Ik had vanmorgen zelfs handschoenen aan...quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Is het daar in het zuiden echt zo veel minder ijzig koud ja?
Ik ben geen koukleum, maar ik zit ook al niet ver van een winterjas af.
Afgekeurd, net wat te zuidelijk voor mij.quote:
De verwarming is al aan. Die andere dingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dekentjesweer
Warme choco
Kaarsjes
Verwarming staat nog niet aan, maar zal tegen het einde van de week wel een keer gebeuren. Eerst nog relatief "warm".
De verwarming gaat niet voor november aanquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De verwarming is al aan. Die andere dingen. Nou ja, kaarsjes oké, maar die kunnen in de zomer ook gewoon in de tuin.
Johan Derksen kaarsen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De verwarming gaat niet voor november aan![]()
En hulde aan de dekentjes![]()
Kaarsjes ook, hele jaar door, fantastische geurkaarsen (home made trouwens)
Liefst nog een lading sneeuw komende maand ergens
Is ook gewoon ongezond en slecht voor je woning om niet te stoken als het koud is. Heb ik vorig jaar wel gemerkt, woon hier 10 jaar en kreeg plotseling overal zwarte schimmel in de badkamer, nooit last van gehad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Krijg net te horen dat we gaan proberen om de kachel tot 1 januari uit te houden ;') geloof me als het hier binnen 15/16 graden is gaat dat ding echt wel aan
Dudequote:Op maandag 16 oktober 2023 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Johan Derksen kaarsen?
Temperatuur loopt weer walgelijk op, totaal geen winterse of zelfs herfstige taferelen.
Donderdag 18 graden
Klopt en daar wil ik niet aan beginnen, kortom zo wie zo zaterdag gaat dat ding voor het eerst sinds lange tijd weer even brandenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook gewoon ongezond en slecht voor je woning om niet te stoken als het koud is. Heb ik vorig jaar wel gemerkt, woon hier 10 jaar en kreeg plotseling overal zwarte schimmel in de badkamer, nooit last van gehad.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag een gevoelstemperatuur van -2 tot -4 graden overdag met een snijdende oostenwind
Jaaaaquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Zaterdag een gevoelstemperatuur van -2 tot -4 graden overdag met een snijdende oostenwind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |