abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210924173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja, maar het ''minuscuul'' verschil is wel dat dit vanaf 1947 systematisch gebeurd aan kant van Palestijnen. Het zijn er zoveel dat ik de tel onderhand kwijt geraakt ben. Maar dat maakt in jouw ogen natuurlijk geen flikker uit he geschiedkundige.
Precies wat ik al zei,aan dovemansoren gericht. Ik stop maar met reageren op deze act.

Dat iemand in dit topic mag blijven posten die de Hamas aanvallen niet eens veroordeeld vind ik schrikbarend.
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:04 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210924174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Dat is een aanname. Kan je nu nog niet zo stellig zeggen. Wellicht dat Hamas leden uiteindelijk toch wat joden laten gaan in ruil voor wat water. Na een tijdje is alles op en kunnen ze zelfs de eigen bevolking tegen zich krijgen. Ook hun loyaliteit stopt als hun eigen leven op het spel staat.
de Mossad moet weer eens wat van die leiders in het buitenland omleggen, dan is het snel druk aan de onderhandelingstafel gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:29 #228
8781 crew  Frutsel
pi_210924176
Damn, doet Osrael nu ook al mee? Weer een extra natie in de oorlog :{
pi_210924177
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Wat ik schrijf. Lees de post nog een keer zou ik zeggen :)
Kinderen zijn misschien niet onthoofd maar gewoon ge-executeert. Maakt dat dan zijn argument onwaar ofzo, of hoe moet ik dit lezen?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:39 #230
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210924178
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is relevanter dan ooit:

Israël brengt bewust een vals dilemma de wereld in. Ze willen ons doen geloven dat de enige manier om Hamas strijders te doden is via buitenproportionele aanvallen waarmee ze voor 95% onschuldige burgers doden. In principe misbruiken ze dit narratief omdat ze laf zijn. Ze willen zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.

Als ze oprecht waren geweest, en het was ze echt alleen te doen om Hamas strijders, hadden ze de Gaza strook in kunnen gaan en echt alleen de Hamas strijders pakken. Man op man.

Het moge duidelijk zijn dat ze in al hun lafheid de situatie misbruiken.

:{²
Ruim de helft van de bevolking daar steunt Hamas..
Hoe moet je in zo'n vijandig gebied rond lopen en Hamas opsporen?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:08:46 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210924180
Grond offensief zal wel ergens diep in de nacht beginnen of niet?
pi_210924184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De mensen van Stalingrad leefden gewoon hun leven toen ze "unprovoked" werden belegerd door de nazi's.

De mensen van gaza kiezen een terreurorganisatie als regering, voeren vervolgens een terreuraanslag uit op Israël waarbij 1200 doden vallen en wentelen zich vervolgens in slachtofferschap als Israël aan de poort staat.

Ik hoop dat je ziet dat de vergelijking werkelijk kant noch wal raakt.
Ik maakte die vergelijking verder niet en heb daar ook geen kijk op. Ik reageerde op het "daar stond een vijandige partij aan de poorten", wat volgens jou het verschil zou maken.
Tails tell tales
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:09:33 #233
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210924187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef Bensel het volgende:

[..]
Osrael is de enige partij die meerdere keren water bij de wijn heeft gedaan. Maar als men die blijft vergiftigen van de andere kant, dan houd dat ook een keer op
Precies.
1 kant wil alle joden doden, daar kun je niet mee praten.
pi_210924189
quote:

Israël brengt bewust een vals dilemma de wereld in. Ze willen ons doen geloven dat de enige manier om Hamas strijders te doden is via buitenproportionele aanvallen waarmee ze voor 95% onschuldige burgers doden. In principe misbruiken ze dit narratief omdat ze laf zijn. Ze willen zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.

Als ze oprecht waren geweest, en het was ze echt alleen te doen om Hamas strijders, hadden ze de Gaza strook in kunnen gaan en echt alleen de Hamas strijders pakken. Man op man.

Leuk maar ik zou niet weten waarom Israël Hamas leden moet oppakken. Je insinueert een soort genade die Israël zou moeten hebben met terroristen gedurende een staat van oorlog, wat niet echt logisch is.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:10:12 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210924192
In de geblokkeerde Gazastrook is er nog steeds brandstof om generatoren te laten werken, in bijvoorbeeld ziekenhuizen, maar dat zal binnen een paar uur op kunnen zijn. dat zegt het Internationale Comité van het Rode Kruis (ICRC).

,,We hebben begrepen dat er nog brandstof is - maar waarschijnlijk slechts voor een paar uur - om generatoren te laten werken, ook in ziekenhuizen", zegt Fabrizio Carboni, regionaal directeur van het ICRC voor het Nabije en Midden-Oosten, tegen verslaggevers van Reuters.

Met de voorraden die het ICRC heeft in Gaza kunnen hulpverleners 'niet erg lang meer' de burgers in het gebied ondersteunen.

AD liveblog
pi_210924193
11:44 • nieuwe update

Israël kent 97 gegijzelden
Het Israëlische leger zegt van 97 gijzelaars van Hamas te weten wie het zijn. Een woordvoerder van het leger zegt hun families te hebben geïnformeerd. In totaal zijn er zo'n 150 mensen door Hamas ontvoerd.

De Israëlische minister van Energie zegt dat Israël pas weer stroom, water en brandstof Gaza in laat, als de gijzelaars zijn vrijgelaten.

https://nos.nl/collectie/(...)er-blinken-in-israel
pi_210924195
quote:

Onze militaire strateeg die denkt dat zomaar Gaza binnenrollen goed is om het aantal (burger)slachtoffers te beperken :')
pi_210924196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik maakte die vergelijking verder niet en heb daar ook geen kijk op. Ik reageerde op het "daar stond een vijandige partij aan de poorten", wat volgens jou het verschil zou maken.
De vijandige partij zit hier binnen de poorten, dat is namelijk hun eigen regering.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210924201
quote:

Bullshit. Wat je zegt is dat Hamas onschuldige Israëlische burgers mag doden maar als ze zich weer tussen de burgers in Gaza verstoppen mag Israel niks doen want onschuldige palestijnse burgers zouden geraakt kunnen worden. Kortom: Israel moet maar leren leven met deze daden.

Gaat hem echt niet worden.

De burgers van Gaza kunnen Hamas ook over de grens zetten.
  Moderator donderdag 12 oktober 2023 @ 12:11:37 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210924202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Onze militaire strateeg die denkt dat zomaar Gaza binnenrollen goed is om het aantal (burger)slachtoffers te beperken :')
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210924205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
Grond offensief zal wel ergens diep in de nacht beginnen of niet?
Zodra ze voldoende reservisten extra opgetraind hebben en gevechtsklaar achten gaat het vermoed ik beginnen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:13:20 #242
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210924212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zodra ze voldoende reservisten extra opgetraind hebben en gevechtsklaar achten gaat het vermoed ik beginnen.
Maar extra trainen dan ben je zo weken verder.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:13:53 #243
28033 Pek
je moet wat
pi_210924217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Momo het volgende:
Weer bommen in het water vlak naast de kust
Proberen ze een Tsunami te creëren?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:13:53 #244
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210924218
quote:

[..]
Er zijn geen beelden verder van die voorbereidingen he? Dat lijkt me ook logisch vanuit het perspectief van het leger natuurlijk. Maar had verwacht wel iets te zien. Israel is ook dermate klein dat je evengoed thuis kan zitten wachten als soldaat _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210924219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
lol
Ja is toch zo. Ik word zo simpel van sommige users hier. Wat een quatsch komt er bij sommige uit dat toetsenbord. Het is maar goed dat ik geen modrechten heb. :P
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:14:22 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210924224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar extra trainen dan ben je zo weken verder.
Israël heeft de tijd toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 12:14:46 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210924228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:13 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja is toch zo. Ik word zo simpel van sommige users hier. Wat een quatsch komt er bij sommige uit dat toetsenbord. Het is maar goed dat ik geen modrechten heb. :P
Jammer, eerder.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210924230
quote:

Ik vind dat "ge -Israël" van jou zeer storend...
Tails tell tales
pi_210924233
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Dat is een aanname. Kan je nu nog niet zo stellig zeggen. Wellicht dat Hamas leden uiteindelijk toch wat joden laten gaan in ruil voor wat water. Na een tijdje is alles op en kunnen ze zelfs de eigen bevolking tegen zich krijgen. Ook hun loyaliteit stopt als hun eigen leven op het spel staat.
Het lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat Hamas toe zal geven. Die zijn zo geradicaliseerd dat ze liever sterven, inclusief de bevolking die ze meeslepen.
pi_210924235
quote:

[..]
Dat is zo gebeurd, die krijgen namelijk zeer regelmatig herhalingsoefeningen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')