Ja en die runs zullen nu nog minder opleveren met de slagkracht van de VS zo dichtbij. Dus nee, wat raketjes en daar blijft het wel bij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iran blijft stil nu, maar zal op een later moment weer wraak nemen door weer ergens een terroristencel te financieren gok ik.
Hezbollah heeft minder te verliezen denk ik, dus onvoorspelbaarder. Dat de VS ze komt afmaken is denk ik niet zo'n heel groot issue voor ze, aangezien de meeste aanvallen die ze doen in feite al suicide runs zijn.
Is niet te zien als ik die pro Pallestijnse vlaggen in de media zie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn wel al een of twee mensen die dat inzien denk
Altijd hartverwarmend, Turkse mensen die zich wél om genocide druk maken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:59 schreef Slayage het volgende:
Half fok be like "Israël laat Hamas een poepje ruiken"
Israelische Holocaust deskundige be like
Een hoop mensen hebben dat al lang in de gaten hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer gaan mensen inzien dat de "Palestijnse zaak" helemaal niet geholpen wordt door Hamas?
Nee, dat kunnen ze niet. Niet als ze zich ook nog hierin moeten mengen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, Amerika kan qua slagkracht Taiwan er nog wel bij hebben hoor. Tis noet alsof er US soldaten vechten in Oekraïne of Gaza.
Twee aparte topics heeft denk voordelen en nadelen. Nadeel is dat de hele discussie wel verweven is met de huidige ontwikkelingen en opmerkingen die vanuit politici en experts komen. Maar die discussie gaat natuurlijk niet ergens heen, sommige mensen zijn pro Palestijnen en andere Pro Israël en alles daar tussen in. Voordeel van twee aparte topics is wel dat de huidige ontwikkelingen centraal staan en mensen niet 3 pagina's door moeten voor laatste nieuws.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat het niet gaat werken maar mijn zegen hebben jullie
Eerst de Armeniërs en dan de Koerden toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:59 schreef Slayage het volgende:
Half fok be like "Israël laat Hamas een poepje ruiken"
Israelische Holocaust deskundige be like
Hij maakte zich ook al ongelooflijk druk over Armeniërs hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Altijd hartverwarmend, Turkse mensen die zich wél om genocide druk maken.
Daar zijn toch andere kanalen voor?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:56 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel willen.
Gewoon objectief nieuws.
Dat is afwachten welke prijs beide partijen willen betalen. Dat de VS zich dan er in gaat mengen is pas zeker als het daadwerkelijk ook gebeurd. Het is gewoon deterrence.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:54 schreef littlemindy het volgende:
Wat is de verwachting dat Hezbollah en Iran zullen doen met de US op hun lip?
Betekenen die vlaggen meteen dat ze ook Hamas steunen of hoe zie jij dat?quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet te zien als ik die pro Pallestijnse vlaggen in de media zie.
Maar daarom is FOK! juist leuk.quote:
Ja, ik ga wel weg. Ik zit aan mijn jank-taxquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar daarom is FOK! juist leuk.
Kan iedereen gaan janken over dit topic. Ga dan gewoon weg. Dit is FOK!.
Free FOK!
Ze hebben nog 9 CSG's over, en dan tel ik subs, luchtmacht en leger nog niet eens mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Niet als ze zich ook nog hierin moeten mengen.
Is Fok! bezet?quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar daarom is FOK! juist leuk.
Kan iedereen gaan janken over dit topic. Ga dan gewoon weg. Dit is FOK!.
Free FOK!
Ah ok. Maar soms heb ik het gevoel dat ik in moreel en intellectueel opzicht ver voorloop op sommigen anderen hier.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben dat al lang in de gaten hoor.
Ja. Zijn bepaald niet de meeste genuanceerde types met gebalanceerde meningen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betekenen die vlaggen meteen dat ze ook Hamas steunen of hoe zie jij dat?
Dat gevoel hebben we allemaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah ok. Maar soms heb ik het gevoel dat ik in moreel en intellectueel opzicht ver voorloop op sommigen anderen hier.
Dacht Hitler ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Niet als ze zich ook nog hierin moeten mengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |