Daar gaat aardig wat menselijk rotzooi opgeruimd worden door israelquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:37 schreef Slayage het volgende:
Gaat dat Amerikaanse vliegdekschip nu Hezbollah bombarderen?
[ twitter ]
Wat wordt er in dit geval met settlements bedoeld? Gewoon reguliere dorpen, of specifiek de gebieden waar kolonisten wat neer hebben gezet? Ik gok dat eerste, want dat tweede zit volgens mij vooral in de Westelijke Jordaanoever....toch?quote:
Hopelijk wel ja en daarna Teheran.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Gaat nu helemaal los daar inderdaad, Hezbollah offensief gestart?quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat nu helemaal los daar inderdaad, Hezbollah offensief gestart?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Israel zelf overigens ook wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk kristalheldere beelden. Hamas kan zich meten met ISIS als het gaat om sadisme tegenover slachtoffers ...
Nee, laten we idd de vlag van moordenaars (Israel) tonen op openbare gebouwen.quote:
Spannendquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
En Syrië naar ik begrijp.quote:
Ja? In welk opzicht dan? Wie in Israël?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israel zelf overigens ook wel.
Kan Israël makkelijk aan, eventueel met hulp van de VS.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Gaat dus nu ook los vanuit Libanon / Hezbollah. Zeer benieuwd waar dit schip strandt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |