Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
Wat is eigenlijk het idee dat nu iedereen naar het zuiden van gaza moet?
Dan kan israel het noorden met de grond gelijk maken,
En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom plaats je die hier?
Ook dan een pro Israëlische demonstratie de webcam plaatsen? Is vandaag ook in Amsterdam.
Hoop dat mijn creatie op prijs wordt gesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als je een link daarvan hebt, prima.
naar het schijnt een grondoffensief, aar ik vrees dat dat een bloedbad aan beide kanten op gaat leverenquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
Of kinderen die door hun ouders worden meegetrokken door met borden bij demonstraties te gaan staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Denk dat vrijwel niemand een ander haat zonder reden. De reden komt namelijk vanuit die persoon zelf (of wordt hem/haar door de kudde opgelegd).quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
Heel sterk punt voor wat ik net zei over religie in het algemeen, extreem infantiel inderdaad en extreem rechts conservatiefquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Er worden nog steeds raketaanvallen op Israël uitgevoerd, vanuit het noorden van Gaza. Die installaties staan vaak in woonwijken en op gebouwen. Israël schiet die en andere terroristische infrastructuur kapot. En zal straks de rest van die zooi (tunnels, munitiedepots etc) met grondtroepen moeten vernietigen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
Nu, weetjewel, zo kort na die terroristische slachtpartij.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.
[ twitter ]
Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die rotzooi is rotzooi die hier is geboren. Ik had liever het kaf van het koren gescheiden gezien maar dat de goeden hier bleven. Zou jij toch ook moeten voorstaan. Sterker nog, elk verstandig mens.²
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.
[ twitter ]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.
Er is ook geen tijd om over context te spreken, dit is een hele nieuwe blazijde in het oude conflict dat begon met de terroristische aanval van Hamas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
No shit Sherlock.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.
De zender wordt in diverse landen dan ook regelmatig verboden.
Ja dat hoor ik ook, maar ik lees er eigenlijk best graag omdat het een ander kleurtje is dan wat ik normaal lees.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.
De zender wordt in diverse landen dan ook regelmatig verboden.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat diegenen die gaan, die wil je juist hier houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat het opmerkelijkste is is dat afgeven op het "westen" super hip is, maar iedereen wil er wel zitten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.
TR aub, die haal ik ook weg.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom mag wel gezegd worden dat extreem rechts een laag IQ heeft maar niet dat moslims dat ook hebben? Beetje raar.
Duidelijk wie de broek aan heeft. Herkenbaar op dat gebied, maar ik had dan weer geen islamitische moeder.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wiemaar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.
Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.
Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen.
Omdat het niet is voorbehouden aan die ene religie die in niets bijzonderder is dan welke andere waanzin. Allemaal, stuk voor stuk knetter gek, of je nou met gekleurd krijtpoeier de ganges in duikt of elkaar doodknokt om een stoffige heuvel ergens in een woestijnquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom mag wel gezegd worden dat extreem rechts een laag IQ heeft maar niet dat moslims dat ook hebben? Beetje raar.
Als men die claims zou onderbouwen met bronnen zou dat mogelijk zo kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet weg. Het is een goede vergelijking.
Wut?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Kneus ey. Die gaat van de ene naar het andere
Who?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
..
En pikkering? Waar heb je het over?
.
Is vaker zo met extremisten. Of het nou Joram van Klaveren is of een ex-roker die ineens zwaar anti-roker wordt. Een extremistische mindset wil zich altijd manifesteren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je Arnoud van Doorn nodig hebt om een punt te maken, dan zit je in de problemen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef Drxx het volgende:
[ twitter ]
Zo kan ik niet zien hoeveel jaar.
Hahahaquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Who?
Ronnie Pickering!
Who!?
Ronnie Pickering!
WHO?!?
Ronnie Pickering!!!
Dat vind ik niet fair om te zeggen. Hij is gederadicaliseerd en gebruikt zijn ervaringen ten goede om actief te zorgen dat anderen deze weg niet inslaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Who?
Ronnie Pickering!
Who!?
Ronnie Pickering!
WHO?!?
Ronnie Pickering!!!
plus dat de context isquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is ook geen tijd om over context te spreken, dit is een hele nieuwe blazijde in het oude conflict dat begon met de terroristische aanval van Hamas.
Dat vind jij en das prima. Ik stoor me aan dit soort types die van het ene extreme naar het andere extreme gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vind ik niet fair om te zeggen. Hij is gederadicaliseerd en gebruikt zijn ervaringen ten goede om actief te zorgen dat anderen deze weg niet inslaan.
Het zou pas kneuzerig zijn als mensen hun fouten nooit toe mochten geven.
Vind ik zelf wel terecht ook. Veel moslims waar ik van hoor zijn veel te emotioneel en partijdig om objectief te blijven. Lijkt het he, zo veel "moslims" ken ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat vind jij en das prima. Ik stoor me aan dit soort types die van het ene extreme naar het andere extreme gematigd gaan.
Ronnie Pickkeringquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En weer quote je de helft van mijn post waardoor je het verdraait.
En pikkering? Waar heb je het over?
Edit: gezien je mij bewust voor de helft quote (en daardoor de strekking compleet verandert) en je aanhoudende gebruik van rare, vieze woordjes, ben ik klaar met iedere vorm van gesprek met jou. Want deze post komt direct nadat ik je vroeg mij niet meer voor de helft te quoten en niet met je rare praatjes naar mij aan te komen. Adieu
De eeuwige slachtofferrol, vermoeiend.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit dus. Noem het voorschrijdend inzicht en hopelijk leidend tot, dare I say-het enige wat deze wereld nog redden kan- Verlichtingquote:
Is @Fushia2 een "zij" dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tot je niet meer mag studeren, geen auto meer mag rijden en je onder een burka alleen nog maar babyfabriek mag zijn, je weet wel, zoals overal in MOSLIMLANDEN!
FFS hoe kom je erop als vrouw?.
"Ik veroordeel dit genocidaal antisemitisme".quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee.
Van sterven voor zijn versie van de islam naar pro Israël is extreem.
En ik als niet-moslim vind het niet fijn dat er (hier) steeds meer moslims zijn. Vooral omdat ik zie hoe vreselijk het er over het algemeen in Islamitische landen aan toe gaat. Dat ga ik ook niet ontkennen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wiemaar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.
Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.
Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen.
Mooi hè, en maar blijven volhouden dat er geen probleem is met onverdraagzame moslims in dit land.quote:Op zondag 15 oktober 2023 15:09 schreef hollandia02 het volgende:
2 mensen met een Israelische vlag, 3 politiewagens erbij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |