Als je de ander niet wanneer je wil de kop in kunt slaan dan moet je lief en diplomatiek zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Israël schendt het oorlogsrecht tenminste nog in een voor hen levensbedreigende situatie. Amerika doet dit voor verkiezingswinst, uit domheid of winstbejag.
De enige fatsoenlijke landen ter wereld zijn sowieso de kleine West-Europese landen.
Okay man. De NOS.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
De NOS.
Laat zien niet objectief journalistiek te bedrijven, blijkt door Twitter.
Ja ernstige beelden, maar als dat niet door komt dan word je dus 100% voorgelogen.
Hezbollah natuurlijk, die zouden zowel Libanon als Syrië in de ellende kunnen betrekken. Vlak ook niet uit wat Iran op de grond heeft in Syrië.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar zijn er in mijn beleving zeer weinig van. Of heb ik iets gemist?
Waar denk jij dat de VS 2 miljoen man gaat laten?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:33 schreef Werkperd het volgende:
We hoeven niet verbaast toe te kijken als Amerika straks met een evacuatieplan komt voor burgers in Gaza. Dat doen zij natuurlijk niet omdat zij zo o vredelievend zijn. Er is een veel groter iets aan gaande.
Netanyahu had het paar dagen geleden over het veranderen van heel midden-oosten. Het kan goed zijn dat Gaza straks volledig zal worden ingenomen. De overblijfselen van Palestina zal ook volledig ingenomen worden. Er gaat immers een kaart rond zonder Palestina erop.
Die gehele vloot enal zit me sterk dwars. Stinkt aan alle kanten dit.
Min of meer jouw keuze geweest, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ben ik net in ca 20 minuten de situatie en het ontstaan in het kort aan het uitleggen aan mijn vrouw..
Ben ik klaar: ik was je bij de derde zin al kwijt.
Man man man..![]()
Je bent echt alle realiteit verlorenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:33 schreef Werkperd het volgende:
We hoeven niet verbaast toe te kijken als Amerika straks met een evacuatieplan komt voor burgers in Gaza. Dat doen zij natuurlijk niet omdat zij zo o vredelievend zijn. Er is een veel groter iets aan gaande.
Netanyahu had het paar dagen geleden over het veranderen van heel midden-oosten. Het kan goed zijn dat Gaza straks volledig zal worden ingenomen. De overblijfselen van Palestina zal ook volledig ingenomen worden. Er gaat immers een kaart rond zonder Palestina erop.
Die gehele vloot enal zit me sterk dwars. Stinkt aan alle kanten dit.
herkenbaarquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ben ik net in ca 20 minuten de situatie en het ontstaan in het kort aan het uitleggen aan mijn vrouw..
Man man man..![]()
Haha.. ja ze is beter in andere dingen dan geschiedenis en actualiteiten zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Min of meer jouw keuze geweest, natuurlijk.
Iran/Hezbollah natuurlijk. Vraag me af of Israël in een later stadium niet ook nog Iran militair wil straffen voor alle steun aan die terreurgroepen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
De enige die het zou kunnen proberen is Syrië. Maar volgens mij had Israël al aangegeven dat ze dan Damascus binnenrijden en Assad komen halen.
Wat wil je nou?quote:
Ooit kon dat tot de 2e Intifada.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef capricia het volgende:
Kan/kon een Palestijn in Gaza zijn familie bezoeken in de West Bank en visa versa?
Was er semi normaal contact tussen beide Palestijnse gebieden?
Ik vrees dat jij en ik hoe dan ook gekleurd nieuws krijgen, tot het eind der tijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Ik wil niet voorgelogen worden of gekleurd nieuws krijgen.
Die censuur is niet gepast.
Zonder die beelden kan Twitter allicht nog steeds fungeren als medium platform, maareh men zal toch willen verifiëren.
Dat gaat over Hezbollah in Libanon en Syrie. Niet over Gazaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kan je toch helemaal geen reet mee. We hebben het over een miniscuul, dichtbevolkt gebied. Puur voor de show. Even laten zien dat we kleine broer komen helpen, over politieke zetten gesproken.
Ga je gang. Verifieer maar een eind weg. Heb je Twitter overigens niet voor nodig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Ik wil niet voorgelogen worden of gekleurd nieuws krijgen.
Die censuur is niet gepast.
Zonder die beelden kan Twitter allicht nog steeds fungeren als medium platform, maareh men zal toch willen verifiëren.
Vrouwen boeien het niet totdat ze hun lifestyle dreigen kwijt te raken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
Man man man..![]()
Hopelijk doen de liften het ondertussen. Toen het net afgeleverd werd, bleken de liften voor vliegtuigen en munitie niet te werken...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En dan ook nog het meest hypermoderne schip las ik ergens, die zal nog wel meer foefjes hebben. Dat schip veroverd Nederland op z'n eentje.
Inderdaad, ik durf een flinke fles wijn te verwedden dat er geen 40 babies zijn vermoord en onthoofd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij en ik hoe dan ook gekleurd nieuws krijgen, tot het eind der tijden
Eens, ik zou mijn kind als hij een jaar of 8 is graag laten meekijken met het journaal. Daar hoeft hij dan niet mensen te zien die anderen aan het onthoofden zijn bv.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ga je gang. Verifieer maar een eind weg. Heb je Twitter overigens niet voor nodig.
Maar de beelden zoals hierboven ga je nooit zomaar op de NOS krijgen. Thank god. Ik hoop echt dat dat zo blijft.
Als je een beetje moeite doet heb je op Twitter zo 300 betrouwbare en kundige journalisten wereldwijd waarvan je real time nieuws kunt volgen. Soms heb je er eentje tussen die te triggerhappy fake news post of herpost en die ontvolg je dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij en ik hoe dan ook gekleurd nieuws krijgen, tot het eind der tijden
Ah ok, had ik nog niet gezien. Zijn er 4; 2x B707 (1 bij Tel aviv, 1 bij Haifa) en 2 C130'squote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat is daar druk aan? 3 vliegtuigen die je de hele dag al ziet.
Sorry?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen boeien het niet totdat ze hun lifestyle dreigen kwijt te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |