snert, dat is echt wel wat andere koek dan een piepklein kindje uitpoepenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm
dat is waar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar grote stad, dan mag t op zich ook wel. Hier is een klein dorpje en dan zijn 2 grote supermarkt ketens en een 3e in aanbouw echt heel netjes
ik zit in de ghettoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is zo.
Ik zit gewoon gunstig in m'n buitenwijk, die in het centrum tel ik niet eens mee.
Ik was echt vaste appie klant, maar de jumbo hier is wel nice-er kwam ik achter. Dus misschien ga ik overstappen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is waar.
en meestal ga ik naar de lidl, af en toe naar de turk en naar de jumbo alleen als ik statiegeld moet inleveren
voor dat gehucht van jou is 2 met een 3e in aanbouw wel netjes
Hier is een mooie aanbieding!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel in dat zuunig-topic, van die reacties dat ze winkel x niet hebben. Ja, boeiend, dan ga je er niet heen.
Doet me een beetje denken aan dat recept voor bonensoep en dat mensen reageerden met "maar wat als ik geen bonen lust"quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel in dat zuunig-topic, van die reacties dat ze winkel x niet hebben. Ja, boeiend, dan ga je er niet heen.
Ja, precies dat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is een mooie aanbieding!
"ja die winkel hebben we hier niet"
bedankt voor de nutteloze toevoeging
Ik heb 3 Albert Heijns op 10 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik heb 6 verschillende supermarkten binnen 10 minuten fietsen.
dan kun je driekwart van de KSC ook wel wegstrepen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is een mooie aanbieding!
"ja die winkel hebben we hier niet"
bedankt voor de nutteloze toevoeging
ik vond de jumbo vaak wel fijner en goedkoper dan de ah maar dat zijn ze ook niet meer. de lidl kom ik toch vaak net iets goedkoper uit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was echt vaste appie klant, maar de jumbo hier is wel nice-er kwam ik achter. Dus misschien ga ik overstappen.
Ja maar dit is een SC, dat niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kun je driekwart van de KSC ook wel wegstrepen natuurlijk.
Waar is dat topic?
maar hoe ver is dat van je huisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
O nee er zitten hier ook een Lidl en Jumbo bij het station. Godsamme, helemaal vergeten.
Oh daar loopt de inhoudelijkheidspolitie natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dit is een SC, dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |