Wie onderdrukt nu eigenlijk die Palestijnen het meest kun je je afvragen. Ik denk het nazi overstijgende tuig van Hamasquote:
Lekker stenen gooien ook. Die waren daar niet om een gezellig bakje koffie te drinken met de hele groep.quote:
En is er over en weer met Duitsers gesleurd zodat Staling aan zijn quota kwam plus zijn hele gebieden etnisch gezuiverd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Na de tweede wereldoorlog lieten de geallieerden een hongersnood ontstaan in Duitsland.
We hebben meer van dit soort mensen nodig.quote:
Die moeten maar bidden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de mensen die niet kunnen lopen?
Precies dit, en dat is ook de reden dat een grondoorlog onvermijdelijk is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je de Hamas zoekt, het ziekenhuis de meest logische plek is waar ze zich kunnen verstoppen.
Tenminste, als ik ze moet zoeken zou ik dan daar zoeken. Na een paar topics meeposten snap ik precies hoe de vork in de steel zit.
Ja die propaganda na de aanvallen moet dadelijk ergens vandaan komen. Dat Palestijnse volk wordt gewoon misbruikt door Hamas voor hun eigen agenda, tijd dat Israël eens voor eens en altijd afrekent met die terroristische organisatie.quote:
okee maar als ze weten dat jij ze daar gaat zoeken gaan ze daar juist niet zitten he...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je de Hamas zoekt, het ziekenhuis de meest logische plek is waar ze zich kunnen verstoppen.
Tenminste, als ik ze moet zoeken zou ik dan daar zoeken. Na een paar topics meeposten snap ik precies hoe de vork in de steel zit.
Die hebben pech. En geluk als ze dan niet worden gedood door het Israelische leger. Begrijp ik van Gia.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En de mensen die niet kunnen lopen?
Kan soms niet geloven wat ik lees.quote:
Ja, oke dus dan denken zij ze komen in het ziekenhuis omdat zij denken dat wij daar zitten dus dan gaan ze júist ergens anders zitten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee maar als ze weten dat jij ze daar gaat zoeken gaan ze daar juist niet zitten he...
tenzij ze verwachten dat jij ze daar dan niet gaat zoeken, en dat ze er dan toch gaan zitten...
Wat vind jij dan dat Israel moet doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan soms niet geloven wat ik lees.
Sommige mensen zijn al een beetje dood van binnen.
tis ook makkelijk zo praten vanachter je beeldscherm. Maar hopen dat wij zelf nooit in een soort gelijke situatie terecht komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan soms niet geloven wat ik lees.
Sommige mensen zijn al een beetje dood van binnen.
Ik ben niet de meest fitte persoon, maar als ze tegen mij zeggen dat ik moet vluchten naar het noorden, loop ik aan en zie wel hoe ver ik kom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis ook makkelijk zo praten vanachter je beeldscherm. Maar hopen dat wij zelf nooit in een soort gelijke situatie terecht komen
30km is geen probleem toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben niet de meest fitte persoon, maar als ze tegen mij zeggen dat ik moet vluchten naar het noorden, loop ik aan en zie wel hoe ver ik kom.
Gaza-Stad ongetwijfeld wel, Gazastrook ongetwijfeld niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:21 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er al mensen geslaagd in vluchten uit Gaza ?
zo als eerste reactie zou ik dat ook doen maar goed ben daar niet. Weet niet in hoeverre hamas de mensen tegen houdt. Weet niet hoe de situatie daar op straat is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben niet de meest fitte persoon, maar als ze tegen mij zeggen dat ik moet vluchten naar het noorden, loop ik aan en zie wel hoe ver ik kom.
als ratten in de valquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaza-Stad ongetwijfeld wel, Gazastrook ongetwijfeld niet.
Nou, wat bizar is dat op youtube je live de bombardementen kunt volgen en bij elke klap in de chat keihard gejuichd wordt. Het zal je stad maar wezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis ook makkelijk zo praten vanachter je beeldscherm. Maar hopen dat wij zelf nooit in een soort gelijke situatie terecht komen
Hier ben ik ook een beetje bang voor ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:21 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Israël trouwens een concreet plan over wat ze precies willen doen nadat ze Hamas kopstukken te pakken hebben genomen? Dat idee heb ik namelijk niet, wat mij bevestigd in mijn vermoeden dat Israël het eigenlijk wel fijn vindt om een vijand als Hamas te hebben. Daar mogen om de paar jaar best wat Israëlische burgers voor betalen met hun leven. Nu keihard ingrijpen, terugtrekken, wachten op de volgende Hamas-aanslag, repeat...
Gaat het niet om natuurlijk. Nog daargelaten dat 30km voor sommigen dat wel is.quote:
ja omdat er gewoon een verschrikkelijke haat over en weer isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat bizar is dat op youtube je live de bombardementen kunt volgen en bij elke klap in de chat keihard gejuichd wordt. Het zal je stad maar wezen.
Dat vraag ik me dus ook continu af wanneer ik dergelijke posts lees.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat vind jij dan dat Israel moet doen?
Goeie vraag, vraag ik mij eigenlijk ook wel af. Wat als ze Hamas uitschakelen, vertrekken ze dan weer en laten ze die mensen aan hun lot over. Moeten idd wel een eindplan hebben voor na deze verschrikkelijke oorlog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:21 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Israël trouwens een concreet plan over wat ze precies willen doen nadat ze Hamas kopstukken te pakken hebben genomen? Dat idee heb ik namelijk niet, wat mij bevestigd in mijn vermoeden dat Israël het eigenlijk wel fijn vindt om een vijand als Hamas te hebben. Daar mogen om de paar jaar best wat Israëlische burgers voor betalen met hun leven. Nu keihard ingrijpen, terugtrekken, wachten op de volgende Hamas-aanslag, repeat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |