quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef GewoonUitNL het volgende:
De talmud over niet joden:Alle religie's zijn 1 pot nat. verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Vanuit Oekraïne zijn er in no-time nog veel meer gevlucht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
De organisatie van zoiets alleen al. Voor 2 miljoen mensen. Ben je jaren bezig.
Weet ik niet. Maar die motie deugt niet. Daarom lopen partijen waarschijnlijk weg.quote:
De talmud over niet joden:En dat verklaard een volkomen onmenselijke aanval.....op burgers? Wie begon? Dat feest was er voor liefde trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die hoefde ze niet op Hamas-strijders te controlerenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo? Vanuit Oekraïne zijn er in no-time nog veel meer gevlucht.
Gisteren werd ik nog uitgelachen toen ik het had over een mogelijke massale evacuatieplan van Amerika. Een smerige truc van Israël om Hamas naar voren te brengen maar achteraf oorlogsmisdaden begaan waarna men gedwongen wordt het gebied te verlaten. Lekker makkelijk inpikken en toevoegen aan Israëlische grond. Hetgeen wat zijn al tientallen jaren doen. Op deze tempo zal er niets meer overblijven van Palestina.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef Perrin het volgende:
Zou Israël een evacuatie van Palestijnse burgers kunnen organiseren?
Waarbij burgers die uit Gaza geëvacueerd willen worden druppelsgewijs naar buiten gelaten worden en stuk voor stuk worden beoordeeld op lidmaatschap van Hamas en tijdelijk ergens buiten de directe regio worden ondergebracht in relatief behapbare groepjes?
Na een tijd blijven alleen mensen over die ervoor kiezen om te blijven zitten terwijl Israël in Gaza achter Hamas aanjaagt.
Wat een keus voor politici.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is zo, maar of ze er nog 98, 150 of 500 hebben. Maakt eigenlijk niet zoveel uit. Er is aangegeven 'ALLE' gijzelaars vrij, en dan krijgen jullie water en stroom
Nee hoor. En doe nou niet of het atheïsme zo goed is; jullie hebben geen enkel objectieve maatstaf voor wat moreel goed is of moreel slecht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle religie's zijn 1 pot nat. verschrikkelijk
Als je de kinderen doorlaat hebt je al 50%. Of schaar je die ook onder Hamas strijders?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar die hoefde ze niet op Hamas-strijders te controleren
Met die motie is niets mis,vind ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar die motie deugt niet. Daarom lopen partijen waarschijnlijk weg.
De talmud over niet joden:wat ik zo lees zijn dit verzinsels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat Israël er 97 bevestigde.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, las vanmiddag ergens dat Hamas zei dat ze er 98 hadden
Wat deugt er niet aan de motie?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar die motie deugt niet. Daarom lopen partijen waarschijnlijk weg.
Die konden ergens naar toe.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo? Vanuit Oekraïne zijn er in no-time nog veel meer gevlucht.
De talmud over niet joden:Jaja nou weten we het wel he, trolletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee hoor. En doe nou niet of het atheïsme zo goed is; jullie hebben geen enkel objectieve maatstaf voor wat moreel goed is of moreel slecht.
Misschien wel; ze behandelen de Palestijnen al decenia als beesten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat verklaard een volkomen onmenselijke aanval.....op burgers? Wie begon? Dat feest was er voor liefde trouwens.
als het echt was wel.. schijnbaar niet zoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle religie's zijn 1 pot nat. verschrikkelijk
Dus je wil de kinderen daar bij hun ouders weghalen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als je de kinderen doorlaat hebt je al 50%. Of schaar je die ook onder Hamas strijders?
Verklaar, dan haal ik hem weg.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik zo lees zijn dit verzinsels..
Dat zou het kunnen zijn. Heb het ergens vluchtig opgevangen. Maakt verder ook niet uitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik geloof dat Israël er 97 bevestigde.
https://www.bnnbloomberg.(...)ge-to-gaza-1.1983664
Bedoel je dat?
De talmud over niet joden:Doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://talmud.faithweb.com/
Te meer omdat ik 100% zeker weet dat je de Talmoed zelf nooit gelezen hebt.
Julius Streicher was ook zo bekwaam in het contextloos perverteren van commentaren in de Talmoed.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Nou ehh nou,quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee hoor. En doe nou niet of het atheïsme zo goed is; jullie hebben geen enkel objectieve maatstaf voor wat moreel goed is of moreel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |