Dat is geen antwoord op mijn vraag, je draait er politiek omheen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze conclusie begrijp ik niet. Maar om je vragen te beantwoorden. Van mijn hoeft niemand dood. Sterker nog, ik wil ook niemand dood. Maar ik ben mannelijk genoeg om spiegels voor te houden en zo nu en dan een afwijkende mening te hebben en te verdedigen. Je kan het klassiek geschoold noemen. Ik noem het liever de afkeer van onrecht en meten met 2 maten.
Huishond²
Maar waarom hebben ze haar meegenomen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals momo, het lijkt erop alsof jij af en toe moeite hebt met begrijpend lezen. Dat het festival midden in een conflict terecht gekomen is geloof ik wel. Het gaat alleen over uit hoe men de nieuws lanceert. Westen sprak gelijk over doelbewuste aanval van Hamas op festivalgangers. Na wat tijd bleek dat het om een crossfire situatie ging tussen Hamas en Israëlische veiligheidstroepen.
Ook dat Shani Louk die zogenaamd barbaars verkracht, vermoord en met truck meegenomen zou zijn door Hamas, is later bekend geworden via haar moeder dat zij nog gewoon leeft en ongedeerd is.
die crossfire situatie (als dat al klopt overigens qua tijdlijn) is omdat hamas zich gewapend op een plek kwam waar het niet hoorde en burgers aanvielquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals momo, het lijkt erop alsof jij af en toe moeite hebt met begrijpend lezen. Dat het festival midden in een conflict terecht gekomen is geloof ik wel. Het gaat alleen over uit hoe men de nieuws lanceert. Westen sprak gelijk over doelbewuste aanval van Hamas op festivalgangers. Na wat tijd bleek dat het om een crossfire situatie ging tussen Hamas en Israëlische veiligheidstroepen.
Ook dat Shani Louk die zogenaamd barbaars verkracht, vermoord en met truck meegenomen zou zijn door Hamas, is later bekend geworden via haar moeder dat zij nog gewoon leeft en ongedeerd is.
Welke feiten dan? Dat hetgeen wat Israël volgens VN plan zou horen te zijn, nu met 20x in meervoud is vergroot? Die 20x groter worden kun je alleen bereiken door de resolutie van VN te schenden en landen van Palestijnen te bezetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het betreft dan ook geen onzin, maar feiten. Ik zou al die radicale Islamtische sociale media kanalen, met antisemitische drek en bespottelijke theorieën over hoe dit zogenaamd allemaal de schuld is van Israël, even naast je neerleggen. Dat zal je wereldbeeld in positieve zin doen veranderen.
[..]
Ik ben tot in detail bekend met die ontwikkelingen, het staat je natuurlijk vrij om het daar niet mee eens te zijn (ik ben er zelf wel een voorstander van), maar gebruik in elk geval de juiste omschrijvingen. Een hooggerechtshof is geen Eerste Kamer. Hadden ze er daar maar eentje van in Israël, dat zou gedoe met rechters veel schelen.
Op bezette gebieden ja. Daar kun je alles verwachten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, de festival gangers waren toevallig op de verkeerde plek. Vandaar dat ze opgejaagd werden en doodgeschoten in hun auto.
hahaha, neequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op bezette gebieden ja. Daar kun je alles verwachten.
Het is Palestijns grondgebied dat bezet wordt door Israëlieten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die crossfire situatie (als dat al klopt overigens qua tijdlijn) is omdat hamas zich gewapend op een plek kwam waar het niet hoorde en burgers aanviel
Dat het om een crossfire situatie zou gaan, werd ergens vermeld, maar is verre van een feit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik waardeer je posts wel maar dit gaat mij toch wel te ver hoor. Het is niet alsof je als onschuldige burger erom vraagt om dood te worden geschoten. Bezet gebied of niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:34 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Op bezette gebieden ja. Daar kun je alles verwachten.
Eh...weet jij wat de definitie van "ongedeerd" is?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Westbank werd ingepikt door Jordanië in 1949 en Israël pakte dat in 1967.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, omdat de Westerse wereld vindt dat het meer bij Israël hoort en niet bij de Palestijnen, is dat natuurlijk zo
Het was toch ook een doelbewuste aanval op dat festival, kun je niet ontkennen, je zag filmpjes dat er echt bewust gejaagd werd op die festivalgangers. Hoezo kom jij erbij dat 260 doden zijn gevallen omdat gevechten ineens dicht bij het festival kwamen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat verhaal dat Shani nog zou leven wordt erg in twijfel getrokken en komt van 1 bron en is een verhaal dat ze nu in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt, dus zeker niet ongedeerd. En je kon zelf zien in de filmpjes dat ze haar wel hadden ze meegenomen in een truck en dat allerlei gasten stonden te juichen rond haar lichaam (los van of ze nog leeft nog niet op dat moment en nu).quote:Ook dat Shani Louk die zogenaamd barbaars verkracht, vermoord en met truck meegenomen zou zijn door Hamas, is later bekend geworden via haar moeder dat zij nog gewoon leeft en ongedeerd is.
Wat Hamas deed was geen doelbewuste actie dus? Wat is precies het verschil tussen "kom, laten we in Israel mensen gaan vermoorden" en "kom, laten we in Israel festivalgangers gaan vermoorden"?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ongedeerd? Bron?quote:Ook dat Shani Louk die zogenaamd barbaars verkracht, vermoord en met truck meegenomen zou zijn door Hamas, is later bekend geworden via haar moeder dat zij nog gewoon leeft en ongedeerd is.
dat lijkt me nepnieuws, die crossfire. ze gingen letterlijk moordend dat terrien over, schoten mensen uit bomen en in het hoofd, er zijn genoeg ooggetuigen verslagen hiervan. het was een moordpartij.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
die crossfire situatie (als dat al klopt overigens qua tijdlijn) is omdat hamas zich gewapend op een plek kwam waar het niet hoorde en burgers aanviel
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Verschil is dat ik aan hand van feiten en kennis, logisch kan redeneren en onderscheidt kan maken tussen wat wel of niet rechtvaardig is.
Hij leest te veel op joop.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was toch ook een doelbewuste aanval op dat festival, kun je niet ontkennen, je zag filmpjes dat er echt bewust gejaagd werd op die festivalgangers. Hoezo kom jij erbij dat 260 doden zijn gevallen omdat gevechten ineens dicht bij het festival kwamen.
[..]
Dat verhaal dat Shani nog zou leven wordt erg in twijfel getrokken en komt van 1 bron en is een verhaal dat ze nu in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt, dus zeker niet ongedeerd. En je kon zelf zien in de filmpjes dat ze haar wel hadden ze meegenomen in een truck en dat allerlei gasten stonden te juichen rond haar lichaam (los van of ze nog leeft nog niet op dat moment en nu).
Waarom is het zo moeilijk toegeven dat Hamas ook verschrikkelijke dingen heeft gedaan met burgers?
Dat is wel bekend. Als je alleen westerse mediabronnen aanvaard en rest van de wereld uitsluit, dan lijkt het me vrij logisch dat je nooit zal beschikken over de juiste informatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:35 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat het om een crossfire situatie zou gaan, werd ergens vermeld, maar is verre van een feit.
Er is helemaal niet bekend geworden dat Shani Louk ongedeerd is, wederom verre van.
Nope, we don't trust you 'bro'.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is wel bekend. Als je alleen westerse mediabronnen aanvaard en rest van de wereld uitsluit, dan lijkt het me vrij logisch dat je nooit zal beschikken over de juiste informatie.
Dus jij hebt de juiste informatie?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is wel bekend. Als je alleen westerse mediabronnen aanvaard en rest van de wereld uitsluit, dan lijkt het me vrij logisch dat je nooit zal beschikken over de juiste informatie.
Ongedeerd ja? Flikker toch op gastquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat een bezette gebied onder aanval kan komen te staan door de oorspronkelijke eigenaren die hun land terug willen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik waardeer je posts wel maar dit gaat mij toch wel te ver hoor. Het is niet alsof je als onschuldige burger erom vraagt om dood te worden geschoten. Bezet gebied of niet.
In jouw geval wil ik wel een graag een valide bron, 'dat is wel bekend' doet het niet voor me. Gisteren stelde je een gebied gelijk met een staat, vandaar..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |