abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210915852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Er moet uiteraard wel gegeten worden :Y)
Grappig
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:27:10 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210915875
Eerste keer dat ik dit zie trouwens.

1 van de paraglider terroristen kwam tegen elektriciteitskabels aan :')

https://www.reddit.com/r/(...)_power_lines_and_is/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210915885
Dit soort geluiden in de Nederlandse media zou in het verleden ongehoord zijn. İk ben aangenaam verrast door de veel meer evenwichtige berichtgeving van de Nederlandse media. ^O^

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:29:29 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210915898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:16 schreef Homey het volgende:

[..]
Kritische beschouwingen jegens Egypte lees je nooit. De haat en aversie richt zich puur tegen Israël (en Hamas natuurlijk). Maar hoe het zit het andere omringende landen? Wat is hun rol, en waarom nemen zij geen Palestijnen op?
Mwoh, ik zie dat regelmatig aangestipt worden hoor, dat de omringende landen de Palestijnen keihard laten barsten of ze al decennia geen volledige rechten geven. Tot zover de zeer selectieve Oemmah, die bijvoorbeeld de Sahrawi, de Koerden en de Darfurianen keihard liet en laat barsten.
pi_210915905
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Shaheed Shaheed Shaheed! _O-
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:30:48 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210915912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:
Dit soort geluiden in de Nederlandse media zou in het verleden ongehoord zijn. İk ben aangenaam verrast door de veel meer evenwichtige berichtgeving van de Nederlandse media. ^O^

[ twitter ]
beetje hetzelfde niveau als dit
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:30:50 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210915913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Er moet uiteraard wel gegeten worden :Y)
Ja ik stipte die net ook aan, maar het blijkt niet van de cammer zelf te komen maar van degene die het streamt in de VS blijkbaar dus dan is het toch iets minder grappig en stoer.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 14:58 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou nee, dit is gewoon een Amerikaan die op zijn zolderkamer 4 streams die apart van elkaar op Youtube staan deelt, en even de gek denkt aan te steken.

Ik vind dat geen gevoel voor humor.
pi_210915915
quote:
Vreemd artikel. Ze zeggen dat ze dan in een niemandsland komen in Egypte. Wat een onzin. Ze zijn dan gewoon in Egypte en kunnen integreren daar. Zelfde taal, zelfde geloof. Lijkt mij geen probleem. Ook een culturele verrijking voor Egypte, goed voor de diversiteit. Geen sprake van 'dubio' dus.

Dus, Egypte kan gewoon de grenzen openen en ze opnemen. Polen heeft dat met meer dan een miljoen Oekraïners gedaan, dan kan Egypte hetzelfde doen.
pi_210915923
Je hebt journalisten en je hebt "journalisten"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210915924
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Haha 😂
pi_210915927
quote:

Airfryer
pi_210915933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mwoh, ik zie dat regelmatig aangestipt worden hoor, dat de omringende landen de Palestijnen keihard laten barsten of ze al decennia geen volledige rechten geven. Tot zover de zeer selectieve Oemmah, die bijvoorbeeld de Sahrawi, de Koerden en de Darfurianen keihard liet en laat barsten.
Ik niet. Verder, je ziet nooit demo's daar over gaan. Geen oproepen. Er heerst radiostilte als het gaat om de echte oplossing: verkas de Palestijnen naar een nieuw gebied in een Arabisch land, en maak van het huidige gebied Palestina een multi-culturele diverse natie. Je kunt vluchtelingen uit Afrikaanse landen, Oekraïne en noem maar op daarheen laten migreren, en samen laten werken tot een multi-etnische gemeenschap, met respect voor mensenrechten en met name van minderheden. Geen dominant geloof meer, of een dominante afkomst, wars van nationalisme.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:33:25 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210915935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Vreemd artikel. Ze zeggen dat ze dan in een niemandsland komen in Egypte. Wat een onzin. Ze zijn dan gewoon in Egypte en kunnen integreren daar. Zelfde taal, zelfde geloof. Lijkt mij geen probleem. Ook een culturele verrijking voor Egypte, goed voor de diversiteit. Geen sprake van 'dubio' dus.

Dus, Egypte kan gewoon de grenzen openen en ze opnemen. Polen heeft dat met meer dan een miljoen Oekraïners gedaan, dan kan Egypte hetzelfde doen.
Er wonen al heel veel mensen op een kleine strook land langs de Nijl.
Polen is echt niet zo dichtbevolkt en arm als Egypte.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210915944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:28 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Dat soort dingen lees je vaak genoeg.
pi_210915947
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er wonen al heel veel mensen op een kleine strook land langs de Nijl.
Polen is echt niet zo dichtbevolkt en arm als Egypte.
Nee hoor, Egypte is vrij dunbevolkt. Nederland is veel dichtbevolkter dan Egypte, en wij hebben al meer dan 100k Syriers opgenomen. Dan kan Egypte toch makkelijk een veelvoud van Palestijnen opnemen?
pi_210915972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:34 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee hoor, Egypte is vrij dunbevolkt. Nederland is veel dichtbevolkter dan Egypte, en wij hebben al meer dan 100k Syriers opgenomen. Dan kan Egypte toch makkelijk een veelvoud van Palestijnen opnemen?
En hoe ga je voorkomen dat 2 miljoen hamas sympatisanten egyptische kopten gaan aanvallen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2023 15:37:54 ]
pi_210915977
quote:

[..]
Sws opvang in de regio.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:38:18 #43
438527 MissButterflyy
pi_210915987
quote:

[..]
Lul niet uit je nek. Je klets echt maar wat. De bevolkingstoename in Egypte is reden tot grote zorg.
Het grootste deel van het land is onbewoonbaar door de woestijn.

https://www.mo.be/analyse(...)economie-volgt-niet
pi_210915990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:31 schreef Homey het volgende:

[..]

Oh mooi. Nou is dat ook weer opgelost. Jammer voor ze wel dat geen van die landen aan het vluchtelingenverdrag doet.
pi_210916011
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:38 schreef HiZ het volgende:

[..]
Oh mooi. Nou is dat ook weer opgelost. Jammer voor ze wel dat geen van die landen aan het vluchtelingenverdrag doet.
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210916013
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lul niet uit je nek. Je klets echt maar wat. De bevolkingstoename in Egypte is reden tot grote zorg.
Het grootste deel van het land is onbewoonbaar door de woestijn.

https://www.mo.be/analyse(...)economie-volgt-niet
Ze bouwen aan de lopende band nieuwe steden rond Cairo. Een meer of minder maakt niet uit.

Overigens kunnen de Saudis de Lijn beschikbaar stellen. Daar woont nog niemand. In iedergeval nu niet.
pi_210916019
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210916027
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik begrijp dat Rusland erg pro Palestijns aan het worden is. Misschien kunnen ze daar heen?
Zolang het maar niet de Krim is.
pi_210916044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:41 schreef HiZ het volgende:

[..]
Zolang het maar niet de Krim is.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Joodse_Autonome_Oblast in de Russische Federatie.
_O-
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 oktober 2023 @ 15:43:49 #50
438527 MissButterflyy
pi_210916049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 15:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Wat een foto...
Waarom zet je dat niet onder een spoiler? Ik hoef dat niet te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')