Nou ja, de Nederlandse journalistiek is echt wel slecht hoor. Zelfs Al Jazeera is vaak beter in verslaggeving.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad, user Tekaschi van het FOK!forum die precies hetzelfde doet is veel betrouwbaarder natuurlijk.
Welke moslimland heeft Amerika uitgenodigd naar de regio? Precies, geen enkele maar het Westen voelde zich wel constant genoodzaakt om diverse landen uit die regio dermate te destabiliseren dat er op een gegeven moment een waterbedeffect is ontstaan. Maw die miljoenen vluchtelingen zijn niet vrijwillig gekomen naar Europa.quote:
Ik weet niet waarom jij zo graag wilt geloven dat fokkers geen empathie hebben voor de bevolking. Ik zie hier uitentreuren herhaald worden dat de burgerbevolking dit niet verdient behoudens een paar users.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:57 schreef Slayage het volgende:
Hoe komt het dat veel fokkers minder empathie kunnen tonen dan deze dame?
[ twitter ]
Ik wordt er niet voor betaald beste opgebaarde, dus ik hoef niet "neutraal" te zijn. Een Volkskrant journalist vanaf haar keukentafel in Nederland die beweert dat er geen dode baby's zijn met als enige argument "ja maar alleen Isral meldt het" terwijl haar hele feed volstaat met reacties van mensen die verklaring van andere neutrale journalisten die de beelden gezien hebben en de dode kinderen liegt gewoon en is nepnieuws aan het verkopen. En dat van een "gerespecteerd" medium, ik heb die verantwoordelijkheid niet, ik bereik alleen FOK! en ja ook ik maak wel eens een foutje met postings en ben mans genoeg om het toe te geven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
Zoals die Volkskrant journalist die een parachute vlaggetje achter zijn naam zou hebben om daarmee te verwijzen naar die Hamas paratoppers?
Of dat progressieve liberalen staan te juichen omdat zoveel Isralische burgers waren afgeslacht?
NOS.nlquote:Akkoord over regering van nationale eenheid in Isral
De Isralische premier Netanyahu en de oppositie in Isral zijn het eens geworden over een noodregering. Dat melden verschillende Isralische en Arabische media. Netanyahu heeft een akkoord gesloten met oppositieleider Gantz, wordt geschreven.
Het gaat om een zogenaamde regering van nationale eenheid, met een brede coalitie van politieke partijen. Deze vorm van regering komt vaker voor als er sprake is van een nationale crisis, zodat er efficint kan worden samengewerkt.
Isral heeft sinds eind december de meest rechtse regering in de geschiedenis van het land, waar uiterst rechtse en ultraorthodoxe partijen deel van uitmaken.
Onder Saddam hebben de Koerden een hele moeilijke tijd gekend in Irak, nu is het een autonomie regio die op dit moment zelfs veiliger is dan overige delen van Irak. Ze vangen ook veel vluchtelingen op.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke moslimland heeft Amerika uitgenodigd naar de regio? Precies, geen enkele maar het Westen voelde zich wel constant genoodzaakt om diverse landen uit die regio dermate te destabiliseren dat er op een gegeven moment een waterbedeffect is ontstaan. Maw die miljoenen vluchtelingen zijn niet vrijwillig gekomen naar Europa.
Het is wel een beetje raar dat je dat zegt terwijl Hamas nog steeds raketten op burgerdoelen in Isral afvuurt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg toch echt een hoop war on terror vibes, waarbij we met zijn allen weer dingen gaan doen uit emotie en daar later veel vragen over gaan stellen en het de politiek van die tijd aanrekenen. Ik ben ook boos, maar laten we absoluut niet verzanden in alleen maar boos zijn op mensen die niet alles willen platbombarderen.
Is dit een ding ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef Qarrad het volgende:
de complottheorien van Werkperd over feestgangers die toevallig geraakt werden in een vuurgevecht
Ja, van een van de gebruikelijke verdachten. Negeren van die lui bevalt me geweldig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dit een ding ja?
De krankzin is eindeloos
Dat zal er toch aan liggen waar je bent, dat land is immens. Rusland heeft natuurlijk een rijke geschiedenis van antisemitisme, ondanks dat er ook nog altijd genoeg mensen zijn met Joodse komaf. In de Islamtische delen (Tsjetsjeni bijvoorbeeld) zal men natuurlijk wel uitgesproken voor de Palestijnse terroristen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
Ach ach, hier kon je op wachten.quote:
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk, ik vind dat er op Twitter wel veel gruwelijkheden rondgaan. Had niet verwacht dat dit zomaar ging.
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef capricia het volgende:
Als ik die streams zo bekijk, zie ik maar weinig branden in Gaza. Wel van die gebouwen die vandaag kapot geschoten zijn, maar geen vuur.
Dat er zo weinig brand uitbreekt, komt dat omdat er geen gas etc toevoer is?
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijk
Gelul met de hoofdletter G natuurlijk. Met militaire doel is volkomen duidelijk: verzekeren dat Hamas nooit meer een bedreiging voor Isral kan vormen.quote:
Zonnepaneeltjes en een paar batterijen, kan je eindeloos mee door in principe.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Allemaal op een dynamo door fietsen aangedreven. Blijven ze fit bij, denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij mogen onschuldige burgers doodschieten want zij doen het toch ook
Daar heb ik toch ook problemen meequote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |