Of de getroffen gezinnen nu met geweerschoten of met messen zijn vermoord, maakt natuurlijk bar weinig uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik durf een flinke fles wijn te verwedden dat er geen 40 babies zijn vermoord en onthoofd.
Was dit gebeurd hadden ze met grote bombarie de beelden verspreid via de media.
Een grote PR overwinning bestaat er niet.
Uiteraard beetje blurren enzo, maar nu hebben we 2 mensen die zeggen het zelf gezien te hebben, gaan mensen toch twijfelen.
Hamas is relatief natuurlijk immens zwak. En niet lief en diplomatiek. Nederland is best sterk, vooral economischquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je de ander niet wanneer je wil de kop in kunt slaan dan moet je lief en diplomatiek zijn.
Dus ik moet dreigen haar schoenenkast te decimeren als ze niet wekelijks naar mijn geschiedenisles luistert?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen boeien het niet totdat ze hun lifestyle dreigen kwijt te raken.
Ook puur opportunisme, maar okquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:44 schreef Slayage het volgende:
So much win for Netanyahu. Oekraïne vecht een existentiële oorlog tegen de Russen en Netanyahu weigert Kyiv te bezoeken om politieke redenen. Israel krijgt een aanslag voor de kiezen en zelensky wilt Israël bezoeken.
[ twitter ]
Ik denk dat je de capaciteiten van zo'n vliegdekschip behoorlijk onderschat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zoveel invloed hebben vliegdekschepen nou ook weer niet. Zo'n schip heeft wellicht 60 vliegtuigen aan boord terwijl de Israelische luchtmacht zeker 10x groter is.
Dat sowieso maar je kunt moeilijk zeggen dat nieuws uit de bron op camera, gefilmd zonder verdere commentaar, biased is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij en ik hoe dan ook gekleurd nieuws krijgen, tot het eind der tijden
In iedere oorlog worden hele gezinnen vermoord, maar 40 babies vermoordt? Dat is ongekend.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of de getroffen gezinnen nu met geweerschoten of met messen zijn vermoord, maakt natuurlijk bar weinig uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja en nee. Ikzelf kijk uit principe niet naar dat soort beelden. Maar het niet tonen is ondertussen ook problematisch geworden omdat het desinformatie helpt. Er zijn geen mensen doodgeschoten, er zijn geen dode babies, er zijn geen vrouwen met een bloedend kruis, er is niet gespuugd op naakte lijken. Het is allemaal te erg om je voor te stellen. En sommige mensen hebben zonder de beelden maar een klein duwtje nodig om het zich echt niet meer voor te stellen dat het echt is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je gang. Verifieer maar een eind weg. Heb je Twitter overigens niet voor nodig.
Maar de beelden zoals hierboven ga je nooit zomaar op de NOS krijgen. Thank god. Ik hoop echt dat dat zo blijft.
Je zuigt dit gewoon uit je duim en weet werkelijk niets van oorlogsrecht. Ooit van proportionaliteit en subsidiariteit gehoord? Israël mag helemaal niet alles platgooien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Met deze oorlogsmisdaad rekken de de noodzakelijkheidsmarge voor Israël zodanig op dat alles platgooien mag.
Ze noemen zich toch honestreporting? Hoe kun je daaraan twijfelenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is dit echt een honest account? "Exposing anti-Israel media bias"
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je gang. Verifieer maar een eind weg. Heb je Twitter overigens niet voor nodig.
Maar de beelden zoals hierboven ga je nooit zomaar op de NOS krijgen. Thank god. Ik hoop echt dat dat zo blijft.
Ik twijfelde maar was om na het zien van het paarse vinkjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:52 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze noemen zich toch honestreporting? Hoe kun je daaraan twijfelen
En toch is dat precies wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zuigt dit gewoon uit je duim en weet werkelijk niets van oorlogsrecht. Ooit van proportionaliteit en subsidiariteit gehoord? Israël mag helemaal niet alles platgooien.
Klopt het dat Marokko ooit ook een Joodse gemeenschap heeft gehad?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, ongetrainde, onbewapende burgers die tot de tanden toe bewapende terroristen gaan uitleveren aan Israël.
Ja, dat zouden ze kunnen proberen. En daarmee lossen ze dan netto niks mee op. Zelfs de vs zal niet toestaan dat Israël stelselmatig de Palestijnen gaat uitroeien. Bij 20K volgt een forse waarschuwing, bij 30 K stopt de steun, bij 40K volgen er sancties en bij 50K vallen er bommen op de IDFquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:54 schreef probeer het volgende:
[..]
En toch is dat precies wat ze gaan doen.
Ik zou beginnen met een ferme liniaal aan te schaffen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus ik moet dreigen haar schoenenkast te decimeren als ze niet wekelijks naar mijn geschiedenisles luistert?
Zweepje ook goed, multifunctioneelquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een ferme liniaal aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |