Je kunt er voor kiezen het op te splitsen en dat er in een ander topic over wordt gediscussieerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
discussie verbieden in een discussieforum?
daar voel ik weinig voor hoor, dit is nu eenmaal geen nwsblog
Nee, niet die, zal later ff op twitter kijken of ik hem nog terug kan vindenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef sp3c het volgende:
is dit niet de huidige US army commercial?
ik zie alle kleuren van de regenboog
zelfs een paar hont
"I hope IDF kills more children"quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef Slayage het volgende:
Veel zeggende interactie tussen een Palestijnse guy en Israëlische IDF soldaten op wat lijkt op een chat app ofzo.
[ twitter ]
Hmm, zie je er ook niet de ''lachende derde/vierde'' in?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Turkije (lees Erdo) heeft een grote bek, maar puntje bij paaltje gaat hij echt niet uit de NAVO om een paar mafklappers in het Midden-Oosten te helpen.
Ik kwam laatst toevallig wel iets tegen over dat steeds meer verse (Zuid-Amerikaanse) migranten in het leger eindigen. Apart fenomeen wel ergens.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef sp3c het volgende:
is dit niet de huidige US army commercial?
ik zie alle kleuren van de regenboog
zelfs een paar hont
je moet ook niet vlak voor een actie soldaatjes gaan vragen of het wel een goed idee is hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
"I hope IDF kills more children"![]()
Hier nog een paar uitbundige types die zich verheugen dat Gaza een grote begraafplaats wordt en dat er geen kinderen meer zullen zijn:
https://www.reddit.com/r/(...)_innocent_civilians/
Dat is de evangelische gemeenschap en boomers niet te vergetenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg armlastige blanke goys met een zio-christelijke drang. TikTok loopt ook al over van stoere filmpjes van Amerikanen die het M-O wel weer even zullen laten zien wie de baas is.
nja weet je, er zijn blogs zat, er is Tweakers voor volwassen discussies, maar wil je aanhangen aan de dorpstafel is FOK! wel de plek. Dat moet je ook wel waarderen, zal ik de nootjes aangeven?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt er voor kiezen het op te splitsen en dat er in een ander topic over wordt gediscussieerd.
Helemaal niet apart. Migranten uit Zuid Amerika eindigen veelal in de slechtst betalende beroepsgroepen in de VS. Door bij het leger te gaan hebben ze veel meer baanzekerheid, een beter salaris (met uitgebreidere pakketten) én het is beter voor hun eigen positie binnen een wijk, dorp of stad waar ze wonen vanwege het aanzien van het leger.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik kwam laatst toevallig wel iets tegen over dat steeds meer verse (Zuid-Amerikaanse) migranten in het leger eindigen. Apart fenomeen wel ergens.
ja maar dat doe ik dus liever niet, dan krijg je twee topics met dezelfde users en dezelfde discussies alleen moet ik bij de een extreem veel posts weghalen iedere dag tot het doodgebloed isquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt er voor kiezen het op te splitsen en dat er in een ander topic over wordt gediscussieerd.
Mwoa voor hen betekent het toch een verhoogd risico op een vroege dood (gezien de aard van de Amerikaanse politiek) en voor de Amerikanen betekent het vertrouwen in de loyaliteit van vreemdelingen. Ik weet niet hoe groot het aandeel van hen kan zijn, wil je een functionerend, gemotiveerd en loyaal leger behouden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Helemaal niet apart. Migranten uit Zuid Amerika eindigen veelal in de slechtst betalende beroepsgroepen in de VS. Door bij het leger te gaan hebben ze veel meer baanzekerheid, een beter salaris (met uitgebreidere pakketten) én het is beter voor hun eigen positie binnen een wijk, dorp of stad waar ze wonen vanwege het aanzien van het leger.
volgens mij kun je via die weg aan een verblijfsvergunning komenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik kwam laatst toevallig wel iets tegen over dat steeds meer verse (Zuid-Amerikaanse) migranten in het leger eindigen. Apart fenomeen wel ergens.
Hoe zie je het voor je?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
dit vind ik een mooiequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja weet je, er zijn blogs zat, er is Tweakers voor volwassen discussies, maar wil je aanhangen aan de dorpstafel is FOK! wel de plek. Dat moet je ook wel waarderen, zal ik de nootjes aangeven?
Ja, maar dat is praktisch een soort van tak van het Franse leger.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij kun je via die weg aan een verblijfsvergunning komen
zo werkt het Légion étrangère ook bv
Dat is toch omdat iedereen die gediend heeft genaturaliseerd wordt? En misschien daarna ook hun familie kan laten overkomen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij zei men gisteren bij de NOS dat die vandaag of morgen aan zou komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Is die 2e aircraft carrier group al aangekomen?
ja andere kant van de plas maar het werkt hetzelfdequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan praktisch een soort van sub-tak van het Franse leger.
Goede grap ook wel dat 2 CSG's 60% van de Amerikaanse marine zou zijn...quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo werkt dat nu eenmaal, de vloot is alle schepen
en tientallen per vliegdekschip ... mochten ze willen joh
https://en.wikipedia.org/wiki/Carrier_strike_group
nog steeds indrukwekkend natuurlijk maar er ligt geen 60% van de US navy voor de kust van Israel, dat past helemaal niet
quote:As of March 2023 there are 11 carrier strike groups in the U.S. Navy.
Ja precies. Echt ruggengraatloos volk die graag slaven en goyim willen zijn voor mensen die hen en Jezus haten. Helemaal gebrainwashed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is de evangelische gemeenschap en boomers niet te vergeten
Die even de ''joods- christelijke'' waardes gaan verdedigen in het MO
ze zullen wel honger krijgen zo onderhandquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Ja precies. Echt ruggengraatloos volk die graag slaven en goyim willen zijn voor mensen die hen en Jezus haten. Helemaal gebrainwashed.
wel een flink blik wh00p ass om open te trekkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede grap ook wel dat 2 CSG's 60% van de Amerikaanse marine zou zijn...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |