Nobel idee alleen denk dat je veel Hamas-strijders tussen het volk gaat doorlaten. Ze weten van het merendeel niet eens wie het zijn lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef Perrin het volgende:
Zou Israël een evacuatie van Palestijnse burgers kunnen organiseren?
Waarbij burgers die uit Gaza geëvacueerd willen worden druppelsgewijs naar buiten gelaten worden en stuk voor stuk worden beoordeeld op lidmaatschap van Hamas en tijdelijk ergens buiten de directe regio worden ondergebracht in relatief behapbare groepjes?
Na een tijd blijven alleen mensen over die ervoor kiezen om te blijven zitten terwijl Israël in Gaza achter Hamas aanjaagt.
wensdenkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef GewoonUitNL het volgende:
Bijzonder trouwens dat veel niet joden pro israel zijn terwijl ze daar op niet joden neerkijken.
De organisatie van zoiets alleen al. Voor 2 miljoen mensen. Ben je jaren bezig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef Perrin het volgende:
Waarbij burgers die uit Gaza geëvacueerd willen worden druppelsgewijs naar buiten gelaten worden en stuk voor stuk worden beoordeeld op lidmaatschap van Hamas en tijdelijk ergens buiten de directe regio worden ondergebracht in relatief behapbare groepjes?
Na een tijd blijven alleen mensen over die ervoor kiezen om te blijven zitten terwijl Israël in Gaza achter Hamas aanjaagt.
Ja, dus dat werkt niet. Volgende plan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kinderen <16 en vrouwen lijken me sowieso safe. Gezonde mannen kun je ondervragen op wat ze de afgelopen jaren zoal hebben gedaan.
Even tijdelijk buiten Gaza verblijven terwijl Israël afrekent met Hamas, vast wel ergens ter wereld wat plekjes waar ze terecht kunnen.quote:
Je kan als normaal mens daar niet nu door heen gaan rammen. Dat levert echt ellende op voor iedereen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je het als Israël in ieder geval aangeboden en geprobeerd.
2,5miljoen mensen? Druppelsgewijs? Dat duurt maanden en waar laat je ze?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef Perrin het volgende:
Bij1 is nu plotseling niet meer zo inclusief.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
"Dit nooit meer", om te kotsen, wat een land. Als dit een motie was tegen moslimhaat kropen ze over elkaar heen om te deugen.
Wat bedoel je?quote:
Vrouwen en kinderen inderdaad, dacht ik ook aan. Geef ze in elk geval de gelegenheid. Als 2 miljoen mensen zich naar de uitgang begeeft zal Hamas dat niet allemaal kunnen tegenhouden, lijkt me. En als ze dat wel doen, kan in elk geval heel de wereld hun ware aard richting de Palestijnen zien.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kinderen <16 en vrouwen lijken me sowieso safe. Gezonde mannen kun je ondervragen op wat ze de afgelopen jaren zoal hebben gedaan.
Zionisten wel dan? Die zijn al continu aan het uitbreiden sinds dat zij onder het Britse mandaat daar geïnstalleerd zijn. Hetgeen wat officieel op papier staat boeit hen niet, anders waren zij ook niet overgeschakeld naar bezetting en verder verdrijven van. Het is dus helemaal niet zo eenzijdig als dat jij ons ervan probeert te overtuigen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarin staat dus dat ze terug willen naar de grenzen van 1967 als basis. Echter ook dat ze blijven vechten voor de bevrijding. Een twee staten oplossing bestaat niet volgens hen.
Ergo, Israël moet verdwijnen.
Oké, las vanmiddag ergens dat Hamas zei dat ze er 98 haddenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zin er 150. Die deal kan ik niet maken maar zou ik doen.
Lekker daar blijven, Palestijnen. Succes nog hè.quote:
lmao, 2 miljoen mensen ondervragenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hamas liegt altijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, las vanmiddag ergens dat Hamas zei dat ze er 98 hadden
Zijn die ook weggelopen?quote:
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen inderdaad, dacht ik ook aan. Geef ze in elk geval de gelegenheid. Als 2 miljoen mensen zich naar de uitgang begeeft zal Hamas dat niet allemaal kunnen tegenhouden, lijkt me. En als ze dat wel doen, kan in elk geval heel de wereld hun ware aard richting de Palestijnen zien.
Dat betreft alleen de orthodoxen, ik ken genoeg normale Israeli's die helemaal op niemand neerkijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef GewoonUitNL het volgende:
Bijzonder trouwens dat veel niet joden pro israel zijn terwijl ze daar op niet joden neerkijken.
Lijkt mij ook de oplossing. Waarom regelen we dat niet als rest van de wereld? Zoveel tijd en ellende.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Even tijdelijk buiten Gaza verblijven terwijl Israël afrekent met Hamas, vast wel ergens ter wereld wat plekjes waar ze terecht kunnen.
Het ging hier over Hamas he, niet over wat de zionistische visie op het gebied is. Ga nu niet het onderwerp veranderen als het je niet zint wat eruit komt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zionisten wel dan? Die zijn al continu aan het uitbreiden sinds dat zij onder het Britse mandaat daar geïnstalleerd zijn. Hetgeen wat officieel op papier staat boeit hen niet, anders waren zij ook niet overgeschakeld naar bezetting en verder verdrijven van. Het is dus helemaal niet zo eenzijdig als dat jij ons ervan probeert te overtuigen.
Hij vraagt waar, niet waar niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Even tijdelijk buiten Gaza verblijven terwijl Israël afrekent met Hamas, vast wel ergens ter wereld wat plekjes waar ze terecht kunnen.
Ik raad je aan de Israëlische documentaire Tantura te kijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker daar blijven, Palestijnen. Succes nog hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |