Dat ziet er niet uit als een openlucht gevangenis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/
De AIVD kijkt hopelijk ook mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een aantallen zeg. Mijn hemel.
Nee, alleen in het zuiden. Zodat iedereen die nu nog in het noorden zit, wel weg moet als ze schoon drinkwater willen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed hè, van Hamas krijgen ze niets. Overigens zal Israël dat niet zomaar doen en terecht.
Deze discussie graag in dit topicquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf allergisch voor schelden. Iedereen moet het toch gewoon bij argumenten kunnen houden? Schelden is voor mij een uiting van zwakte. Ongeacht voor wie je bent. De stijl waarin maakt me niet uit. Maar de intrinsieke motivatie zou uit de volgende steekwoorden moeten bestaan:
Rechtvaardigheid
Waarheidsvinding²
Er heeft iemand een huis met een zwembad, nu is alles goed. Man man man. Zelfs bij juf ans in groep 3 tuigen ze betere redeneringen op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/
Ik ben niet van Hamas, geen idee derhalve.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn er al gijzelaars vrij? Of komt er een good will gesture die kant op?
Wat hierboven werd gezegd, het verloopt best volgens planning idd. Politie zit klaar met tolken ook. Deze kreet is echter wel iets anders dan opkomen voor de mensenrechtensituatie in Gaza momenteel.quote:
Neemt niet weg dat heel veel mensen daar onder erbarmelijke omstandigheden zitten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit als een openlucht gevangenis.
Dat is dan weer jammer.quote:
Er staat ook bij dat slechts 11% van het water uit Israel komt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er heeft iemand een huis met een zwembad, nu is alles goed. Man man man. Zelfs bij juf ans in groep 3 tuigen ze betere redeneringen op.
Zou Hamas zichzelf verrijken?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat heel veel mensen daar onder erbarmelijke omstandigheden zitten.
Vraag mij alleen af hoeveel EU geld zit er in dat zwembad.
Heb dat ook gelezen in de AD liveblog ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Water weer terug in het zuiden van gaza? (om mensen uit het noorden te trekken) maar geen goede bron gezien nog
Denk dat daar strafrechtelijk niets aan gedaan kan worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
In de filmpjes die ik zag werd vooral "free Palestine" gescandeerd.
Ik vraag me af of de gemiddelde persoon daar überhaupt weet wat hiermee gesuggereerd wordt. (Uiteraard zou ik dat van de planner(s) wel verwachten.)
quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:43 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb dat ook gelezen in de AD liveblog ja.
quote:De nationale veiligheidsadviseur van het Witte Huis, Jake Sullivan, heeft zondag in een CNN-interview gezegd dat de waterleidingen in het zuiden van Gaza weer zijn opengedraaid. Hij baseert dat op informatie van Israëlische functionarissen die hem hebben geïnformeerd.
Zoiets ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe moet je deze demonstratie zien? Stel dat je oorspronkelijk in Friesland woonde, en nu bent ge-emigreerd naar Spanje, dat je in Spanje de straat op gaat omdat je wilt dat heel Nederland Fries moet worden?
er zijn al vlaggetjes gespot in de Hamas-kleurstelling, namelijk groen met witte opdruk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:44 schreef Gia het volgende:
Sneuneuzen die met palestijnse en russische vlaggen zwaaien aan de pro israel kant van de demonstratie.
Maar verder geen uitlokking hoor.
Dat dit land nooit meer zal zijn hoe het ooit was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe moet je deze demonstratie zien?
sinds ik die pakistaan bezig zag laat ik mijn portie ook voorbij gaan heurquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:41 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een vlaggen-fobie ontwikkeld.
Volgens mij zijn er ook vooral een heleboel ramptoeristen die hopen op rellen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zijn al vlaggetjes gespot in de Hamas-kleurstelling, namelijk groen met witte opdruk.
Wow klasse actie, onverwacht maar wel erg mooi!quote:
Los van strafrechtelijk of niet, het schaadt gewoon hun eigen doel: vrijheid voor Palestijnen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:43 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Denk dat daar strafrechtelijk niets aan gedaan kan worden.
Van Hamas krijgen ze niet?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed hè, van Hamas krijgen ze niets. Overigens zal Israël dat niet zomaar doen en terecht.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ah, door de pro-Palestina-demonstraten? Die context ontbrak in de video die ik zag.
Zie hier waarom context er weldegelijk toedoet.
Bedoel je dit?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zijn al vlaggetjes gespot in de Hamas-kleurstelling, namelijk groen met witte opdruk.
quote:Agenten hebben eerder vanmiddag een vlag van een demonstrant gecontroleerd. Vlaggen van Hamas zijn verboden en daar leek deze vlag zeer sterk op. Volgens de politie week de vlag een klein beetje af van de Hamas-vlag.
De demonstrant mocht daarom doorlopen, maar hij heeft er wel voor gekozen om de vlag niet meer te laten zien.
volgens sommige users, nou goed nee 1, is dit extreemquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wow klasse actie, onverwacht maar wel erg mooi!
Dus omdat dat volk te dom is om een correcte vlag mee te nemen mogen ze hun vlag houdenquote:
Opgenomen in de database van de AIVD, potentiële extremist.quote:
Vind dat het allemaal best rustig verloopt. Als we naar Parijs of Londen kijken mogen we niet klagen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:45 schreef asco het volgende:
[..]
Dat dit land nooit meer zal zijn hoe het ooit was.
Dat is het enige wat ik zie.
Wachten tot de tweede carriergroup in de buurt is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:51 schreef byah het volgende:
Zou Israel een tik op de vingers gehad hebben van de US? Waarom zouden ze het weer als argument gebruiken?
Dat lijkt me bijzonder sterk, het zal onderdeel zijn van de strategie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:51 schreef byah het volgende:
Zou Israel een tik op de vingers gehad hebben van de US? Waarom zouden ze het weer als argument gebruiken?
Wel vervelend voor de mensen in noord Gaza die door Hamas tegen worden gehouden naar het zuiden te gaan. Best wel een klotestreek van Hamas eigenlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het water doet het in ieder geval weer. Goed dat deze inhumane situatie is opgeheven, treurig dat er buitenlandse druk voor nodig was.
ja terwijl het weer in geen een oorlog ook maar een significante invloed heeft gehadquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:51 schreef byah het volgende:
Denk dat het is om de Hamas strijders uit te putten. Die staan nu constant op 100%. Dat houdt je niet lang vol.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:51 schreef byah het volgende:
vrijheid van meningsuiting he, is echt een mooi dingquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:55 schreef Gia het volgende:
Kut pro palestijnen demonstranten moeten weer zo nodig naar het plein waar de pro israeldemonstranten staan. Schijnbaar zo bedreigend dat de politie een cirkel vormt om de pro israel mensen.
Echt, achterlijke mongolen!!
Iemand zich verloren heeft in moslimextremisne, hulp heeft gekregen en dan daar durft te staan de joodse gemeenschap een hart onder de riem te steken vind ik mooi en geeft een teken voor hoop dat niet al die pro Hamas radicalen verloren zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:50 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
volgens sommige users, nou goed nee 1, is dit extreem
Zo klopt ie beter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:55 schreef Gia het volgende:
Kut pro Hamas demonstranten moeten weer zo nodig naar het plein waar de pro israeldemonstranten staan. Schijnbaar zo bedreigend dat de politie een cirkel vormt om de pro israel mensen.
Echt, achterlijke mongolen!!
dit, maar toch zou ik hem geen seconde alleen laten met een kilo C4quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:56 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Iemand zich verloren heeft in moslimextremisne, hulp heeft gekregen en dan daar durft te staan de joodse gemeenschap een hart onder de riem te steken vind ik mooi en geeft een teken voor hoop dat niet al die pro Hamas radicalen verloren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |