abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212503885
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De meest leuke klompen O+
Ik vertoef nogal wat in het ziekenhuis ( :') ) en al jaren zie je nog amper Crocs/Birkenstocks.
Wist ik niet.. laatste keer dag ik er was voor een plekje en een paar hechtingen, was het nog beeldbevestigend. Maar dat is wel 4 jaar terug inmiddels. Vlak daarvoor kraamvisite in een ander ziekenhuis en was het ook birkenstocks galore.

Check.
quote:
Google even op klompenkoning voor een idee. Wil ook wel graag een paar maar ben bang dat ik een beetje doorsla met kopen dan :')
Ow waaaw, dank voor de tip :)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 20 februari 2024 @ 11:01:40 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212508167
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef CherryLips het volgende:
HAMSTEREEEEEEEN
Heb ik ook nog gedaan in Corona tijd met HEMA. Alle wenkbrauwpotloden van mijn kleur opgekocht. Ik gebruik ze nog altijd, maar HEMA bestaat gelukkig ook nog steeds.

Mijn favoriete Bodyshop product is de pumpkin bodybutter O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 20 februari 2024 @ 11:03:28 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212508182
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ff ingelezen, schijnt on-line niet relevant meer te zijn idd. Ik vind het maar een irritante winkel met die overdreven verkopers idd. Koop er heel af en toe wat, maar dat komt omdat dochterlief er altijd even wilt kijken. Anders sloeg ik ze over.
Dat komt omdat hun website ook echt bar slecht is. Daar kwam ik ook achter in het corona-tijdperk. Dus dat hebben ze zelf een beetje in de hand gewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 20-02-2024 11:30:41 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212508549
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 11:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat komt omdat hun website ook echt bar slecht is. Daar kwam ik ook achter in de corona-tijdperk. Dus dat hebben ze zelf een beetje in de hand gewerkt.
Die website is inderdaad om te huilen.

Dus al met al vind ik het apart dat Lush nog wel bestaat :P
Tap tap tap
  dinsdag 20 februari 2024 @ 11:31:14 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212508563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 11:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die website is inderdaad om te huilen.

Dus al met al vind ik het apart dat Lush nog wel bestaat :P
Bij die winkel zien mensen een bezoek meer als een uitje denk ik, omdat ze niet overal zitten.
pi_212510449
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bij die winkel zien mensen een bezoek meer als een uitje denk ik, omdat ze niet overal zitten.
Wij shoppen nog best veel als gezin. Veelal in de grote winkelcentra en daar zitten ze eigenlijk altijd wel. Daar hebben ze gewoon best wat aanloop.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:53:30 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
  donderdag 22 februari 2024 @ 09:54:33 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212533282
quote:
BCC zijn ze al kwijt, Intertoys willen ze verkopen, en Blokker nu dus ook. Dan stoppen ze dus met alles?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:01:34 #259
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_212533354
quote:
19s.gif Op donderdag 22 februari 2024 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
BCC zijn ze al kwijt, Intertoys willen ze verkopen, en Blokker nu dus ook. Dan stoppen ze dus met alles?
Alle ballen op Miniso.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_212533383
Gaat wel lekker ja :') En dan hebben ze de Blokker winkels vrij recent ook nog eens allemaal op laten knappen naar een moderne look en feel. Trekken aan een dood paard. Vraag me echt af wat er nog overblijft in de komende 5-10 jaar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:12:47 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212533494
Waar winkels nog wel wat mee zouden kunnen winnen is als ze eens zouden investeren in een duidelijke app of site waar op staat wat ze nu precies in ieder filiaal hebben en waar dat precies in zo'n staat.

Ik merk het vaak bij het maken van recepten. Dan moet je allemaal van die producten hebben die je nog nooit gekocht hebt en moet je je wezenloos zoeken. Dat vind ik ontmoedigend. En dat zal vast ook voor andere soorten producten gelden.
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:38:31 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212534001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Waar winkels nog wel wat mee zouden kunnen winnen is als ze eens zouden investeren in een duidelijke app of site waar op staat wat ze nu precies in ieder filiaal hebben en waar dat precies in zo'n staat.

Ik merk het vaak bij het maken van recepten. Dan moet je allemaal van die producten hebben die je nog nooit gekocht hebt en moet je je wezenloos zoeken. Dat vind ik ontmoedigend. En dat zal vast ook voor andere soorten producten gelden.
Albert Heijn had dat vroeger wel goed. Kon je in de app producten toevoegen en op looproute selecteren. Nu is daar niets van over en kan ik in de app artikelen selecteren voor mijn winkel terwijl ze dat niet in het assortiment hebben...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:45:24 #263
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212534131
quote:
6s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Alle ballen op Miniso.
Waardeloze winkel vind ik dat. Chinese meuk.
pi_212534290
quote:
19s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Albert Heijn had dat vroeger wel goed. Kon je in de app producten toevoegen en op looproute selecteren. Nu is daar niets van over en kan ik in de app artikelen selecteren voor mijn winkel terwijl ze dat niet in het assortiment hebben...
Familie van me werkt bij AH en die gaf aan dat het oude voorraadsysteem nogal brak was waardoor die looproute niet perfect werkte. Daarom is dat er weer uit gehaald. Ze zijn nu wel bezig om weer iets dergelijks te introduceren, volgens mij staat er in het betahoekje van de ah app al een voorlopige versie die bij een paar winkels werkt.
  donderdag 22 februari 2024 @ 10:59:21 #265
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212534400
Een looproute interesseert me niet. Ik wil gewoon weten in welk schap ik het kan vinden.
  donderdag 22 februari 2024 @ 11:07:48 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212534513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:53 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]
Familie van me werkt bij AH en die gaf aan dat het oude voorraadsysteem nogal brak was waardoor die looproute niet perfect werkte. Daarom is dat er weer uit gehaald. Ze zijn nu wel bezig om weer iets dergelijks te introduceren, volgens mij staat er in het betahoekje van de ah app al een voorlopige versie die bij een paar winkels werkt.
Goed nieuws!
  donderdag 22 februari 2024 @ 11:11:54 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212534603
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Een looproute interesseert me niet. Ik wil gewoon weten in welk schap ik het kan vinden.
Inderdaad, dat verschilt ook nog eens per Appie, zo irritant is dat. Zeker als je dingen zoekt die ergens bij liggen en geen eigen schap hebben, zoals eieren, ragout of anijsmelk.
pi_212536464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat wel lekker ja :') En dan hebben ze de Blokker winkels vrij recent ook nog eens allemaal op laten knappen naar een moderne look en feel. Trekken aan een dood paard. Vraag me echt af wat er nog overblijft in de komende 5-10 jaar.
Hier hebben ze de Blokker ook een 'make-over' gegeven. Ze hebben het speelgoed en veel andere dingen eruit geflikkerd en de bovenverdieping afgesloten, daar komen volgens mij appartementen in.
Verder is die winkel een allegaartje zonder eigen smoel :{ En ze hebben best leuke dingen voor in huis. Mooie vazen, plaids, kastjes, gewoon meuk om je huis mee te versieren. Maar kolere, maak er een mooiere Xenos van (daar krijg ik nou jeuk van) en ga weg met die gemengde zooi die ze nu hebben. Ik vind het geen fijne winkel om in te lopen en te snuffelen.
Tap tap tap
pi_212536669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hier hebben ze de Blokker ook een 'make-over' gegeven. Ze hebben het speelgoed en veel andere dingen eruit geflikkerd en de bovenverdieping afgesloten, daar komen volgens mij appartementen in.
Verder is die winkel een allegaartje zonder eigen smoel :{ En ze hebben best leuke dingen voor in huis. Mooie vazen, plaids, kastjes, gewoon meuk om je huis mee te versieren. Maar kolere, maak er een mooiere Xenos van (daar krijg ik nou jeuk van) en ga weg met die gemengde zooi die ze nu hebben. Ik vind het geen fijne winkel om in te lopen en te snuffelen.
Blokker heeft nooit echt geweten wat het nou wilde zijn, maar omdat het in de jaren 90 (in mijn geheugen) een van de weinige aanbieders was van "van alles wat" trok het toen heel veel mensen. Echt een zwaar achterhaalde formule als je dat dus blijft doen in dat midden segment.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212536720
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Blokker heeft nooit echt geweten wat het nou wilde zijn, maar omdat het in de jaren 90 (in mijn geheugen) een van de weinige aanbieders was van "van alles wat" trok het toen heel veel mensen. Echt een zwaar achterhaalde formule als je dat dus blijft doen in dat midden segment.
Als ze de basisproducten gewoon op voorraad zouden hebben dan zou ik er nog vaak komen.
Ze zitten op populaire locaties en ik fiets dagelijks wel langs een Blokker, maar 3 van de 4 keer dat ik snel wat nodig heb dan hebben ze dat niet. En ze hebben inderdaad als nadeel dat er steeds meer concurrentie een vergelijkbaar of beter aanbod heeft dus dan ga je daarheen ipv naar de Blokker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212537880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als ze de basisproducten gewoon op voorraad zouden hebben dan zou ik er nog vaak komen.
Ze zitten op populaire locaties en ik fiets dagelijks wel langs een Blokker, maar 3 van de 4 keer dat ik snel wat nodig heb dan hebben ze dat niet. En ze hebben inderdaad als nadeel dat er steeds meer concurrentie een vergelijkbaar of beter aanbod heeft dus dan ga je daarheen ipv naar de Blokker.
En dan kijk je op de website en zie je door de bomen het bos niet meer met al die andere verkopers waarmee ze in zee zijn gegaan.
Tap tap tap
  donderdag 22 februari 2024 @ 15:39:37 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212538086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En dan kijk je op de website en zie je door de bomen het bos niet meer met al die andere verkopers waarmee ze in zee zijn gegaan.
Steeds meer bedrijven doen dit, maar ik vind het eigenlijk maar vervelend. Alleen bij Amazon en Bol werkt het goed voor mijn gevoel. Vooral als Amazon zelf de fulfilment doet.
pi_212538176
quote:
2s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Steeds meer bedrijven doen dit, maar ik vind het eigenlijk maar vervelend. Alleen bij Amazon en Bol werkt het goed voor mijn gevoel. Vooral als Amazon zelf de fulfilment doet.
Bij Bol vind ik het ook irritant. Vooral omdat ze allemaal andere bezorgdiensten lijken te gebruiken.
Tap tap tap
  donderdag 22 februari 2024 @ 15:52:04 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212538241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij Bol vind ik het ook irritant. Vooral omdat ze allemaal andere bezorgdiensten lijken te gebruiken.
Yup. Maar dat doet Bol zelf ook steeds meer. Ik krijg vrijwel alleen maar die suffe fietscouriers die in de avond komen.
Ik wil gewoon DHL. Dus Amazon is mijn place to be voor online shopping.
pi_212538285
quote:
19s.gif Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Yup. Maar dat doet Bol zelf ook steeds meer. Ik krijg vrijwel alleen maar die suffe fietscouriers die in de avond komen.
Ik wil gewoon DHL. Dus Amazon is mijn place to be voor online shopping.
Ja precies, die had ik laatst ook. Heb ik m'n adres voor overdag opgegeven, zoals altijd, komen ze ineens 's avonds met een koerier. Kon het adres niet meer veranderen, het ging niet naar de buren of naar een verzamelpunt of kluisje. Eerste dag had ik ze dus gemist, tweede dag heb ik nog op ze gewacht, kwamen ze niet en ging het terug naar de verzender.
Bestel het wel ergens anders.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')