Shrinkage!quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is als je als man in superkoud water stapt
Ik vraag me altijd af wat men hier nog doet als het toch niet 'jouw land' is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Onze landen en Nederland.
Stel er breekt oorlog uit, voor welk land(en) ben je dan?
Cockring?quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En weer quote je de helft van mijn post waardoor je het verdraait.
En pikkering? Waar heb je het over?
Conservatief religieuzen vallen wat mij betreft zonder uitzondering onder extreem rechtsquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja toch goed om te lezen dat je ook aspecten in Nederland waardeert . Bedoel je PVV rechts? FvD schijnt juist ook veel moslim jongeren aan te spreken vanwege hun conservatieve standpunten. Wat ik bijzonder vind gezien Baudet eerder begon over een boreaal Nederland waar dus geen moslims in zouden passen.
Valt te zien tegen wiequote:Op zondag 15 oktober 2023 14:23 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Onze landen en Nederland.
Stel er breekt oorlog uit, voor welk land(en) ben je dan?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:22 schreef Fushia2 het volgende:
De westerse media laten maar 1 kant van het conflict zien. Af en toe posten ze wel willekeurig wat op nieuwssites, maar dan houdt het ook op.
Nou, geweldig, ouders die hun kinderen slaan. Snap meteen waar de agressie vandaan komt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wiemaar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.
Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.
Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen.
Ja, tot je niet meer mag studeren, geen auto meer mag rijden en je onder een burka alleen nog maar babyfabriek mag zijn, je weet wel, zoals overal in MOSLIMLANDEN!quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Valt te zien tegen wiemaar mijn vader is geen allochtoon en ik haat Nederland absoluut niet.
Ik zou klappen krijgen thuis mocht ik zo’n onzin uitkramen.
Maar als moslim vind ik het wel goed dat er steeds meer moslims zijn ja, dat ga ik niet ontkennen.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
Wat is eigenlijk het idee dat nu iedereen naar het zuiden van gaza moet?
Dan kan israel het noorden met de grond gelijk maken,
En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom plaats je die hier?
Ook dan een pro Israëlische demonstratie de webcam plaatsen? Is vandaag ook in Amsterdam.
Hoop dat mijn creatie op prijs wordt gesteld.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als je een link daarvan hebt, prima.
naar het schijnt een grondoffensief, aar ik vrees dat dat een bloedbad aan beide kanten op gaat leverenquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
En daarna, mogen ze allemaal naar het noorden zodat ze het zuiden met de grond gelijk kunnen maken?
Of kinderen die door hun ouders worden meegetrokken door met borden bij demonstraties te gaan staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gelukkig is het statistisch wel bewezen dat mensen die extreem-rechts stemmen laag/lager opgeleid zijn. Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Denk dat vrijwel niemand een ander haat zonder reden. De reden komt namelijk vanuit die persoon zelf (of wordt hem/haar door de kudde opgelegd).quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iemand die goed in z’n vel zit kan niet iemand haten zonder reden.
Heel sterk punt voor wat ik net zei over religie in het algemeen, extreem infantiel inderdaad en extreem rechts conservatiefquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:11 schreef Fushia2 het volgende:
Je kan van een dom persoon niet veel meer verwachten dan dat ie de kudde volgt.
Er worden nog steeds raketaanvallen op Israël uitgevoerd, vanuit het noorden van Gaza. Die installaties staan vaak in woonwijken en op gebouwen. Israël schiet die en andere terroristische infrastructuur kapot. En zal straks de rest van die zooi (tunnels, munitiedepots etc) met grondtroepen moeten vernietigen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef ExTec het volgende:
Nu, weetjewel, zo kort na die terroristische slachtpartij.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.
[ twitter ]
Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die rotzooi is rotzooi die hier is geboren. Ik had liever het kaf van het koren gescheiden gezien maar dat de goeden hier bleven. Zou jij toch ook moeten voorstaan. Sterker nog, elk verstandig mens.²
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
Hoewel de westerse media tegenwoordig wel beter hun best doen om objectief te zijn dan in het verleden, is de grote lijn toch nog steeds pro Israël. Of zoals Rutte het stelt, "het is nu geen tijd om de context te bespreken" waardoor de framing bij Palestijnse acties altijd pro Israël is. Zelfs GroenLinks dat traditioneel pro Palestina is was niet in staat om die kauthar nogwat binnen de partij te houden, omdat kauthar terecht vindt dat het nu juist het moment is om het over de context te hebben. Mogelijk dat kauthar het slachtoffer was van een politieke afweging zo vlak voor de verkiezingen.
[ twitter ]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was gisteren even aan het kijken op Al Jazeera maar daar is de verslaggeving net zo gekleurd. En eigenlijk lijkt dat bijna overal zo.
Er is ook geen tijd om over context te spreken, dit is een hele nieuwe blazijde in het oude conflict dat begon met de terroristische aanval van Hamas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
No shit Sherlock.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.
De zender wordt in diverse landen dan ook regelmatig verboden.
Ja dat hoor ik ook, maar ik lees er eigenlijk best graag omdat het een ander kleurtje is dan wat ik normaal lees.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Dat Al Jazeera best gekleurd is.
De zender wordt in diverse landen dan ook regelmatig verboden.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat diegenen die gaan, die wil je juist hier houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Allemaal leuk bedacht, maar ik heb voldoende moslim collega's op het werk (en dat is niet in het buitenland).
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:34 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Wat het opmerkelijkste is is dat afgeven op het "westen" super hip is, maar iedereen wil er wel zitten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ach, dat geroep over 'het westen' is ook niet meer dan afleiden van interne shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |