Het komt over als meten met twee maten en eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
Ze kunnen het dus wel, mensen het land uitzetten![]()
[ twitter ]
Die Werperd is mij echt een partijtje dom. Genetisch gezien vallen de Asjkenazim tussen Palestijnen en Europeanen (vooral Zuid- Italie) in inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Asjkenazim hebben bijna allemaal een aantoonbare afkomst in het Midden-Oosten. En de theorie van de Chazaren (die het erg goed doet in antisemitische kringen) slaat al helemaal nergens op.
Helaas voor hun zijn de meesten helemaal geen 'foreigner' in juridische zin.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
Ze kunnen het dus wel, mensen het land uitzetten![]()
[ twitter ]
Fuckin hell. Ik kreeg vandaag een email dat mijn mobiele telefoon provider dat mijn abbo 72 cent duurder zou worden vanwege inflatiecorrectiequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:28 schreef Ali_boo het volgende:
Nog meer inflatie die onze kant op komt![]()
[ twitter ]
discussie verbieden in een discussieforum?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens. Wat mij betreft mag de eeuwige discussie in dit topic verboden worden, en in een ander topic gevoerd worden.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Fuckin hell. Ik kreeg vandaag een email dat mijn mobiele telefoon provider dat mijn abbo 72 cent duurder zou worden vanwege inflatiecorrectie
Zo een aanval van Iran is van zodanige existentiële aard dat Israël zich genoodzaakt en gelegitimeerd zal zien om met nukes terug te slaan. Is dat iets waar je op hoopt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef Werkperd het volgende:
Iran kan Israël compleet onder vuur nemen met zijn Shahab-3 ballistische raketten.
Sommige Israëliërs zijn geen haar beter dan Hamas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef Slayage het volgende:
Veel zeggende interactie tussen een Palestijnse guy en Israëlische IDF soldaten op wat lijkt op een chat app ofzo.
[ twitter ]
Das wat overdreven maar idd ze zullen dan hard terug slaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zo een aanval van Iran is van zodanige existentiële aard dat Israël zich genoodzaakt en gelegitimeerd zal zien om met nukes terug te slaan. Is dat iets waar je op hoopt?
Turkije is een wild card imo. Het zal me niet verbazen als ze op het moment suprême zich zouden terugtrekken uit de NAVO maar een directe aanval op de VS?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef Evenstar het volgende:
Turkije die Amerikanen gaat aanvallen
Is overigens ook gewoon zelfmoord als ze dat doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zo een aanval van Iran is van zodanige existentiële aard dat Israël zich genoodzaakt en gelegitimeerd zal zien om met nukes terug te slaan. Is dat iets waar je op hoopt?
Ik verwacht eerder een conventionele aanval van de VS in dat geval. Niet dat dat is waar de wereld op zit te wachten, maar toch.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zag gisteren een reclame van de US army, zonder al die diversiteitsonzin, alleen maar gericht op blanke mannenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:35 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Natuurlijk kan de VS dat. Er zijn nog miljoenen Amerikanen die nog niet op straat creperen.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag gisteren een reclame van de US army, zonder al die diversiteitsonzin, alleen maar gericht op blanke mannen
Het is duidelijk wie als eerste mag sterven
Zou Israël de tijd hebben om op het benodigde effect daarvan te wachten? Israël is klein en dichtbevolkt. De raketten zijn groot en in overvloed. Het lijkt mij een veel te groot risico om te wachten op een conventioneel antwoord van de VS.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik verwacht eerder een conventionele aanval van de VS in dat geval. Niet dat dat is waar de wereld op zit te wachten, maar toch.
Ik zal een Go Fund me page voor je opstartenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Fuckin hell. Ik kreeg vandaag een email dat mijn mobiele telefoon provider dat mijn abbo 72 cent duurder zou worden vanwege inflatiecorrectie
Turkije (lees Erdo) heeft een grote bek, maar puntje bij paaltje gaat hij echt niet uit de NAVO om een paar mafklappers in het Midden-Oosten te helpen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Turkije is een wild card imo. Het zal me niet verbazen als ze op het moment suprême zich zouden terugtrekken uit de NAVO maar een directe aanval op de VS?Compleet wereldvreemd.
Er ligt al een carrier group en de tweede is niet veel verder weg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zou Israël de tijd hebben om op het benodigde effect daarvan te wachten? Israël is klein en dichtbevolkt. De raketten zijn groot en in overvloed. Het lijkt mij een veel te groot risico om te wachten op een conventioneel antwoord van de VS.
Gelukkig zijn er genoeg armlastige blanke goys met een zio-christelijke drang. TikTok loopt ook al over van stoere filmpjes van Amerikanen die het M-O wel weer even zullen laten zien wie de baas isquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zag gisteren een reclame van de US army, zonder al die diversiteitsonzin, alleen maar gericht op blanke mannen
Het is duidelijk wie als eerste mag sterven
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:45 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zal een Go Fund me page voor je opstarten
Zijn natuurlijk vooral daar om de spierballen (flink) te tonen. Maar als het echt mis gaat grijpen de Amerikanen denk ik wel in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er ligt al een carrier group en de tweede is niet veel verder weg.
Maar je maakt een goed punt. Laten we het niet hopen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |