Is dit een serieuze post? Wat wil je hiermee zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al de kindjes leren op school natuurlijk zelf hun vrije mening vormen.
En zelfmoordaanvallen zijn ook niet gratis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet geheel vreemd in armere conflictgebieden.
Jij doet net alsof Hamas steunen alleen kan op stemgerechtigde leeftijdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dit een serieuze post? Wat wil je hiermee zeggen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik zou mij bijna kwaad maken als niet zou blijken dat je atheïsme niet zo goed begrijpt.
Ik ben het overigens met je eens dat niet alle religies 1 pot nat zijn. Bij sommige is het niet desastreus als ze terug gaan naar hun fundamenten. Ik zou willen stellen:
Niets mis met fundamentalisme tenzij je fundamenten niet deugen.
Kinderen worden weggestuurd naar gebieden met een lager risico op bombardementen denk ik? Zoals in Londen naar het platteland in WOII. Minder zelfbeschikking dus zullen wat sneller in schuilkelders en tunnels gehouden (kunnen) worden terwijl volwassenen 'koppig' zijn en gewoon naar buiten gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Verklaar eens dat de helft van de bevolking kind is, maar het aantal kindslachtoffers is 1/3e? Dat is nogal een verschil.
Dan moeten toch heel veel ouders begrepen hebben waar ze heen moesten gaan??
Hamas is onbetrouwbaar. Hamas liegt!!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Verklaar eens dat de helft van de bevolking kind is, maar het aantal kindslachtoffers is 1/3e? Dat is nogal een verschil.
Dan moeten toch heel veel ouders begrepen hebben waar ze heen moesten gaan??
Kom op niet zo naief, 90% van de moslims op Twitter noemt Hamas "Palestinian freedom fighters" en genoeg beelden gezien van de massale indoctrinatie daar en de massale Jodenhaat. Ik geloof er geen reet van dat de minderheid hamas steunt, het is gewoon de overgrote meerderheid. Heb in Europa ook nog nooit een protest gezien tegen hamas, wel constant voor hamas en palestina en tegen israel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Interessanter is dat net iemand stelde dat 58 procent van de Palestijnen Hamas support. Echter, 40 procent van de populatie heeft niet eens stemrecht.
Inderdaad. Ze zouden gewoon ook net als wij al defaitistisch moeten worden als het een beetje minder gaat op werk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik blijf me er overigens ook over verbazen dat ze zo veel kinderen willen krijgen op een plek waar de vooruitzichten zo slecht zijn.
Nee dan geldt uitverkorenheid op grond van ras of herkomst. Of gewoon lekker moorden om politieke redenen. Het is allemaal inwisselbaar. Dat heeft de geschiedenis wel bewezen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan had je niet het religieuze belang gehad voor de heilige grond van de regio in verschillende religieuze boeken. Geen mensen die denken dat ze de uitverkorenen zijn, geen mensen die denken dat alleen hun God echt is en daar alles voor doen.
Wat zou jij doen als jongere daar? Dat maakt iemand niet hamas. Men kan geen kant op door juist de hamas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Hamas steunen alleen kan op stemgerechtigde leeftijd
Toen Hamas werd gekozen, was dat 58% dacht ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Interessanter is dat net iemand stelde dat 58 procent van de Palestijnen Hamas support. Echter, 40 procent van de populatie heeft niet eens stemrecht.
Niet als de aanleiding terreur op Joden is!!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me moeilijk te handhaven.
Je hebt hier recht op demonstatie. En pro Palestina zijn staat niet gelijk aan jodenhaat.
Als je in Rotterdam met een Palestina vlag wil demonstreren moet dat gewoon kunnen.
Zijn dit uit de duim gezogen cijfers of? Wat moet ik hiermee. Dit is hetzelfde gejank over Joodse complotten, protocollen van de Zion of Groot Israel. Je doet exact hetzelfde.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kom op niet zo naief, 90% van de moslims op Twitter noemt Hamas "Palestinian freedom fighters" en genoeg beelden gezien van de massale indoctrinatie daar en de massale Jodenhaat. Ik geloof er geen reet van dat de minderheid hamas steunt, het is gewoon de overgrote meerderheid. Heb in Europa ook nog nooit een protest gezien tegen hamas, wel constant voor hamas en palestina en tegen israel.
Dat komt hieruit: https://coopwb.in/info/ho(...)%20various%20factors.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is dus vanuit een westers/seculier oogpunt bekeken. "Hoe ziet mijn leven eruit, hoe plan ik het, wat wil ik" etc.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik blijf me er overigens ook over verbazen dat ze zo veel kinderen willen krijgen op een plek waar de vooruitzichten zo slecht zijn.
Die motie deugt niet. "Steun aan jodenhaat" wat houdt dat in de praktijk nu precies in?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad ook kunnen. Je hebt echter elke dag de mogelijkheid om te protesteren met een Palestina-vlag. Als je dat echter vrijwel nooit doet, maar opeens massaal de straat opgaat om uitbundig een massamoord te vieren op onschuldige burgers die slechts enkele uren daarvoor heeft plaatsgevonden, dan is het zo klaar als een klontje wat je intenties op dat moment zijn. Met een gewone demonstratie heeft het dan niet veel meer te maken.
Van de mensen die hebben gestemd. Ervanuit gaande dat het totaal eerlijke verkiezingen waren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toen Hamas werd gekozen, was dat 58% dacht ik.
Ja dat is een jaar of 15 geleden, toen zag de bevolkingspiramide er nog anders uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toen Hamas werd gekozen, was dat 58% dacht ik.
Het is gewoon niet echt nadenken over toekomst.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is dus vanuit een westers/seculier oogpunt bekeken. "Hoe ziet mijn leven eruit, hoe plan ik het, wat wil ik" etc.
Zulke maatschappijen werken totaal anders. Het gaat er niet om hoeveel kinderen je "wilt" krijgen volgens je eigen 'lange termijn-planning', het gaat erom hoeveel kinderen er je worden "gegeven" door een hogere macht.
Zouden deze kinderen al kunnen stemmen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn dit uit de duim gezogen cijfers of? Wat moet ik hiermee. Dit is hetzelfde gejank over Joodse complotten, protocollen van de Zion of Groot Israel. Je doet exact hetzelfde.
Niet op reageren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niet als de aanleiding terreur op Joden is!!
Je steekt je kop in het zand.
Lekker van de hak op de tak.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zouden deze kinderen al kunnen stemmen?
[ twitter ]
Ware broederschap is broederschap in het geloof.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet AL je broeders in nood steunen ongeacht religieuze affiliatie?
Wat dat in praktijk inhoudt, staat dus expliciet in de motie: het feit dat er opgroepen werd om specifiek steun te betuigen aan de terreuroperatie waardoor honderden onschuldige burgers binnen enkele uren zijn vermoord.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die motie deugt niet. "Steun aan jodenhaat" wat houdt dat in de praktijk nu precies in?
Dat je iemand die Hamas staat te schreeuwen gaat oppakken kan ik volkomen begrijpen dat zou je moeten aanpakken.
Maar je kunt bijvoorbeeld ook je steun uitdragen aan het onschudige volk in Palestina, of dat Palestina bevrijd moet worden.
beter zou zijn als al die 'Gaza Nuken' en 'Alles is de schuld van Israel' types hun eigen zandbakje krijgen op fok; kunnen ze in miniatuur de ellende daar naäpen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet op reageren.
Voor mezelf nu besloten dat ik echt nergens meer op ga reageren.
Op mijn handen ga zitten.
En ja dat is moeilijk.
Ik hou het met gemak 2 minuten vol
Tsja.....quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:47 schreef ludovico het volgende:
https://x.com/DaveAtherton20/status/1712487544040903023?s=20
Who taught you to hate me?
"Islam did!"
Ja, daar ga je al.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:51 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ware broederschap is broederschap in het geloof.
Maar het is goed om een ongelovige te helpen die onrecht wordt aangedaan. Wij mogen niemand onrecht aandoen en we willen voor niemand onrecht.
Ik noemde in her vorige bericht specifiek moslim om aan te geven dat wij een moslim niet mogen helpen onrecht te plegen.
Als je wil (of iemand anders) mag je verduidelijken in pm waarom mn opmerking over atheïsme niet klopt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik zou mij bijna kwaad maken als niet zou blijken dat je atheïsme niet zo goed begrijpt.
Ik ben het overigens met je eens dat niet alle religies 1 pot nat zijn. Bij sommige is het niet desastreus als ze terug gaan naar hun fundamenten. Ik zou willen stellen:
Niets mis met fundamentalisme tenzij je fundamenten niet deugen.
Wat zeg jij nou? Je kennis is beperkt tot twee drie regels van wikipedia terwijl ik een complete handvest met uitleg daarvan in 41 pagina's heb. https://umranhareketi.com/images/resimler/2139592b.pdfquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat ontkracht je dan.
In het geupdate handvest staat dat ze terug willen naar de grenzen van 1967 als basis. Echter ook dat ze blijven vechten voor de bevrijding. Een twee staten oplossing bestaat niet volgens hen.
Dat staat erin. Of ontkracht je nu ook al het nieuwe handvest?
Precies. Zodra je ergens kunstmatige grenzen trekt tussen 'ons' en 'hunnie' is het een recept voor ellende. Haat en oorlog.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al.
Mijn broederschap is iets breder: elk mens is in de kern mijn broeder/zuster. De religie die wordt aangehangen interesseert mij geen drol, en al helemaal niet als ik een mens in nood zie.
Tribaal denken is en blijft een menselijk trekje. Helaas.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies. Zodra je ergens kunstmatige grenzen trekt tussen 'ons' en 'hunnie' is het een recept voor ellende. Haat en oorlog.
ik heb geen enkele hoop voor de inwoners van Gaza, maar die video die je post dat zou in Jerusalem zijn en dat vind ik wat lastiger te geloven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zouden deze kinderen al kunnen stemmen?
[ twitter ]
https://pcpsr.org/en/node/938quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van de mensen die hebben gestemd. Ervanuit gaande dat het totaal eerlijke verkiezingen waren.
Hoe vertaalt zich dat naar 58% van de bevolking.
Het is inderdaad een puinhoop en zal waarschijnlijk nooit meer goedkomen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje van de categorie:
Die hele regio is verziekt.
Wat mooi! Waar is de praktijk? We hebben al meerdere gesprekken gehad maar vind niet echt dat die erg broederlijk waren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al.
Mijn broederschap is iets breder: elk mens is in de kern mijn broeder/zuster. De religie die wordt aangehangen interesseert mij geen drol, en al helemaal niet als ik een mens in nood zie.
Ik ben het niet met je eens. Het zijn geen termen die elkaar uitsluiten. Theïsme en Atheïsme gaat over geloven en Gnosis en Agnosis over kennis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen dat; echte atheïsten zijn zeldzaam, ook in het Westen. Eerder agnosten of ietsisten.
Ben reuze benieuwdquote:
Omdat ik het met je oneens ben?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:57 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wat mooi! Waar is de praktijk? We hebben al meerdere gesprekken gehad maar vind niet echt dat die erg broederlijk waren.
Nee, lekker kindjes een poll voorleggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij doet net alsof Hamas steunen alleen kan op stemgerechtigde leeftijd
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
(!)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ik het met je oneens ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |