Het typische noordwest-monster in de vorm van talrijke buien die vanaf de noordzee het land op trekken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep, de buien ontstaan boven de Noordzee.
We're all in Spain but the S is silent.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
Sheeeshh... 8 graden bij jullie
Sta ik hier shirtless en zwetend een muur te verven
quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het typische noordwest-monster in de vorm van talrijke buien die vanaf de noordzee het land op trekken.
Oud-Hollandsch met een heaterquote:Op zondag 15 oktober 2023 11:50 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk rauw randje aan deze zondag. Straks lekker onder de heaters van de brasserie voor een boerenomelet. @:Iwanius
Katertje wegeten met een fris briesje in de nek. Oud-Hollandsch genieten. Hier is gewoon helemaal niks mis mee. Graag tot ver in mei 2024 dit weer.
Doe het. Incl pics graag. Voor @bloodymary1quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar shirtless naar buiten ga nu om een punt te maken.
Of de game pc.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Verwarming is hier nog niet nodig.
Integendeel, vanochtend was het 20,5 graden binnen, nu 21,5
Komt of door mijn warme persoonlijkheid, of door dat klompje uranium.
Dacht ik vanmiddag ook aan, 3 dagen terug liep ik nog in korte broek en T-shirt, vandaag had ik de winterjas aan (kwam niet boven de 10 uit vanmiddag).quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:57 schreef ddx het volgende:
Gewoon 3 graden op paar plekken nu, koelt wel heel rap af opeens.
Paar dagen geleden was het nog 20 graden rond deze tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was duidelijk beter.quote:
Mooi hequote:Op maandag 16 oktober 2023 07:24 schreef lily het volgende:
2 graden.
Auto’s aan de straat ijslaagje. Ff wennen weer.
Vroeger zag Jan Roos er ook al verrot uitquote:
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Schitterende avond om nasr de sterrenhemel te turen. Jupiter en Saturnus staan er prima op vandaag. De Plejaden zijn met het blote oog weer uitstekend te herkennen. Ontelbare objecten kunnen we weer zien.
Nu weer ff naar M31 turen. Straks Uranus zoeken.
Wat hou ik toch van deze donkere, kraakheldere, koude oktoberavonden/nachten.
Laat het dan maar gewoon koud blijven wat mij betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Donderdag 18-20 gradenzaterdag 3-5 graden
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik weet dat je van kou houdt hoor, helemaal prima, maar dit vind ik wel een beetje ongepast van je.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook echt alles of niets hè, dit jaar. Eerst die trieste lente dat over ging naar die warme juni, toen die zeiknatte zomer, toen de hitte in september en nu uit het niets de koelkast in.
Vrijdag nog in een shirt op de fiets, nu was een jas in plaats van een vest toch wat fijner geweest.
Brrrr..... koud!!!!quote:
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...quote:
it goet oanquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...
quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil nog niet om ELF roepen maar...
Per definitie word je van het weer niet ziek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat de pluim zo verandert is, beetje stabieler en zonniger weer zou fijn zijn. Dit kwakkelweer gaat weer voor een hoop griepjes zorgen.
Je weerstand krijgt een tik toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Per definitie word je van het weer niet ziek.
Het kan zijn dat je minder weerstand hebt. Dat hangt natuurlijk van meerdere factoren af. En dat je daardoor eerder vatbaar bent voor een virus of een bacterie. Want dat zijn de oorzaken van ziek worden. Niet het weer op zich of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:58 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je weerstand krijgt een tik toch?
Of is dat een fabel?
Gelachen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook echt alles of niets hè, dit jaar. Eerst die trieste lente dat over ging naar die warme juni, toen die zeiknatte zomer, toen de hitte in september en nu uit het niets de koelkast in.
Vind het reuze meevallen, gisteren was het gurig koud, vandaag redelijk zacht..was heerlijk in het bosquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vind het reuze meevallen, gisteren was het gurig koud, vandaag redelijk zacht..was heerlijk in het bos
Ik ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt veel te fris aangekleed vandaag
Winterjas gaat me nog te ver, maar het scheelt niet veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kan niet eens m’n nieuwe mooie trenchcoat voor de herfst aan. Ik kan meteen m’n winterjas aan.
Ik had vanmorgen zelfs handschoenen aan...quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Is het daar in het zuiden echt zo veel minder ijzig koud ja?
Ik ben geen koukleum, maar ik zit ook al niet ver van een winterjas af.
Afgekeurd, net wat te zuidelijk voor mij.quote:
De verwarming is al aan. Die andere dingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dekentjesweer
Warme choco
Kaarsjes
Verwarming staat nog niet aan, maar zal tegen het einde van de week wel een keer gebeuren. Eerst nog relatief "warm".
De verwarming gaat niet voor november aanquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De verwarming is al aan. Die andere dingen. Nou ja, kaarsjes oké, maar die kunnen in de zomer ook gewoon in de tuin.
Johan Derksen kaarsen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De verwarming gaat niet voor november aan![]()
En hulde aan de dekentjes![]()
Kaarsjes ook, hele jaar door, fantastische geurkaarsen (home made trouwens)
Liefst nog een lading sneeuw komende maand ergens
Is ook gewoon ongezond en slecht voor je woning om niet te stoken als het koud is. Heb ik vorig jaar wel gemerkt, woon hier 10 jaar en kreeg plotseling overal zwarte schimmel in de badkamer, nooit last van gehad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Krijg net te horen dat we gaan proberen om de kachel tot 1 januari uit te houden ;') geloof me als het hier binnen 15/16 graden is gaat dat ding echt wel aan
Dudequote:Op maandag 16 oktober 2023 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan Derksen kaarsen?
Temperatuur loopt weer walgelijk op, totaal geen winterse of zelfs herfstige taferelen.
Donderdag 18 graden
Klopt en daar wil ik niet aan beginnen, kortom zo wie zo zaterdag gaat dat ding voor het eerst sinds lange tijd weer even brandenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook gewoon ongezond en slecht voor je woning om niet te stoken als het koud is. Heb ik vorig jaar wel gemerkt, woon hier 10 jaar en kreeg plotseling overal zwarte schimmel in de badkamer, nooit last van gehad.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag een gevoelstemperatuur van -2 tot -4 graden overdag met een snijdende oostenwind
Jaaaaquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag een gevoelstemperatuur van -2 tot -4 graden overdag met een snijdende oostenwind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |