Precies wat ik al zei,aan dovemansoren gericht. Ik stop maar met reageren op deze act.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, maar het ''minuscuul'' verschil is wel dat dit vanaf 1947 systematisch gebeurd aan kant van Palestijnen. Het zijn er zoveel dat ik de tel onderhand kwijt geraakt ben. Maar dat maakt in jouw ogen natuurlijk geen flikker uit he geschiedkundige.
de Mossad moet weer eens wat van die leiders in het buitenland omleggen, dan is het snel druk aan de onderhandelingstafel gok ikquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Kan je nu nog niet zo stellig zeggen. Wellicht dat Hamas leden uiteindelijk toch wat joden laten gaan in ruil voor wat water. Na een tijdje is alles op en kunnen ze zelfs de eigen bevolking tegen zich krijgen. Ook hun loyaliteit stopt als hun eigen leven op het spel staat.
Kinderen zijn misschien niet onthoofd maar gewoon ge-executeert. Maakt dat dan zijn argument onwaar ofzo, of hoe moet ik dit lezen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik schrijf. Lees de post nog een keer zou ik zeggen
Ruim de helft van de bevolking daar steunt Hamas..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is relevanter dan ooit:
Israël brengt bewust een vals dilemma de wereld in. Ze willen ons doen geloven dat de enige manier om Hamas strijders te doden is via buitenproportionele aanvallen waarmee ze voor 95% onschuldige burgers doden. In principe misbruiken ze dit narratief omdat ze laf zijn. Ze willen zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.
Als ze oprecht waren geweest, en het was ze echt alleen te doen om Hamas strijders, hadden ze de Gaza strook in kunnen gaan en echt alleen de Hamas strijders pakken. Man op man.
Het moge duidelijk zijn dat ze in al hun lafheid de situatie misbruiken.²
Ik maakte die vergelijking verder niet en heb daar ook geen kijk op. Ik reageerde op het "daar stond een vijandige partij aan de poorten", wat volgens jou het verschil zou maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De mensen van Stalingrad leefden gewoon hun leven toen ze "unprovoked" werden belegerd door de nazi's.
De mensen van gaza kiezen een terreurorganisatie als regering, voeren vervolgens een terreuraanslag uit op Israël waarbij 1200 doden vallen en wentelen zich vervolgens in slachtofferschap als Israël aan de poort staat.
Ik hoop dat je ziet dat de vergelijking werkelijk kant noch wal raakt.
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
Osrael is de enige partij die meerdere keren water bij de wijn heeft gedaan. Maar als men die blijft vergiftigen van de andere kant, dan houd dat ook een keer op
Leuk maar ik zou niet weten waarom Israël Hamas leden moet oppakken. Je insinueert een soort genade die Israël zou moeten hebben met terroristen gedurende een staat van oorlog, wat niet echt logisch is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël brengt bewust een vals dilemma de wereld in. Ze willen ons doen geloven dat de enige manier om Hamas strijders te doden is via buitenproportionele aanvallen waarmee ze voor 95% onschuldige burgers doden. In principe misbruiken ze dit narratief omdat ze laf zijn. Ze willen zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning.
Als ze oprecht waren geweest, en het was ze echt alleen te doen om Hamas strijders, hadden ze de Gaza strook in kunnen gaan en echt alleen de Hamas strijders pakken. Man op man.
Onze militaire strateeg die denkt dat zomaar Gaza binnenrollen goed is om het aantal (burger)slachtoffers te beperkenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
De vijandige partij zit hier binnen de poorten, dat is namelijk hun eigen regering.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik maakte die vergelijking verder niet en heb daar ook geen kijk op. Ik reageerde op het "daar stond een vijandige partij aan de poorten", wat volgens jou het verschil zou maken.
Bullshit. Wat je zegt is dat Hamas onschuldige Israëlische burgers mag doden maar als ze zich weer tussen de burgers in Gaza verstoppen mag Israel niks doen want onschuldige palestijnse burgers zouden geraakt kunnen worden. Kortom: Israel moet maar leren leven met deze daden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
lolquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Onze militaire strateeg die denkt dat zomaar Gaza binnenrollen goed is om het aantal (burger)slachtoffers te beperken
Zodra ze voldoende reservisten extra opgetraind hebben en gevechtsklaar achten gaat het vermoed ik beginnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
Grond offensief zal wel ergens diep in de nacht beginnen of niet?
Maar extra trainen dan ben je zo weken verder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zodra ze voldoende reservisten extra opgetraind hebben en gevechtsklaar achten gaat het vermoed ik beginnen.
Proberen ze een Tsunami te creëren?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:01 schreef Momo het volgende:
Weer bommen in het water vlak naast de kust
Er zijn geen beelden verder van die voorbereidingen he? Dat lijkt me ook logisch vanuit het perspectief van het leger natuurlijk. Maar had verwacht wel iets te zien. Israel is ook dermate klein dat je evengoed thuis kan zitten wachten als soldaatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zodra ze voldoende reservisten extra opgetraind hebben en gevechtsklaar achten gaat het vermoed ik beginnen.
Ja is toch zo. Ik word zo simpel van sommige users hier. Wat een quatsch komt er bij sommige uit dat toetsenbord. Het is maar goed dat ik geen modrechten heb.quote:
Israël heeft de tijd toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar extra trainen dan ben je zo weken verder.
Jammer, eerder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja is toch zo. Ik word zo simpel van sommige users hier. Wat een quatsch komt er bij sommige uit dat toetsenbord. Het is maar goed dat ik geen modrechten heb.
Ik vind dat "ge -Israël" van jou zeer storend...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Het lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk dat Hamas toe zal geven. Die zijn zo geradicaliseerd dat ze liever sterven, inclusief de bevolking die ze meeslepen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Kan je nu nog niet zo stellig zeggen. Wellicht dat Hamas leden uiteindelijk toch wat joden laten gaan in ruil voor wat water. Na een tijdje is alles op en kunnen ze zelfs de eigen bevolking tegen zich krijgen. Ook hun loyaliteit stopt als hun eigen leven op het spel staat.
Dat is zo gebeurd, die krijgen namelijk zeer regelmatig herhalingsoefeningen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |