Je hebt wel slicing eyeballs als UIquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
En dan zijn er mensen die mij volkomen gestoord vinden, best dicht bij mij... onbegrijpelijk
okquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee.
Van sterven voor zijn versie van de islam naar pro Israël is extreem.
Nee. De switch vind ik extreem. Je moet wel lezenquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:07 schreef capricia het volgende:
[..]
"Ik veroordeel dit genocidaal antisemitisme".
Dat vind jij extreem?
De artistiek van mij complete persona niet zienquote:
Als matige grap wees ik een verkeerde richting aan toen een moslim mij vroeg naar welke richting Mekka was. Want, in die richting moest hij bidden op zijn matje. Ik zou branden in de hel was de reactie later, toen hij door kreeg dat ik richting Texel had gewezen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
En ik als niet-moslim vind het niet fijn dat er (hier) steeds meer moslims zijn. Vooral omdat ik zie hoe vreselijk het er over het algemeen in Islamitische landen aan toe gaat. Dat ga ik ook niet ontkennen.
Liever niet. Altijd drama.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wiemaar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.
Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.
Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen.
https://www.nu.nl/midden-(...)arm-in-tel-aviv.htmlquote:Egypte wil internationale top over situatie Gaza en Israël
Egypte is van plan een internationale top te houden over de recente ontwikkelingen in Israël en de Palestijnse Gebieden. Het land heeft daarvoor uitnodigingen verstuurd, meldt het kantoor van president Abdul Fatah al Sisi zondag.
Wie er uitgenodigd zijn en waar de top moet plaatsvinden, is niet bekendgemaakt.
De Egyptische regering zegt dat ze zich meer gaat inspannen om hulpgoederen de Gazastrook in te krijgen. Het land wil naar eigen zeggen een sussende rol spelen in de oorlog tussen Hamas en Israël, maar zegt ook dat de eigen nationale veiligheid "een rode lijn" is en dat het zich niet zal inhouden om die te beschermen. Hulporganisaties hebben noodhulp klaarstaan in Egypte en wachten op een overeenkomst om die te mogen leveren in Gaza.
Weinig inclusief dus. Lijkt de hockeysport wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:14 schreef Ciclon het volgende:
Weinig negers bij de Pro-Palestina demonstratie, was wel anders bij de Black Lives Matter demonstratie. Toen zag ik trouwens nauwelijks hoofddoekjes..
Is @Fushia2 een vrouw dan? Zijn profiel zegt man.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot je niet meer mag studeren, geen auto meer mag rijden en je onder een burka alleen nog maar babyfabriek mag zijn, je weet wel, zoals overal in MOSLIMLANDEN!
FFS hoe kom je erop als vrouw?.
Had ie voor zichzelf moeten houden, moslims geloven dat god oordeelt, hoeft hij je niet op te wijzen. En dat hij fout stond te bidden op jouw aanwijzen mag dan wel op jouw conto zijn, het kan hem niet aangerekend worden want dat deed ie niet bewust.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als matige grap wees ik een verkeerde richting aan toen een moslim mij vroeg naar welke richting Mekka was. Want, in die richting moest hij bidden op zijn matje. Ik zou branden in de hel was de reactie later, toen hij door kreeg dat ik richting Texel had gewezen.
ah de waddeneilanden zijn eindelijk weer actueel zie ikquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als matige grap wees ik een verkeerde richting aan toen een moslim mij vroeg naar welke richting Mekka was. Want, in die richting moest hij bidden op zijn matje. Ik zou branden in de hel was de reactie later, toen hij door kreeg dat ik richting Texel had gewezen.
Ja, met een LGTBbla vlag zwaaien tussen de palestijnse vlaggen is meer een bezigheid voor blanke meisjes.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:15 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Weinig inclusief dus. Lijkt de hockeysport wel.
Maar hoe groot is Texel nou? Dat is me nooit echt duidelijk geworden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ah de waddeneilanden zijn eindelijk weer actueel zie ik
Er is zeker wat met je. Ik krijg niet precies in de vingers wat. Maar gestoord is het zeker niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
En dan zijn er mensen die mij volkomen gestoord vinden, best dicht bij mij... onbegrijpelijk
Texel is een halve gazastrook groot.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maar hoe groot is Texel nou? Dat is me nooit echt duidelijk geworden.
Het is iig een goeie muzieksmaakquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is zeker wat met je. Ik krijg niet precies in de vingers wat. Maar gestoord is het zeker niet.²
Het is wel humor maar dat schijnt volledig te ontbreken bij die mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
anhahaha en waarom had hij de verwachting dat jij dit zou moeten weten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
eb of vloed?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
ok ik maak me oprecht zorgen....quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is zeker wat met je. Ik krijg niet precies in de vingers wat. Maar gestoord is het zeker niet.²
texel is 2x een halve texelquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En daar kunnen ze lekker bier maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, die vergelijking Gaza-Texel is nu wel eens mooi geweest
Op Texel koppen ze alleen skuum
Scusi. Heerlijk biertje is dat wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, die vergelijking Gaza-Texel is nu wel eens mooi geweest
Op Texel koppen ze alleen skuum
Nee we hebben het over texel en ik haat religie in het algemeen, die van jou heeft geen enkele voorkeurspositie wat dat betreft, gewoon meer van hetzelfde.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:27 schreef Rupibma het volgende:
Ah, the usual muslim hate. Zijn we klaar?
Ja die stonden met een Engelse vlag en die werd afgepakt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:29 schreef Drxx het volgende:
En in Engeland zijn hooligans op de vuist gegaan met pro-Palestijnen.
Leven in de westerse wereld is - ondanks zijn tekortkomingen - geweldig. Ik zou ook voor geen goud in zo'n streng islamitische vuilnisbelt, analfabeet Afrikaans diarreeland of corrupt alcoholisten- en dievenland als Rusland willen wonen en gezien de grote aantallen mensen uit zulke landen die naar het westen vluchten delen velen op de wereld die mening.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat het opmerkelijkste is is dat afgeven op het "westen" super hip is, maar iedereen wil er wel zitten.
Van die knotjes hipsters die mcDonalds heel erg fout vinden en kapot moet, maar er wel graag eten
Dat gescheld van Esther vind ik altijd een beetje jammer eerlijk gezegd.quote:
Ah, door de pro-Palestina-demonstraten? Die context ontbrak in de video die ik zag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja die stonden met een Engelse vlag en die werd afgepakt.
En hoe zou dat komen? Omdat we misschien seculier zijn en het verder prima vinden wat jij doet en denkt, zolang je anderen daar niet mee hindert. Dat we je toestaan gebedshuizen en praatclubs opricht, of fora op internet vol met idioten. Dat je kan zwemmen in de kleding die je wil en dat je kan eten wat je wilquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Leven in de westerse wereld is - ondanks zijn tekortkomingen - geweldig. Ik zou ook voor geen goud in zo'n streng islamitische vuilnisbelt, analfabeet Afrikaans diarreeland of corrupt alcoholisten- en dievenland als Rusland willen wonen en gezien de grote aantallen mensen die vanuit zulke landen naar het westen vluchten delen velen op de wereld die mening.
What else is new?quote:
Je zou de hele dag maar dit soort haat over je heen krijgen. Op school, op de tv. Overal.quote:
Zo rollen ze daar, al zo lang.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou de hele dag maar dit soort haat over je heen krijgen. Op school, op de tv. Overal.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:29 schreef Drxx het volgende:
In Amsterdam loopt het vrij gemoedelijk voor zover ik het vanaf mijn kelder (zolders zijn voor losers) kan beoordelen.
Op de live stream zie je dat de Palestijnse demonstranten vanaf de Dam de Rokin overlopen, je komt dan langs het Beursplein waar de pro-Israeliërs staan.
Ik zag 1 persoon met een Palestijnse vlag aan de overkant eventjes naar ze koekeloeren, ik neem aan dat die het een en ander heeft geroepen? Maar de vele duizenden lopen gewoon rustig door.
In Milaan daarentegen zie en hoor je duidelijk Hamas-goedpraters.
En in Engeland zijn hooligans op de vuist gegaan met pro-Palestijnen.
Goed hè, van Hamas krijgen ze niets. Overigens zal Israël dat niet zomaar doen en terecht.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het water doet het in ieder geval weer. Goed dat deze inhumane situatie is opgeheven, treurig dat er buitenlandse druk voor nodig was.
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik niet fair om te zeggen. Hij is gederadicaliseerd en gebruikt zijn ervaringen ten goede om actief te zorgen dat anderen deze weg niet inslaan.
Het zou pas kneuzerig zijn als mensen hun fouten nooit toe mochten geven.
Zijn er al gijzelaars vrij? Of komt er een good will gesture die kant op?quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het water doet het in ieder geval weer. Goed dat deze inhumane situatie is opgeheven, treurig dat er buitenlandse druk voor nodig was.
https://www.geenstijl.nl/5173039/fotoquiz-maar-waar-is-het/quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |