Wel gelezen? Het wordt een race op een stratencircuit in Brussel!quote:
Hoge Raad kijkt alleen of alles goed is verlopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:52 schreef Tarado het volgende:
In ander nieuws, Nelson Piquet z'n veroordeling en boete voor racisme is in hoger beroep nietig verklaard.
De organisaties die de zaak hadden aangespannen overwegen nu een beroep bij een nog hoger gerechtshof het STF, in Nederland zou dat Hoge Raad zijn als ik het goed heb.
https://oglobo.globo.com/(...)es-por-racismo.ghtml
Je kunt toch veel beter een extra race in Saoedi-Arabië of Verenigde Arabische Emiraten houden?quote:
Dat zou nog gevaarlijker dan Sao Paulo zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel gelezen? Het wordt een race op een stratencircuit in Brussel!
Molenbeekboys doen de pitstopsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou nog gevaarlijker dan Sao Paulo zijn
Bwo, met een rondje om het Atomium. Geil.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel gelezen? Het wordt een race op een stratencircuit in Brussel!
Mooi.quote:
En daarna door het nieuwe koning boudewijn stadion..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bwo, met een rondje om het Atomium. Geil.
Leuk hoor maar er is meer in deze wereld dan Spa, Monza en Monaco. Lijkt me goed voor de sport om eens wat nieuws te ontdekken.quote:
Gelukkig doen ze dat met grote regelmaatquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk hoor maar er is meer in deze wereld dan Spa, Monza en Monaco. Lijkt me goed voor de sport om eens wat nieuws te ontdekken.
Vind ik meevallen. Altijd maar dat terugvallen op “historische” circuits vind ik wat saai wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat met grote regelmaat
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik meevallen. Altijd maar dat terugvallen op “historische” circuits vind ik wat saai worden
Las Vegas, Miami, Qatar, Jeddah, Portimão en dan hebben we het alleen over de afgelopen vier seizoenen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik meevallen. Altijd maar dat terugvallen op “historische” circuits vind ik wat saai worden
Ik moet zeggen dat dit wel een heel sterk argument tegen nieuwe banen is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Las Vegas, Miami, Qatar, Jeddah, Portimão en dan hebben we het alleen over de afgelopen vier seizoenen.
Op Jeddah, Qatar en Portimão na dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel een heel sterk argument tegen nieuwe banen is.
Nouuuu...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op Jeddah, Qatar en Portimão na dan.
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder op clickbait troep te klikken: Norris.
Dit is zo clickbait als clickbait video's kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.
Helmut heeft zich in het verleden niet positief over Norris uitgelaten, dus is het toch Alonso geworden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo clickbait als clickbait video's kunnen worden
Je ziet toch zelf ook wel dat dit pure troep is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.
wat een onzin, je hebt de clip nog niet eens bekeken, verder is het gewoon ontopic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat dit pure troep is?
De betrokkenen doen er wel heel lacherig over, wat me toch wat twijfels geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
Er gaat een gerucht dat Perez zijn afscheid van de F1 gaan aankondigen in Mexico.
Is alweer ontkracht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
Er gaat een gerucht dat Perez zijn afscheid van de F1 gaan aankondigen in Mexico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |