Melk met groeihormonen genot.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bak met hoogwaardige calorieën eiwitten en vetten. Er is een reden waarom we zo groot zijn
Niet in de melk die ik koop hoorquote:
Ja, natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bak met hoogwaardige calorieën eiwitten en vetten. Er is een reden waarom we zo groot zijn
zolang het niet gaat vriezen en ik mijn auto moet ontdooien - vind ik het prima. Ow en gladde wegen. Ook niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat snap ik ook niet. Overal hoor je mensen roepen "oh het gaat lekker koud worden". Stelletje gekken.
daar kan ik het niet geheel mee oneens zijn. De zomers vliegen voorbij, en dan moet je weer 360 dagen tegen herfstachtige taferelen aankijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee.
Pannenkoeken is echt iets voor Nederland. Voor elke maand. Jummie.
En aangezien het hier in NL 10 maanden winter of herfst is zo wat, eten we 10 maanden pannenkoeken in de winter of herfst.
Waardoor het net lijkt alsof we alleen maar pannenkoeken in de winter of herfst eten. We eten dus veel pannenkoeken in de winter of herfst. Maar niet omdat we alleen maar in de winter of herfst pannenkoeken eten. Nee - omdat het alleen maar herfst en winter is in Nederland, als we onze lekkere pannenkoekjes aan het verorberen zijn.
Dus...
Snappie?
Correlatie is geen causaliteit.
Ligt niet ver van de waarheid als je bij mij in de buurt woont.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is trouwens voor mijn gevoel gisteren begonnen met regenen en dat is ook niet meer gestopt.
Ja, maar het wordt niet eens een heel natte bedoeling als ik KNMI lees: https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is trouwens voor mijn gevoel gisteren begonnen met regenen en dat is ook niet meer gestopt.
Het is nog steeds vrij warm, vanaf zondag wel koeler.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Gruwelijk nat zelfs
2 Dagen terug liep ik nog in korte broek en korte mouwen, zojuist buiten met de hond zelfs een jas aan.
Wel met korte mouwen eronder.
Prima zo voor nu iigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is de link zo goed of wilde je nog iets anders met dat andere topic?
Ik heb @SpeedyGJ toegevoegd om ook het kaartje te kunnen bewerken, dan houden we eigenlijk hetzelfde kaartje aan over beide topics.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
Prima zo voor nu iig
We zouden nog kunnen bedenken om een live kaartje toe te voegen, maar eerst maar kijken hoe dat in dat andere topic werkt.
Thanks
Churros zijn lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn niet echt een ding hier... Frittatas wel. Zijn ook soort pannenkoeken maar dan gevuld met aardappel, ei en groenten.
Wacht, welk topic zaten we ook alweer in?
Alleen bij sneeuwquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ga je dan lekker wandelen 'snachts ja, als het vriest?
Nee totaal niet, gewoon het hele jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Is pannenkoeken echt iets voor de winter? Weer iets geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |