Zou kunnen. Zien we dan wel. Wie weet wordt het daar weer rustiger als Hamas wordt uitgeschakeld.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De instabiliteit in die regio gaat ons allemaal raken. Al is het maar economisch.
En dan vergelijk je het met de Nederlandse "journalisten" o.a. de Volkskrant die lekker veilig achter hun bureau de berichten van de ANP site overschrijven en dan hun mening ernaast plempen dat het allemaal niet klopt want Hamas lief en Joden stom.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:50 schreef TLC het volgende:
Respect hoor voor een journalist als Clarissa Ward (CNN), eerst staat ze granaten te ontwijken in Oekraine en nu doet ze dat daar in Israel![]()
Joden worden goed beschermd in Rusland. Hebben hun eigen autonome regio en toen ik er eind vorig jaar was werden alle synagoges etc goed beveiligd. In Rusland hebben ze meer problemen met hun moslim minderheden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als echte nazi's
hou mijn hart vast voor de 250k joden in rusland overigens maja
Inderdaad, user Tekaschi van het FOK!forum die precies hetzelfde doet is veel betrouwbaarder natuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
En dan vergelijk je het met de Nederlandse "journalisten" o.a. de Volkskrant die lekker veilig achter hun bureau de berichten van de ANP site overschrijven en dan hun mening ernaast plempen dat het allemaal niet klopt want Hamas lief en Joden stom.
Lijkt me ook noodzakelijk willen ze nog een deel levend terughalen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef capricia het volgende:
Dan denk ik dat de plannen al bijna op detail niveau uitgewerkt worden.
[ twitter ]
Zulke dingen zeggen voelt goed en iedereen kan het ermee eens zijn. Maar dit is niet de eerste keer dat dit gezegd wordt en het zal niet de laaste keer zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:57 schreef Slayage het volgende:
Hoe komt het dat veel fokkers minder empathie kunnen tonen dan deze dame?
[ twitter ]
Ik hoef niet betrouwbaar te zijn, ik ben geen journalist.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad, user Tekaschi van het FOK!forum die precies hetzelfde doet is veel betrouwbaarder natuurlijk.
In welk land niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:55 schreef flyguy het volgende:
[..]
Joden worden goed beschermd in Rusland. Hebben hun eigen autonome regio en toen ik er eind vorig jaar was werden alle synagoges etc goed beveiligd. In Rusland hebben ze meer problemen met hun moslim minderheden.
Maar wel blijven herhalen dat je de waarheid in pacht hebt en mensen met andere zienswijzes fout zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik hoef niet betrouwbaar te zijn, ik ben geen journalist.
Ben jij een bot of zo? Wordt je hiervoor betaald?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:57 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zoals die Volkskrant journalist die een parachute vlaggetje achter zijn naam zou hebben om daarmee te verwijzen naar die Hamas paratoppers?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik hoef niet betrouwbaar te zijn, ik ben geen journalist.
Nou ja, de Nederlandse journalistiek is echt wel slecht hoor. Zelfs Al Jazeera is vaak beter in verslaggeving.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inderdaad, user Tekaschi van het FOK!forum die precies hetzelfde doet is veel betrouwbaarder natuurlijk.
Welke moslimland heeft Amerika uitgenodigd naar de regio? Precies, geen enkele maar het Westen voelde zich wel constant genoodzaakt om diverse landen uit die regio dermate te destabiliseren dat er op een gegeven moment een waterbedeffect is ontstaan. Maw die miljoenen vluchtelingen zijn niet vrijwillig gekomen naar Europa.quote:
Ik weet niet waarom jij zo graag wilt geloven dat fokkers geen empathie hebben voor de bevolking. Ik zie hier uitentreuren herhaald worden dat de burgerbevolking dit niet verdient behoudens een paar users.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:57 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik wordt er niet voor betaald beste opgebaarde, dus ik hoef niet "neutraal" te zijn. Een Volkskrant journalist vanaf haar keukentafel in Nederland die beweert dat er geen dode baby's zijn met als enige argument "ja maar alleen Israël meldt het" terwijl haar hele feed volstaat met reacties van mensen die verklaring van andere neutrale journalisten die de beelden gezien hebben en de dode kinderen liegt gewoon en is nepnieuws aan het verkopen. En dat van een "gerespecteerd" medium, ik heb die verantwoordelijkheid niet, ik bereik alleen FOK! en ja ook ik maak wel eens een foutje met postings en ben mans genoeg om het toe te geven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
Zoals die Volkskrant journalist die een parachute vlaggetje achter zijn naam zou hebben om daarmee te verwijzen naar die Hamas paratoppers?
Of dat progressieve liberalen staan te juichen omdat zoveel Israëlische burgers waren afgeslacht?
NOS.nlquote:Akkoord over regering van nationale eenheid in Israël
De Israëlische premier Netanyahu en de oppositie in Israël zijn het eens geworden over een noodregering. Dat melden verschillende Israëlische en Arabische media. Netanyahu heeft een akkoord gesloten met oppositieleider Gantz, wordt geschreven.
Het gaat om een zogenaamde regering van nationale eenheid, met een brede coalitie van politieke partijen. Deze vorm van regering komt vaker voor als er sprake is van een nationale crisis, zodat er efficiënt kan worden samengewerkt.
Israël heeft sinds eind december de meest rechtse regering in de geschiedenis van het land, waar uiterst rechtse en ultraorthodoxe partijen deel van uitmaken.
Onder Saddam hebben de Koerden een hele moeilijke tijd gekend in Irak, nu is het een autonomie regio die op dit moment zelfs veiliger is dan overige delen van Irak. Ze vangen ook veel vluchtelingen op.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:10 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke moslimland heeft Amerika uitgenodigd naar de regio? Precies, geen enkele maar het Westen voelde zich wel constant genoodzaakt om diverse landen uit die regio dermate te destabiliseren dat er op een gegeven moment een waterbedeffect is ontstaan. Maw die miljoenen vluchtelingen zijn niet vrijwillig gekomen naar Europa.
Het is wel een beetje raar dat je dat zegt terwijl Hamas nog steeds raketten op burgerdoelen in Israël afvuurt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg toch echt een hoop war on terror vibes, waarbij we met zijn allen weer dingen gaan doen uit emotie en daar later veel vragen over gaan stellen en het de politiek van die tijd aanrekenen. Ik ben ook boos, maar laten we absoluut niet verzanden in alleen maar boos zijn op mensen die niet alles willen platbombarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |