Ja, wel minder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er vandaag eigenlijk raketten vanuit Gaza gekomen?
1/3e kinderen...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
Dodental in Gaza loopt op tot 1537
Als gevolg van Israëlische luchtaanvallen zijn inmiddels 1537 mensen omgekomen in Gaza, melden de plaatselijke autoriteiten. Het aantal gewonden is opgelopen tot 6612. Onder de doden zouden 500 kinderen zijn.
Israël meldde eerder vandaag dat er sinds zaterdag ruim 1300 mensen zijn gedood in Israël door Hamas. Er is sprake van 3300 gewonden.
NOS liveblog
Het is gewoon een drama. Een enorme humanitaire ramp is op komst.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
Wat een ellende ook weer dat 500 kinderen overlijden door die bombardementen
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Misschien wel; ze behandelen de Palestijnen al decenia als beesten.
Zij begonnen door andermans land in te pikken. En geen idee welk feest je bedoelt.
Het begon volgens mij bij het afmaken van Israëlische burgers bij een concert. Dat heb je gemist? Niets verdedigd dit soort aanvallen op burgers. Dan ben je menselijk niet okay.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Misschien wel; ze behandelen de Palestijnen al decenia als beesten.
Zij begonnen door andermans land in te pikken. En geen idee welk feest je bedoelt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met die motie is niets mis,vind ik.
Zeker niet in een stad die pretendeert recht voor zijn raap te zijn.
Bah
Het lijkt me moeilijk te handhaven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat deugt er niet aan de motie?
Manmanmaanmanmanamanmanamammanmanamanmanamanamnamanmanamamanmaa
Ik hoop het voor ze want Hamas maakte er op aarde een bloederige pestbende van voor ze.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
1/3e kinderen...
Alhamdulillah gaan zij met De Wil van Allah het Paradijs in.
Ze moeten eerst weer even waterleidingen uitgraven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn er vandaag eigenlijk raketten vanuit Gaza gekomen?
Die werden niet tegengehouden. In dit geval heb je dus:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo? Vanuit Oekraïne zijn er in no-time nog veel meer gevlucht.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
Onder de doden zouden 500 kinderen zijn.
Waarom zouden kinderen niet automatisch en direct naar het paradijs gaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
1/3e kinderen...
Begint behoorlijk onafwendbaar te worden zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is gewoon een drama. Een enorme humanitaire ramp is op komst.
Die ziet de bui al hangen als ie ze binnen laat in Egypte...die gaan niet meer terug en gaan voor problemen in Egypte zorgen.quote:
Helft van de bevolking daar is ook kind had ik gelezen. Vreselijk dat ze mee worden genomen in deze strijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
1/3e kinderen...
Gisteren beelden van een ambulancebestuurder die brak. Kom je daar aan met je ene ambulance bij een compleet huizenblok dat plat is gelegd, honderden mensen die in paniek aan het graven zijn en dan kun je er bijna niks uitrichten in verhouding.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
Dodental in Gaza loopt op tot 1537
Als gevolg van Israëlische luchtaanvallen zijn inmiddels 1537 mensen omgekomen in Gaza, melden de plaatselijke autoriteiten. Het aantal gewonden is opgelopen tot 6612. Onder de doden zouden 500 kinderen zijn.
Israël meldde eerder vandaag dat er sinds zaterdag ruim 1300 mensen zijn gedood in Israël door Hamas. Er is sprake van 3300 gewonden.
NOS liveblog
Wat? Ik prop mijn reacties vol zionistische propaganda? Ga gauw je mond spoelen aub.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het gaat over twee partijen niet over een partij. Ik maak me eerder druk om een staat die zulke ideeën heeft dan een organisatie die zich dan ook als organisatie gedraagt.
Dat geef jij wel aan maar hypocrisie kent twee gezichten. Aangeven dat je zogenaamd Israël ook veroordeeld maar de reeks aan reacties die volgen zitten weer vol zionistische propaganda.
Kameleon?
Verkas gewoon naar F&L. Niemand zit hier te wachten op je gepredik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee hoor. En doe nou niet of het atheïsme zo goed is; jullie hebben geen enkel objectieve maatstaf voor wat moreel goed is of moreel slecht.
Heb hem verwijderd, idd te haastig een niet erg sterke bron gedeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe maar niet.
http://talmud.faithweb.com/
Te meer omdat ik 100% zeker weet dat je de Talmoed zelf nooit gelezen hebt.
Julius Streicher was ook zo bekwaam in het contextloos perverteren van commentaren in de Talmoed.
Ben dan vooral benieuwd wat Egypte gaat doen, die zien 2 miljoen mensen hun land bestormen waarvan een groot deel nooit meer weg zal gaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef littlemindy het volgende:
Vrouwen en kinderen inderdaad, dacht ik ook aan. Geef ze in elk geval de gelegenheid. Als 2 miljoen mensen zich naar de uitgang begeeft zal Hamas dat niet allemaal kunnen tegenhouden, lijkt me. En als ze dat wel doen, kan in elk geval heel de wereld hun ware aard richting de Palestijnen zien.
Geconduleerd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een zijstraatje. Heb Vandaag Inside gekeken.
Ga je lekker met je Jodenhaat knul?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef GewoonUitNL het volgende:
Bijzonder trouwens dat veel niet joden pro israel zijn terwijl ze daar op niet joden neerkijken.
Hij begint over alle religiesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verkas gewoon naar F&L. Niemand zit hier te wachten op je gepredik.
Door de Talmoed zelf te lezen, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:26 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Heb hem verwijderd, idd te haastig gedeeld.
Maar hoe weten we dat deze site wel klopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |