Ik had bij @Neef_Wuppie het idee dat hij een enorme hekel aan zichzelf had, dus dit zegt ook allemaal niet veel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.
Geen marginaal zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef GGMM het volgende:
Al die users die om de x-aantal maanden met een kloon terugkomen herken je toch zo
Daarom snap ik het hele punt ook niet.
Over 3 maanden vragen jullie het weer aan @:lamme_struisvogel of @:pittige_zeester en dan kan niemand zich herinneren dat het @:zoon_john was omdat dat een nietszeggende user was die iedereen alweer vergeten is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:44 schreef Zoon_John het volgende:
Oh weet niet hoe die heet, verkeerd getagged, maakte mooie paints
Gohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef Coco het volgende:
Het gaat over haxball en @:oriente is gelijk aanwezig.
Zijn laatste topic geopend om 03:33:33quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:the_emotion
Veel te jong overleden.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen maakt wel eens foutjes.
Zoals een goede vriend van mij wel eens zegt: iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs gepost.
Wat dom van mij.
Voor mij is zo een vette pizza wat voor jou kapsalon is, denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog vertrouwen in @:Coco
Stukje dementie.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs gepost.
Wat dom van mij.
Fuck, dat wist ik niet. Ik heb echt nog mooie gesprekken gehad met die gast.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:the_emotion
Veel te jong overleden.
Ik heb echt al heel lang geen kapsalon meer op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij is zo een vette pizza wat voor jou kapsalon is, denk ik.![]()
Hier zit alleen geen Domino’s. Dus ik bestel trouw goeie Italiaanse dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb echt al heel lang geen kapsalon meer op.
Gewoon een keer echt genieten na een lange werkweek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb hem in 2015 eens gemeet, hele aardige kerel. 39 was hij pasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:57 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Fuck, dat wist ik niet. Ik heb echt nog mooie gesprekken gehad met die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |