Fietsend misschien wel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er hier geen Lidl of Aldi op loopafstand zit.
Maar daar ben ik te lui voor (als er al wel drie andere supermarkten om de hoek zitten).quote:
Dat is wel eerlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar ben ik te lui voor (als er al wel drie andere supermarkten om de hoek zitten).
Dat we geen identiteit hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat betekent het eigenlijk om Gelderlander te zijn?
Ik heb wel wat beters te doen, met mijn tijd..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is ook een moderator die 5 supermarkten afrijdt voor de laagste prijsjes
Oh dat heb ik echt niet, 2 op fietsafstand. En wel diverse in omliggende dorpen maar dat is met de auto veel beter te doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik heb 6 verschillende supermarkten binnen 10 minuten fietsen.
oke oke.quote:
de lidl had nu biologische eieren per 15. 28 cent per stukquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er hier geen Lidl of Aldi op loopafstand zit.
ja dan hoeft het nietquote:
gelukkig is het binnen warmerquote:
Daarom ook een "als je de tijd toch hebt".quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen, met mijn tijd..
Tijd is ook geld.
hoe komt dat budapudaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Vole me een beetje mehtjes vandaag
Hoe komt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Vole me een beetje mehtjes vandaag
Ik zit echt bizar goed qua supers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt niet, 2 op fietsafstand. En wel diverse in omliggende dorpen maar dat is met de auto veel beter te doen.
En ik vind supermarkten ook helemaal niet leuk, dus ik zou meer dan 1 supermarkt al een hel vindenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook een "als je de tijd toch hebt".![]()
Het is mij de laatste tijd al te veel moeite om de vegameuk-aanbiedingen te bekijken, dus ik neem gewoon een stapeltje mee als ik in een winkel ben waar ze wat meer keuze hebben.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit echt bizar goed qua supers.Als ik dubbele ga tellen (dus verschillende filialen) zijn het er 11.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Mja, weet niet. Maar hoofdpijnerig, keelpijnerig, moe en koud
Hmmmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
rip.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
deze vrouw weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm
Hopelijk geen mannengriep
Dat is nog erger dan bevallen, schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |