SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hoor het.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat om de B-kant, dus er komen zo wat 'strong lyrics' voorbij...
Vanaf nu is alles weer zoals het door onze moeders goedgekeurd zou worden.quote:
Straks moet ik het wel live doen, dan kan ik niet met deze van te voren opgenomen versie aankomen. Hoewel die ook live opgenomen is...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:29 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht wel dat dit het prima doet op het strand in Curacao. Fijne mix hoor.
Lekker einde ook.
Dank je wel!
Vooraf-track om 18:26 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Autumn Kick-Off
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Mijn man wilde uit eten, dus ik kan een uurtje luisteren naar jou en dan schakel ik ook later weer in bij Melting.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:27 schreef DJ11 het volgende:
HalloGisterenavond onverwacht (als invaller) meegedaan aan een popquiz. We zijn gedeeld derde geworden.
Vandaag - Server Volente - de uitzending die afgelopen dinsdag niet kon doorgaan:
[..]
Vooraf-track om 18:26 uur.
Primaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man wilde uit eten, dus ik kan een uurtje luisteren naar jou en dan schakel ik ook later weer in bij Melting.
Tot 19.30quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomTot hoe lang kun je ongeveer meeluisteren?
Eens qua things can only get better.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef DJ11 het volgende:
D:Ream - U R The Best Thing (Perfecto radio mix)
idem - en hetzelfde geldt voor Things Can Only Get Better
Helaas heb ik aRd gemist. Onverwachts meegedaan aan een popquizquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:44 schreef livelink het volgende:
aRd draaide gisteren ook een leuk nummer van The Sparks. Leuke band is dat toch.
Ook leuk, hoewel ik nooit mee durf te doen. Dan blijk ik toch niks te weten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas heb ik aRd gemist. Onverwachts meegedaan aan een popquiz
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
Het klinkt nog vrij hetzelfde tot nog toe.
Ik moest invallen voor iemand die extreem goed is. We zijn desondanks toch nog gedeeld derde geworden; het kon slechter.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook leuk, hoewel ik nooit mee durf te doen. Dan blijk ik toch niks te weten.
Ik vind het knapquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moest invallen voor iemand die extreem goed is. We zijn desondanks toch nog gedeeld derde geworden; het kon slechter.
Stuk ingekort, fractie sneller, net even wat mooier afgemixt... Kleine detailsquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:50 schreef livelink het volgende:
Pas op het einde hoorde ik wat verschil. Maar het blijft een mooi nummer.
Uit hoeveel platen bestaat die top 90's?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef DJ11 het volgende:
Ook deze formatie is niet aanwezig in de Top 90's. Aangezien ik One Night In Heaven heel recent nog heb gedraaid, kies ik voor vanavond die andere hit van ze:M People - Moving On Up
Waarom zou de server het niet doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondWelkom bij je voorprogramma. De server doet het
Ruim 500.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Uit hoeveel platen bestaat die top 90's?
Zie afgelopen dinsdag. Toen kon ik m'n uitzending niet doen, omdat de server eruit lag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou de server het niet doen?
Oh... donderdag deed hij het ook gewoon, vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zie afgelopen dinsdag. Toen kon ik m'n uitzending niet doen, omdat de server eruit lag.
Over smaak valt altijd te twisten hè?quote:
Bij ons stond het aan op het werk. Best veel leuke muziek, maar ik miste wel de nodige nummers...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb zelf niet naar de top 90's geluisterd. Radio2 staat normaal bij mij alleen aan aan het eind van het jaar.
Ik hoorde hem inderdaad al.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Ah, daar was de eerste regenbui alN-Trance - Set You Free
idem...
Ik voel de bui al hangen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Ah, daar was de eerste regenbui alN-Trance - Set You Free
idem...
Het was wel echt een hele lange zomer in mijn beleving. Vanavond heb ik het voor het eerst sinds tijden weer eens echt koud.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Eh... de laatste dans van de zomerDonna Summer - Last Dance
Klopt. Het is echt even wennen. Zelfs gisteren was het, ondanks de regen, nog best warm. Er zaten nog mensen buiten op het overdekte terras.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel echt een hele lange zomer in mijn beleving. Vanavond heb ik het voor het eerst sinds tijden weer eens echt koud.
Mee eens. Je voelt nu echt dat de zomer ten einde is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel echt een hele lange zomer in mijn beleving. Vanavond heb ik het voor het eerst sinds tijden weer eens echt koud.
Vandaag was het ook nog lekker in het zonnetje. Maar sinds een uurtje of zo vind ik het echt kil in huis. Het is dat ik zo weg moet, anders zou ik de verwarming aanzetten om de kilte te verdrijven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Het is echt even wennen. Zelfs gisteren was het, ondanks de regen, nog best warm. Er zaten nog mensen buiten op het overdekte terras.
Ik ben voorspelbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef livelink het volgende:
Ja, deze had ik inderdaad nu verwacht.
Stond PSB wel in de top 90's?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Van hun (beste) album Behaviour, uit 1990:Pet Shop Boys - My October Symphony
Hun nieuwe album (begin 2024) lijkt muzikaal trouwens behoorlijk dezelfde kant op te gaan. Veel orkest, natural sound, etc. Ik kijk ernaar uit.
Alleen met Go West. Verrassend hoog ook nog, trouwens - op plek 190. Honderd plaatsen boven Porcelain van Moby, dat ergens rond 950 in de Top 2000 staat; daar waar Go West niet in staat.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik blijf nog iets langer hangen. We gaan met de auto. Geen zin om te lopen of fietsen.
Black van Pearl Jam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
Wat stond er op nummer 1 in de Top 90's?
Ach ja, je moet het niet proberen te begrijpen. Andere stemmers.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alleen met Go West. Verrassend hoog ook nog, trouwens - op plek 190. Honderd plaatsen boven Porcelain van Moby, dat ergens rond 950 in de Top 2000 staat; daar waar Go West niet in staat.
Zou kunnen. Maar goed, ik zou willen dat PSB om andere 90s-nummers dan Go West werden herinnerd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, je moet het niet proberen te begrijpen. Andere stemmers.
Goed restaurant waar je gaat eten, livelink? Gewoon Hollandse kost?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik blijf nog iets langer hangen. We gaan met de auto. Geen zin om te lopen of fietsen.
Ja, maar ze hebben hertenbiefstuk op het menu staan en daar heb ik zin in. Dat associeer ik ook met herfst.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed restaurant waar je gaat eten, livelink? Gewoon Hollandse kost?
Ja, dat begrijp ik heel goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar goed, ik zou willen dat PSB om andere 90s-nummers dan Go West werden herinnerd.
Ik heb mezelf vanavond 2 PSB-nummers gepermitteerd, dus verderop in de uitzending draai ik er nog eentje die ik graag in de Top 90's had gezien. Lees je later wel terug danquote:
Geniet er van dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben hertenbiefstuk op het menu staan en daar heb ik zin in. Dat associeer ik ook met herfst.
Life is like a dance?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Catchy en lekker geproduceerd. Hierna een dance-kneiter uit de 90s...
Bijnaquote:
Smakelijk eten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Dank je wel DJ11. Leuk begin van de herfst en eind van de top 90's.
Tot straks allemaal
Eet smakelijk, veel plezier. Tot laterquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Dank je wel DJ11. Leuk begin van de herfst en eind van de top 90's.
Tot straks allemaal
Ook welkomquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
De nineties is voor mij voor een groot deel een blinde vlek.
Erg fijn dit
Komt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook welkomLater maar even die nieuwe single van OMD terugluisteren. Ben benieuwd wat je daar van vindt.
Echt een leuk nummer vind ik datquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Een Duitse zanger, met een nogal merkwaardig concept: vul hier je naam in...Maeckes - Dein Name
Een muzikale invuloefening. En het is nog een leuk, fris liedje ook.
Mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt een leuk nummer vind ik dat
Kende het welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
INXS - Baby Don't Cry
Ik blijf dit een ondergewaardeerde single van ze vinden.
Waar gaat dit nummer over, DJ11?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik zei het al eerder: dit album staat tjokvol met goede nummers. Van deze band ben ik nu officieel fan.JEREMIAS - 97
Haha ja hequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt wel erg stichtelijk.
Ik vind het stiekem wel mooi
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
PSB en de Manics hebben weinig gemeen, maar één ding wel: ze maken regelmatig gebruik van dezelfde designer voor hun hoesontwerpen: Mark Farrow.
Stuur ze maar eens door, dan zal ik wel voor je kiezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn ongeveer 20 nummers die in de Top 5 van mijn jaarlijst moeten.Ik ga er nog een hele kluif aan krijgen.
Mooi!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Strekking van dit liedje: ik heb geen woorden, maar wel m'n armen (om je te troosten).
Dat kan ik me van dit nummer wel voorstellen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Julian Lennon - Saltwater
Ook niet in de Top 90's. Schande.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me van dit nummer wel voorstellen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me van dit nummer wel voorstellen.
Ik heb niets met Ruth Jacott. Dus ook dit nummer vind ik niets. Sorry.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong is - voor de verandering - Nederlandstalig. Staat ook al niet in de Top 90s, terwijl het daar wél in thuishoort. Onze beste Songfestival-inzending ooit. En met alle narigheid van afgelopen week helaas weer akelig actueel.Ruth Jacott - Vrede
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor het schrijven verdient Henkalsnog klappen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor het schrijven verdient Henkalsnog klappen
Ik wist niet dat Raf ook kon zingen?quote:
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:00 schreef BasEnAad het volgende:
Was mooi Elf! Ik had die mooie nummers anders nooit gehoord. Die Franse en Duitse liedjes hoor je al helemaal nooit ergens.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Raf ook kon zingen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk, mevrouw Jacott, zo hoort een songfestivalnummer
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist overigens niet dat dit een ESF nummer was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Een winnend nummer ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist overigens niet dat dit een ESF nummer was.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens even iets te eten maken. Uiteraard blijf ik wel luisteren
Tja... dat krijg je als je het ESF nooit volgt.quote:
Lekker tijd voor boerenkool weer!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens even iets te eten maken. Uiteraard blijf ik wel luisteren
Inderdaad. Bijzonder zo'n instrumentaal nummer.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Shadows hebben ook Theme for Deer Hunter gemaakt. Dat zal Livelink wel aanspreken
Cavatina, vind ik eigenlijk nog mooier dan ditquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Shadows hebben ook Theme for Deer Hunter gemaakt. Dat zal Livelink wel aanspreken
Het is die sfeer die gemaakt wordt met een paar tonenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijzonder zo'n instrumentaal nummer.
Onze hovenier had ‘m deze week veel aan staanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb nog een tip voor mensen die nog ouderwets radio luisteren in de auto.
Bij die nieuwe zender Joe heb je nu nog nauwelijks reclame en nauwelijks gelul tussendoor, maar wel goeie jaren '80-muziek en alles daar omheen.
Ik heb hem ook op de autoradio ingesteld.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb nog een tip voor mensen die nog ouderwets radio luisteren in de auto.
Bij die nieuwe zender Joe heb je nu nog nauwelijks reclame en nauwelijks gelul tussendoor, maar wel goeie jaren '80-muziek en alles daar omheen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Het onmiskenbare 'stem'-geluid van Macy Gray...
Veel goeie nummers ook, ik betrap mezelf erop dat ik steeds aan het meezingen was, in mijn eentje, achter het stuur hahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Onze hovenier had ‘m deze week veel aan staan
Zelfs last christmas kwam voorbijquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel goeie nummers ook, ik betrap mezelf erop dat ik steeds aan het meezingen was, in mijn eentje, achter het stuur haha
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs last christmas kwam voorbij
Meezingen dus!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zelfs last christmas kwam voorbij
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo te horen wordt het melodietje sowieso al in zo'n beetje toonsoorten gespeeld
Zo ongeveerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo te horen wordt het melodietje sowieso al in zo'n beetje toonsoorten gespeeld
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Gerda van de kledingwinkel op de Gedempte Gracht te Schagen
Ze was wel aardig overigensquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat haalt de charme wel een beetje van het nummer.
Zekerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
Volume gaat iets harder nu.
Ook een favorietje van 11 deze
Sorry.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had dit nummer uit mijn geheugen gewist![]()
![]()
![]()
Nu is het weer terug waar het thuishoort.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had dit nummer uit mijn geheugen gewist![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu is het weer terug waar het thuishoort.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu is het weer terug waar het thuishoort.
Gewoon een beetje kutten met een sampler en op record drukkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Waarom zou je moeite doen om de stukjes in toonhoogte op elkaar af te stemmen?
Yup, weer kassa voor meneer Bachmanquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef BasEnAad het volgende:
Deze hoorde ik vorige week ook toch?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, weer kassa voor meneer Bachman
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Guess Who is wel een toepasselijke band voor een Melting-uitzending
Dat raad je nooitquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen nu nog raden van wie?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Guess Who is wel een toepasselijke band voor een Melting-uitzending
Zooo hee! Dat had ook de cover van Vogue kunnen zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
De groep ken je wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
De groep ken je wel.
[ afbeelding ]
Omdat ze niet zong denk ik zomaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe Debbie Jenner aan zo’n Nederlands accent in haar zang kwam
Debbie was Doris..... zong die niet zelf?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat ze niet zong denk ik zomaar
Volgens mij niet..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Debbie was Doris..... zong die niet zelf?
Dat wist ik niet. Ik was in de veronderstelling dat zij wel zong./quote:
Ze was danseres en aerobicsjuf. Leuk plaatje op de voorgrond, maar ik denk achteraf dat het een Milli Vanilli wasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Debbie was Doris..... zong die niet zelf?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
De melodie lijkt heel erg op shalala van Sieneke
Vader Abraham die niet wilde kiezenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
De melodie lijkt heel erg op shalala van Sieneke
Dat was echt hele nare televisiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vader Abraham die niet wilde kiezen![]()
![]()
![]()
En toen toch koos voor Sieneke
Wat was de andere keuze ook alweer?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vader Abraham die niet wilde kiezen![]()
![]()
![]()
En toen toch koos voor Sieneke
Sienekequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat was de andere keuze ook alweer?
Hij moest kiezen tussen Sieneke en Sieneke?quote:
Nee, als je goed luistert hoor je haar andere hit hierin.quote:
Volgens mij was dat allang bekokstoofdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moest kiezen tussen Sieneke en Sieneke?
Ik denk niet dat iemand zich dat nog herinnert eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, als je goed luistert hoor je haar andere hit hierin.
Het tv-dieptepunt van de jaren 10.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt hele nare televisie
Het meidengroepje van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jimi
All ALong the Watchtower
Dat zegt me zo niets meer. Weet je de naam nog misschien?quote:
Nee, integendeel. Het liep helemaal anders dan gepland. Sieneke werd als winnaar uitgeroepen, de confetti daalde neer op dat meidengroepje. Loekz, of zoiets.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij was dat allang bekokstoofd
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me zo niets meer. Weet je de naam nog misschien?
Ik be, jij bet, wij be-enquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet om nu aan te klikken, laat staan te draaien
Televisie is altijd naar, dit was ongemakkelijk en daarom ook wel weer heel erg leuk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt hele nare televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |