Is dit een ding ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef Qarrad het volgende:
de complottheorien van Werkperd over feestgangers die toevallig geraakt werden in een vuurgevecht
Ja, van een van de gebruikelijke verdachten. Negeren van die lui bevalt me geweldig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dit een ding ja?
De krankzin is eindeloos
Dat zal er toch aan liggen waar je bent, dat land is immens. Rusland heeft natuurlijk een rijke geschiedenis van antisemitisme, ondanks dat er ook nog altijd genoeg mensen zijn met Joodse komaf. In de Islamtische delen (Tsjetsjeni bijvoorbeeld) zal men natuurlijk wel uitgesproken voor de Palestijnse terroristen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
Ach ach, hier kon je op wachten.quote:
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk, ik vind dat er op Twitter wel veel gruwelijkheden rondgaan. Had niet verwacht dat dit zomaar ging.
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef capricia het volgende:
Als ik die streams zo bekijk, zie ik maar weinig branden in Gaza. Wel van die gebouwen die vandaag kapot geschoten zijn, maar geen vuur.
Dat er zo weinig brand uitbreekt, komt dat omdat er geen gas etc toevoer is?
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijk
Gelul met de hoofdletter G natuurlijk. Met militaire doel is volkomen duidelijk: verzekeren dat Hamas nooit meer een bedreiging voor Isral kan vormen.quote:
Zonnepaneeltjes en een paar batterijen, kan je eindeloos mee door in principe.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Allemaal op een dynamo door fietsen aangedreven. Blijven ze fit bij, denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij mogen onschuldige burgers doodschieten want zij doen het toch ook
Daar heb ik toch ook problemen meequote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.
Hun suezkanaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is toch niet aan ons? Dat is aan hen. Hun regio, hun problemen, hun verantwoordelijkheid.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Is er trouwens ook nog kans dat Libanon meer betrokken geraakt bij dit conflict?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |