Nee we hebben het over texel en ik haat religie in het algemeen, die van jou heeft geen enkele voorkeurspositie wat dat betreft, gewoon meer van hetzelfde.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:27 schreef Rupibma het volgende:
Ah, the usual muslim hate. Zijn we klaar?
Ja die stonden met een Engelse vlag en die werd afgepakt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:29 schreef Drxx het volgende:
En in Engeland zijn hooligans op de vuist gegaan met pro-Palestijnen.
Leven in de westerse wereld is - ondanks zijn tekortkomingen - geweldig. Ik zou ook voor geen goud in zo'n streng islamitische vuilnisbelt, analfabeet Afrikaans diarreeland of corrupt alcoholisten- en dievenland als Rusland willen wonen en gezien de grote aantallen mensen uit zulke landen die naar het westen vluchten delen velen op de wereld die mening.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat het opmerkelijkste is is dat afgeven op het "westen" super hip is, maar iedereen wil er wel zitten.
Van die knotjes hipsters die mcDonalds heel erg fout vinden en kapot moet, maar er wel graag eten
Dat gescheld van Esther vind ik altijd een beetje jammer eerlijk gezegd.quote:
Ah, door de pro-Palestina-demonstraten? Die context ontbrak in de video die ik zag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja die stonden met een Engelse vlag en die werd afgepakt.
En hoe zou dat komen? Omdat we misschien seculier zijn en het verder prima vinden wat jij doet en denkt, zolang je anderen daar niet mee hindert. Dat we je toestaan gebedshuizen en praatclubs opricht, of fora op internet vol met idioten. Dat je kan zwemmen in de kleding die je wil en dat je kan eten wat je wilquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Leven in de westerse wereld is - ondanks zijn tekortkomingen - geweldig. Ik zou ook voor geen goud in zo'n streng islamitische vuilnisbelt, analfabeet Afrikaans diarreeland of corrupt alcoholisten- en dievenland als Rusland willen wonen en gezien de grote aantallen mensen die vanuit zulke landen naar het westen vluchten delen velen op de wereld die mening.
What else is new?quote:
Je zou de hele dag maar dit soort haat over je heen krijgen. Op school, op de tv. Overal.quote:
Zo rollen ze daar, al zo lang.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou de hele dag maar dit soort haat over je heen krijgen. Op school, op de tv. Overal.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:29 schreef Drxx het volgende:
In Amsterdam loopt het vrij gemoedelijk voor zover ik het vanaf mijn kelder (zolders zijn voor losers) kan beoordelen.
Op de live stream zie je dat de Palestijnse demonstranten vanaf de Dam de Rokin overlopen, je komt dan langs het Beursplein waar de pro-Israeliërs staan.
Ik zag 1 persoon met een Palestijnse vlag aan de overkant eventjes naar ze koekeloeren, ik neem aan dat die het een en ander heeft geroepen? Maar de vele duizenden lopen gewoon rustig door.
In Milaan daarentegen zie en hoor je duidelijk Hamas-goedpraters.
En in Engeland zijn hooligans op de vuist gegaan met pro-Palestijnen.
Goed hè, van Hamas krijgen ze niets. Overigens zal Israël dat niet zomaar doen en terecht.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het water doet het in ieder geval weer. Goed dat deze inhumane situatie is opgeheven, treurig dat er buitenlandse druk voor nodig was.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik niet fair om te zeggen. Hij is gederadicaliseerd en gebruikt zijn ervaringen ten goede om actief te zorgen dat anderen deze weg niet inslaan.
Het zou pas kneuzerig zijn als mensen hun fouten nooit toe mochten geven.
Zijn er al gijzelaars vrij? Of komt er een good will gesture die kant op?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het water doet het in ieder geval weer. Goed dat deze inhumane situatie is opgeheven, treurig dat er buitenlandse druk voor nodig was.
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er niet uit als een openlucht gevangenis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/
De AIVD kijkt hopelijk ook mee.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een aantallen zeg. Mijn hemel.
Nee, alleen in het zuiden. Zodat iedereen die nu nog in het noorden zit, wel weg moet als ze schoon drinkwater willen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Goed hè, van Hamas krijgen ze niets. Overigens zal Israël dat niet zomaar doen en terecht.
Deze discussie graag in dit topicquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zelf allergisch voor schelden. Iedereen moet het toch gewoon bij argumenten kunnen houden? Schelden is voor mij een uiting van zwakte. Ongeacht voor wie je bent. De stijl waarin maakt me niet uit. Maar de intrinsieke motivatie zou uit de volgende steekwoorden moeten bestaan:
Rechtvaardigheid
Waarheidsvinding²
Er heeft iemand een huis met een zwembad, nu is alles goed. Man man man. Zelfs bij juf ans in groep 3 tuigen ze betere redeneringen op.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/
Ik ben niet van Hamas, geen idee derhalve.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn er al gijzelaars vrij? Of komt er een good will gesture die kant op?
Wat hierboven werd gezegd, het verloopt best volgens planning idd. Politie zit klaar met tolken ook. Deze kreet is echter wel iets anders dan opkomen voor de mensenrechtensituatie in Gaza momenteel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |