Is dit een ding ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef Qarrad het volgende:
de complottheorien van Werkperd over feestgangers die toevallig geraakt werden in een vuurgevecht
Ja, van een van de gebruikelijke verdachten. Negeren van die lui bevalt me geweldig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dit een ding ja?
De krankzin is eindeloos
Dat zal er toch aan liggen waar je bent, dat land is immens. Rusland heeft natuurlijk een rijke geschiedenis van antisemitisme, ondanks dat er ook nog altijd genoeg mensen zijn met Joodse komaf. In de Islamtische delen (Tsjetsjeni bijvoorbeeld) zal men natuurlijk wel uitgesproken voor de Palestijnse terroristen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
Ach ach, hier kon je op wachten.quote:
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk, ik vind dat er op Twitter wel veel gruwelijkheden rondgaan. Had niet verwacht dat dit zomaar ging.
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:13 schreef capricia het volgende:
Als ik die streams zo bekijk, zie ik maar weinig branden in Gaza. Wel van die gebouwen die vandaag kapot geschoten zijn, maar geen vuur.
Dat er zo weinig brand uitbreekt, komt dat omdat er geen gas etc toevoer is?
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
Musk's systeem functioneert simpelweg niet meer fatsoenlijk
Gelul met de hoofdletter G natuurlijk. Met militaire doel is volkomen duidelijk: verzekeren dat Hamas nooit meer een bedreiging voor Isral kan vormen.quote:
Zonnepaneeltjes en een paar batterijen, kan je eindeloos mee door in principe.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Allemaal op een dynamo door fietsen aangedreven. Blijven ze fit bij, denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooralsnog lijkt het tekort aan stroom weinig invloed te hebben op het aantal webcams/-streams vanuit Gaza.
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij mogen onschuldige burgers doodschieten want zij doen het toch ook
Daar heb ik toch ook problemen meequote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt dat Saoedi-Arabi dat in Jemen doet moet je ook niet gaan klagen over Isral.
Hun suezkanaal?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is toch niet aan ons? Dat is aan hen. Hun regio, hun problemen, hun verantwoordelijkheid.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Is er trouwens ook nog kans dat Libanon meer betrokken geraakt bij dit conflict?
Ik weet het niet, ze zijn toch binnen gekomen door zijn falen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Netanyahu is een idioot, die nu dankzij Hamas waarschijnlijk weer een stuk steviger in het zadel raakt.
Er zijn al aanvallen vanuit Libanon gemeld. En ook Syri, Ze worden van alle kanten bestookt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Is er trouwens ook nog kans dat Libanon meer betrokken geraakt bij dit conflict?
Ik heb het altijd al knap gevonden dat Jordani zo stabiel is, en dat al jaren lang, in een zeer onrustige regio, want hun buurlanden bestaan uit Syri, Irak, en Isral, en toch is het daar altijd vredig gebleven.
Dat, en fake nieuws.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk, ik vind dat er op Twitter wel veel gruwelijkheden rondgaan. Had niet verwacht dat dit zomaar ging.
Dit is al een paar keer langsgeweest, maar het is zon idioot verhaal dat een Hamas lid deze vrouw toestemming vraagt om een banaan te eten. Wetende dat Hamas ook mensen in koelen bloede heeft afgeknald.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)perience_with_hamas/
Israeli woman speaks of experience with Hamas fighters
Hezbollahquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het altijd al knap gevonden dat Jordani zo stabiel is, en dat al jaren lang, in een zeer onrustige regio, want hun buurlanden bestaan uit Syri, Irak, en Isral, en toch is het daar altijd vredig gebleven.
Zijn positie gaat afhangen van hoe dit eindigt denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze zijn toch binnen gekomen door zijn falen.
Kans ja, maar niet aannemelijk. Betekent niet dat het niet zal gebeuren. Zie dat artikel die ik heb gepost hierboven over Iraanse proxies.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Netanyahu is een rechts-nationalist die nu kan profiteren van het rally around the flag effect.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dat soort mensen hier ook gewoon mogen posten en wonen is in principe wel een rijkdom, maar god jezus wat een armoede manquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:18 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, van een van de gebruikelijke verdachten. Negeren van die lui bevalt me geweldig.
Er zijn ook zonnecollectoren he.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja! BIBI voor de veiligheid!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Netanyahu is een rechts-nationalist die nu kan profiteren van het rally around the flag effect.
Als je leest wat voor shit hij over zich heen krijgt momenteel ben ik daar niet zo zeker van.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Netanyahu is een idioot, die nu dankzij Hamas waarschijnlijk weer een stuk steviger in het zadel raakt.
Dat is niet het rally around the flag effect.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja! BIBI voor de veiligheid!
Oh wacht...
Men gelooft het niet omdat Isral niet de beelden van babylijkjes en opgereten zwangere vrouwen - haar eigen burgers - wil publiceren. Ga je schamen gast.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:37 schreef Werkperd het volgende:
Manier van verslaggeving vanuit bepaalde hoeken:
[ twitter ]
Ik hoef en wil het niet te zien om mij de beestachtig aangedane gruwelijkheden jegens burgers voor te stellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:39 schreef Red_85 het volgende:
De honger naar het zien van babylijkjes zonder hoofd en doorgesneden keeltjes en kinderfoto's waarbij ze in de rug geschoten zijn met vastgebonden handen.
Werkelijk ziek hoor.
Precies, zie je nu wel aan het vormen van die "regering van nationale eenheid" in Isral. Men is standvastig om als 1 land terug te slaan richting Hamas/Gaza.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is niet het rally around the flag effect.
Ik geloof niet direct in falen. Noem me een wappie, maar ik heb echt moeite om te accepteren dat Israelische inlichtendiensten niks op hebben kunnen pakken voor een aanslag op deze schaal. Netanyahu is gewetensloos genoeg om in te zien dat hij hier enorm veel voordeel uit kan halen politiek gezien, ook al krijgt momenteel veel kritiek. Die gast heeft Hamas gewoon nodig als boeman.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om bij feiten te blijven, daarmee worden de terroristische moorden niet goedgepraat of zoals je eerder claimde toegejuicht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik wordt er niet voor betaald beste opgebaarde, dus ik hoef niet "neutraal" te zijn. Een Volkskrant journalist vanaf haar keukentafel in Nederland die beweert dat er geen dode baby's zijn met als enige argument "ja maar alleen Isral meldt het" terwijl haar hele feed volstaat met reacties van mensen die verklaring van andere neutrale journalisten die de beelden gezien hebben en de dode kinderen liegt gewoon en is nepnieuws aan het verkopen. En dat van een "gerespecteerd" medium, ik heb die verantwoordelijkheid niet, ik bereik alleen FOK! en ja ook ik maak wel eens een foutje met postings en ben mans genoeg om het toe te geven.
Die Volkskrant journalist al een rectificatie geplaatst want die bereikt toch wel een groter publiek die recht hebben op de waarheid? En als we weer overgaan tot persoonlijke aanvallen kap ik het bij deze af, ik wordt een beetje misselijk van het volk wat hier achter onder elke steen het kleinste zoekt om de tegenstanders mee te slaan en ondertussen heb ik jullie allemaal zien zwijgen of zelfs meedoen aan het goedpraten of nuanceren van deze verschrikkelijke aanslag.
Velen van jullie zijn voor mij voor altijd en eeuwig af in welke discussie dan ook want er is geen argument meer wat jullie kunnen aandragen waarbij ik niet naar jullie reacties in dit topic kan wijzen.
Diezelfde Isral heeft ook geen moeite mee bommen op kleine onschuldige kinderen en baby's te gooien. Dus wat is je punt nou precies? Verslaggevers hoeven geen foto's van lijken te maken, die kunnen het ook zien en vervolgens rapporteren. Veel verschillende journalisten uit het buitenland hebben gezegd dat zelfs de lokale bevolking het ontkent.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Men gelooft het niet omdat Isral niet de beelden van babylijkjes en opgereten zwangere vrouwen - haar eigen burgers - wil publiceren. Ga je schamen gast.
Islamofoob.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik toch ook problemen mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |