Gegarandeerd nep. Die reporter duikt ineen op he tmoment van de explosie. Gezien de afstand tot dat gebouw zou het minstens een paarseconden moeten duren voordat het geluid daar was.quote:
Lijkt niet zo ver weg.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gegarandeerd nep. Die reporter duikt ineen op he tmoment van de explosie. Gezien de afstand tot dat gebouw zou het minstens een paarseconden moeten duren voordat het geluid daar was.
als echte nazi'squote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is.
Ik zie toch duidelijk een vertragingquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gegarandeerd nep. Die reporter duikt ineen op he tmoment van de explosie. Gezien de afstand tot dat gebouw zou het minstens een paarseconden moeten duren voordat het geluid daar was.
Wat een onzin. Toren is misschien 100 meter van de verslaggeefster verwijderd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze aankondigen...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef capricia het volgende:
Dan denk ik dat de plannen al bijna op detail niveau uitgewerkt worden.
[ twitter ]
Dan zou het kloppen (1/3 sec tot snelle reactie). Maar het is verderquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een onzin. Toren is misschien 100 meter van de verslaggeefster verwijderd.
De vertraging in het geluid en de reactie is gewoon realistisch gezien de afstand tot het gebouw. Oud filmpje trouwens, al van de eerste dag.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor, ze bouwen nu ook een New Cairo. Ze kunnen makkelijk een extra stad bijbouwen, of Palestijnen mee laten doen in die New Cairo. Google maar eens op dat project, erg vooruitstrevend. De VN kan bijdragen mits nodig. Wat we niet moeten willen is weer een influx naar Europa, maar laat dit keer echt de Arabische opvang in de regio verzorgen. Geen asociaal afschuifgedrag meer.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek. Je klets echt maar wat. De bevolkingstoename in Egypte is reden tot grote zorg.
Het grootste deel van het land is onbewoonbaar door de woestijn.
https://www.mo.be/analyse(...)economie-volgt-niet
Je kan je sowieso afvragen waarom 't nep zou zijn. En welk detail dan nep is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan zou het kloppen (1/3 sec tot snelle reactie). Maar het is verder
Ja, jammer dan. Dat is aan hen, ze dragen daar zelf verantwoordelijkheid voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh mooi. Nou is dat ook weer opgelost. Jammer voor ze wel dat geen van die landen aan het vluchtelingenverdrag doet.
Dit dus...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze aankondigen...
Zoiets wordt altijd pas achteraf verteld.
Gelukkig hebben die joden wel een land waar ze welkom zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als echte nazi's
hou mijn hart vast voor de 250k joden in rusland overigens maja
New Cairo is wel bizarre shit. Deels ook door de Chinezen betaald.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee hoor, ze bouwen nu ook een New Cairo. Ze kunnen makkelijk een extra stad bijbouwen, of Palestijnen mee laten doen in die New Cairo. Google maar eens op dat project, erg vooruitstrevend. De VN kan bijdragen mits nodig. Wat we niet moeten willen is weer een influx naar Europa, maar laat dit keer echt de Arabische opvang in de regio verzorgen. Geen asociaal afschuifgedrag meer.
Nee joh. Rusland en kennelijk de gehele Oostblok schijnt heel erg pro Israël te zijn. De Russische propaganda is momenteel gaande met pro Palestijnse retoriek is puur omdat Amerika Israël volledig steunt. Vijand van mijn vijand is mijn vriend. De Russen zijn geweldig in desinformatie en politieke spin.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is.
Goed idee. Kunnen ze meteen door naar het front.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
Ja maar krijg ze daar maar met een uit elkaar donderende luchtvloot van Ruquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Gelukkig hebben die joden wel een land waar ze welkom zijn.
Dat is toch niet aan ons? Dat is aan hen. Hun regio, hun problemen, hun verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
En hoe ga je voorkomen dat 2 miljoen hamas sympatisanten egyptische kopten gaan aanvallen?
Het Pentagon gaf gisteren aan dat er Amerikaanse Special Forces in Israel aangekomen zijn. Ze zeiden natuurlijk niets over of die ook mee gingen doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze aankondigen...
Zoiets wordt altijd pas achteraf verteld.
De instabiliteit in die regio gaat ons allemaal raken. Al is het maar economisch.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:52 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is toch niet aan ons? Dat is aan hen. Hun regio, hun problemen, hun verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |