Waarom? Ze vonden de daden van Hamas prachtig. Ze hoeven echt niet allemaal dood van mij, maar medelijden met ze heb nou ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:06 schreef miss_sly het volgende:
een beetje mededogen voor mensen lijkt me op zijn plek.
Iedereen die kan vluchten, moet vluchten. Wie dat niet kan, heeft pech en moet hopen ontzien te worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje. Ja het is echt dat mensen eventueel blijven omdat hun kinderen niet goed kunnen wandelen. Misschien moet een complexe situatie niet zo simpel en makkelijk maken. Net alsof het niks is.
Bij eb? of bij vloed?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
plus minus even groot als een waddeneiland.
Overigens, mijn opa en oma vertelde altijd dat er vele van hun vrienden zijn vermoord door de Duitsers. Daarnaast zijn er nogal wat Joden uitgeroeid in die tijd. Ze hebben decennia nachtmerries gehad en veel leed gezien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wellicht omdat je termen als uitroeien gebruikt terwijl daar voor zover we weten geen sprake van is. De geallieerden hebben mijn opa en oma ook verzocht te vluchten. Zijn zij uitgeroeid?
Ik vind het maar ingewikkelde materiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jaaaa dat hangt af met welke bril op je het bekijkt natuurlijk
En de mensen die niet kunnen lopen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Tasje pakken en aanwandelen. Dat hoeft niet georganiseerd! Gewoon wegwezen. Zo'n 30 kilometer naar het zuiden moet je toch wel in een dag kunnen lopen.
Dat is niet gebaseerd op gevoel maar op het FEIT dat Israël ruim van tevoren de bevolking waarschuwt dat het gaat bombarderen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee hopen, maar is totaal gebaseerd op gevoel natuurlijk, want de vraag is of je het vanuit de zolderkamer objectief kan waarnemen.
Ik denk dat wanneer je de Hamas zoekt, het ziekenhuis de meest logische plek is waar ze zich kunnen verstoppen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou misschien zullen ze de ziekenhuizen ontzien
Dat vind ik redelijk onbegrijpelijk. Hoe weet jij nou wie van de Palestijnse burgers die daar wonen de daden van Hamas prachtig vonden? En de kinderen? Die ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom? Ze vonden de daden van Hamas prachtig. Ze hoeven echt niet allemaal dood van mij, maar medelijden met ze heb nou ook niet echt.
Wie onderdrukt nu eigenlijk die Palestijnen het meest kun je je afvragen. Ik denk het nazi overstijgende tuig van Hamasquote:
Lekker stenen gooien ook. Die waren daar niet om een gezellig bakje koffie te drinken met de hele groep.quote:
En is er over en weer met Duitsers gesleurd zodat Staling aan zijn quota kwam plus zijn hele gebieden etnisch gezuiverd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Na de tweede wereldoorlog lieten de geallieerden een hongersnood ontstaan in Duitsland.
We hebben meer van dit soort mensen nodig.quote:
Die moeten maar bidden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de mensen die niet kunnen lopen?
Precies dit, en dat is ook de reden dat een grondoorlog onvermijdelijk is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je de Hamas zoekt, het ziekenhuis de meest logische plek is waar ze zich kunnen verstoppen.
Tenminste, als ik ze moet zoeken zou ik dan daar zoeken. Na een paar topics meeposten snap ik precies hoe de vork in de steel zit.
Ja die propaganda na de aanvallen moet dadelijk ergens vandaan komen. Dat Palestijnse volk wordt gewoon misbruikt door Hamas voor hun eigen agenda, tijd dat Israël eens voor eens en altijd afrekent met die terroristische organisatie.quote:
okee maar als ze weten dat jij ze daar gaat zoeken gaan ze daar juist niet zitten he...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je de Hamas zoekt, het ziekenhuis de meest logische plek is waar ze zich kunnen verstoppen.
Tenminste, als ik ze moet zoeken zou ik dan daar zoeken. Na een paar topics meeposten snap ik precies hoe de vork in de steel zit.
Die hebben pech. En geluk als ze dan niet worden gedood door het Israelische leger. Begrijp ik van Gia.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de mensen die niet kunnen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |