abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:24:43 #91
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210961209
quote:
6s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]
Dat is als je als man in superkoud water stapt
Shrinkage!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210961217
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Onze landen en Nederland.
Stel er breekt oorlog uit, voor welk land(en) ben je dan?
Ik vraag me altijd af wat men hier nog doet als het toch niet 'jouw land' is.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:25:34 #93
3542 Gia
User under construction
pi_210961221
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
En weer quote je de helft van mijn post waardoor je het verdraait.

En pikkering? Waar heb je het over?
Cockring?
pi_210961223
Snap er niets van. Palenstein in Zoetermeer, daar is toch al vrede?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:26:01 #95
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210961228
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja toch goed om te lezen dat je ook aspecten in Nederland waardeert . Bedoel je PVV rechts? FvD schijnt juist ook veel moslim jongeren aan te spreken vanwege hun conservatieve standpunten. Wat ik bijzonder vind gezien Baudet eerder begon over een boreaal Nederland waar dus geen moslims in zouden passen.
Conservatief religieuzen vallen wat mij betreft zonder uitzondering onder extreem rechts

Dat precies één ideologie zich thuis voelt bij links is omdat links om de een of andere manier deze ene godsdienst heeft uitverkoren tot extreme bescherming.

Want laten we heel eerlijk zijn, het was links die vanaf de jaren 60 de ontkerkelijking op alle vlakken heeft toegejuicht, tot aan gevatte conferenciers die de kerk, volkomen terecht overigens, ridiculiseerden. Maar ineens is kritiek op religie not done, nou goed, die ene religie he, de rest is prima. Christenen moet je bij voorkeur nog steeds schofferen, geen enkel probleem.

Het is overigens deze giftige cocktail die mij volkomen heeft doen afkeren van links, en natuurlijk het "gekleurde school" experiment van Femke...

Compleet cognitief dissonant de afgelopen 30 jaar
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210961229
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Onze landen en Nederland.
Stel er breekt oorlog uit, voor welk land(en) ben je dan?
Valt te zien tegen wie :+ maar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.

Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.

Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen. ;)
pi_210961236
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:22 schreef Fushia2 het volgende:
De westerse media laten maar 1 kant van het conflict zien. Af en toe posten ze wel willekeurig wat op nieuwssites, maar dan houdt het ook op.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:27:21 #98
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210961239
Wat is eigenlijk het idee dat nu iedereen naar het zuiden van gaza moet?

Dan kan israel het noorden met de grond gelijk maken,

En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:27:23 #99
3542 Gia
User under construction
pi_210961240
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Valt te zien tegen wie :+ maar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.

Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen. ;)
Nou, geweldig, ouders die hun kinderen slaan. Snap meteen waar de agressie vandaan komt.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:27:49 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210961243
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Ja, tot je niet meer mag studeren, geen auto meer mag rijden en je onder een burka alleen nog maar babyfabriek mag zijn, je weet wel, zoals overal in MOSLIMLANDEN!

FFS hoe kom je erop als vrouw? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210961252
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:

En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
Waarschijnlijk wel ja.
pi_210961254
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom plaats je die hier?
Ook dan een pro Israëlische demonstratie de webcam plaatsen? Is vandaag ook in Amsterdam.
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waarom niet?

En als je een link daarvan hebt, prima.
Hoop dat mijn creatie op prijs wordt gesteld. B-)

Ze zijn dus allebei rond dezelfde locatie. Een is alleen ietsjes drukker. Maar donderdag(?) waren er wel heel veel aanwezig bij een pro-Israël-demonstratie.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:34:00 #103
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210961293
quote:

naar het schijnt een grondoffensief, aar ik vrees dat dat een bloedbad aan beide kanten op gaat leveren
pi_210961295
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210961296
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Of kinderen die door hun ouders worden meegetrokken door met borden bij demonstraties te gaan staan.

quote:

[..]
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
Denk dat vrijwel niemand een ander haat zonder reden. De reden komt namelijk vanuit die persoon zelf (of wordt hem/haar door de kudde opgelegd).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:36:57 #106
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210961313
quote:
Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Heel sterk punt voor wat ik net zei over religie in het algemeen, extreem infantiel inderdaad en extreem rechts conservatief

ongelofelijk dom volk idd

eindelijk zijn we het eens O+

kut religie
  Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 14:37:34 #107
236264 crew  capricia
pi_210961319
quote:

Er worden nog steeds raketaanvallen op Israël uitgevoerd, vanuit het noorden van Gaza. Die installaties staan vaak in woonwijken en op gebouwen. Israël schiet die en andere terroristische infrastructuur kapot. En zal straks de rest van die zooi (tunnels, munitiedepots etc) met grondtroepen moeten vernietigen.

Het is beter als de burgerbevolking zich naar het wat rustigere zuiden verplaatst, weg van die installaties.
Want Hamas heeft er een handje van om dit juist in dichtbevolkte gebieden neer te zetten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210961328
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.

[ twitter ]
Nu, weetjewel, zo kort na die terroristische slachtpartij.

Daar past geen context bij, dat keur je categories af.

Daarvoor en daarna is er altijd ruimte voor context, en ook altijd al geweest.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210961334
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Die rotzooi is rotzooi die hier is geboren. Ik had liever het kaf van het koren gescheiden gezien maar dat de goeden hier bleven. Zou jij toch ook moeten voorstaan. Sterker nog, elk verstandig mens.

Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 14:38:51 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_210961336
quote:

[ twitter ]
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 14:39:50 #111
236264 crew  capricia
pi_210961345
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef senesta het volgende:

[..]
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.
De zender wordt in diverse landen dan ook regelmatig verboden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2023 @ 14:40:04 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210961347
quote:

[ twitter ]
Er is ook geen tijd om over context te spreken, dit is een hele nieuwe blazijde in het oude conflict dat begon met de terroristische aanval van Hamas.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:40:30 #113
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_210961350
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]
No shit Sherlock. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 15 oktober 2023 @ 14:40:52 #114
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210961352
Nu kappen met de persoonlijke aanvallen.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:42:03 #115
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210961361
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja dat hoor ik ook, maar ik lees er eigenlijk best graag omdat het een ander kleurtje is dan wat ik normaal lees.

NCMP, north china morning post is ook een leuke bron vind ik zelf

Maar goed ik ben zelf ook vrij gekleurd :+

edit:

en daarbij alsof het op Reddit of hier op FOK! niet gekleurd is
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:42:19 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210961365
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).
Ik bedoelde er mee te zeggen dat diegenen die gaan, die wil je juist hier houden.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210961366
quote:

[ twitter ]
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.
pi_210961395
twitter

Zo kan ik niet zien hoeveel jaar. :(
pi_210961397
Waarom mag wel gezegd worden dat extreem rechts een laag IQ heeft maar niet dat moslims dat ook hebben? Beetje raar.
  zondag 15 oktober 2023 @ 14:45:53 #120
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210961398
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2023 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.
Wat het opmerkelijkste is is dat afgeven op het "westen" super hip is, maar iedereen wil er wel zitten.

Van die knotjes hipsters die mcDonalds heel erg fout vinden en kapot moet, maar er wel graag eten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')