Sommige mensen kiezen ervoor zich wijs te maken dat het toch allemaal potentiele Hamasterroristen zouden zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gisteren beelden van een ambulancebestuurder die brak. Kom je daar aan met je ene ambulance bij een compleet huizenblok dat plat is gelegd, honderden mensen die in paniek aan het graven zijn en dan kun je er bijna niks uitrichten in verhouding.
Wollah strijdersquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:21 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
1/3e kinderen...
Alhamdulillah gaan zij met De Wil van Allah het Paradijs in.
Net alsof atheïsten 1 groep is die hetzelfde denkt. Waren de mensen in Israël en Palestina maar niet zo bezig met geloof, had een groot deel van deze ellende gescheeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:17 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee hoor. En doe nou niet of het atheïsme zo goed is; jullie hebben geen enkel objectieve maatstaf voor wat moreel goed is of moreel slecht.
Ow ja want ze leefden al eeuwig vredig samen tot uit het niets bloeddorstige barbaren die vrede zat waren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Het begon volgens mij bij het afmaken van Israëlische burgers bij een concert. Dat heb je gemist? Niets verdedigd dit soort aanvallen op burgers. Dan ben je menselijk niet okay.
Volgens die Rudi Saadi bij Op1 zijn die genoodzaakt om zich te mengen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:27 schreef littlemindy het volgende:
In hoeverre gaan Hezbollah en Iran zich afzijdig houden als er een grondoffensief start?
Niet alleen dat; echte atheïsten zijn zeldzaam, ook in het Westen. Eerder agnosten of ietsisten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Net alsof atheïsten 1 groep is die hetzelfde denkt. Waren de mensen in Israël en Palestina maar niet bezig met geloof, had een groot deel van deze ellende gescheeld.
Weinig blootlegging als ik keer op keer de valse beweringen ontkracht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat? Ik prop mijn reacties vol zionistische propaganda? Ga gsuw jebmond spoelen aub.
Je draait gewoon om de hete brij heen nu. Het ging over Hamas zijn handvest/ideologie. Die heb ik je blootgelegd, alleen dat lijkt je niet te bevallen dus ga je er vanalles bijhalen.
De helft vd bevolking is kind? Wouw.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Helft van de bevolking daar is ook kind had ik gelezen. Vreselijk dat ze mee worden genomen in deze strijd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
De helft vd bevolking is kind? Wouw.
En ik lees 1/3e van de slachtoffers.
Hoe kunnen we dat verschil verklaren..dat is best significant.
Met een Israëlische vlag daarentegen moet je rennen voor je leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me moeilijk te handhaven.
Je hebt hier recht op demonstatie. En pro Palestina zijn staat niet gelijk aan jodenhaat.
Als je in Rotterdam met een Palestina vlag wil demonstreren moet dat gewoon kunnen.
Tonen van je gold Hamas membershipcard.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
Verbazingwekkend hoe snel meningen kunnen veranderen, Derksen werd door de Islamitische gemeenschap nog helemaal afgefakkeld toen hij sprak over Marokkaans tuig in Gouda en toen hij het waagde iets verkeerds te zeggen over die enge man Erdogan. Maar nu hij ineens sympathie toont voor de Palestijnen is alles weer vergeven en vergeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een zijstraatje. Heb Vandaag Inside gekeken. Vond het heel sterk dat Derksen de verzoeken van het CIDI keihard naast zich neer heeft gelegd en zijn standpunten 0,0 heeft gedownplayed. Sterker nog, hij heeft ze nog verder uiteen gezet met solide funderingen. Sterke onafhankelijke vent die Derksen en een man naar mijn hart. Ruggengraat van Oost-Indisch bamboe.²
Wat ontkracht je dan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weinig blootlegging als ik keer op keer de valse beweringen ontkracht.
Gek, dacht dat er genocide op ze werd gepleegd, dit lijkt eerder een heel snel groeiende bevolking.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat de meeste kinderen wel weg zijn uit de gebieden die Israël vooral aanpakt.
En waar zijn die kinderen dan gebleven?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat de meeste kinderen wel weg zijn uit de gebieden die Israël vooral aanpakt.
Kan geen Hebreeuws, en de vertaling weet ik ook niet of die betrouwbaar is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door de Talmoed zelf te lezen, bijvoorbeeld.
https://www.prb.org/resou(...)-population-profile/quote:The population of the West Bank and Gaza boasts several notable features. The population growth rate is among the highest in the world: 3.4 percent in the West Bank and 4.0 percent in Gaza, according to U.S. Census Bureau estimates. A full 45 percent of the West Bank population are children under 15 years of age, compared with 50 percent in Gaza.
Blijft natuurlijk verschrikkelijk voor de kinderen waarbij de ouders niet het gebied verlaten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij zei wat jij wou horen, zeker.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Even een zijstraatje. Heb Vandaag Inside gekeken. Vond het heel sterk dat Derksen de verzoeken van het CIDI keihard naast zich neer heeft gelegd en zijn standpunten 0,0 heeft gedownplayed. Sterker nog, hij heeft ze nog verder uiteen gezet met solide funderingen. Sterke onafhankelijke vent die Derksen en een man naar mijn hart. Ruggengraat van Oost-Indisch bamboe.²
Ik ga dit nog maar 1 keer zeggen, want het heeft verder geen enkele zin.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:28 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ow ja want ze leefden al eeuwig vredig samen tot uit het niets bloeddorstige barbaren die vrede zat waren?
Gebieden van Gaza waar minder bommen vallen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En waar zijn die kinderen dan gebleven?
40% van de Palestijnse bevolking is onder de 18 jaar dacht ik. Vind ik altijd apart, als ik op een stuk land ter grote van Texel zou wonen met 2 miljoen landgenoten onder regime van mensen die je stiekem het liefst dood willen hebben en waarvan je weet dat het wachten is op de volgende escalatie zou ik mijn vriendin geen 6 kinderen uit laten poepen. Maar geloof en indoctrinatie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
De helft vd bevolking is kind? Wouw.
En ik lees 1/3e van de slachtoffers.
Hoe kunnen we dat verschil verklaren..dat is best significant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |