Het is @Nattekat die je quote.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik denk even dat jij een aantal zaken moet herzien want je gebrek aan kennis is om van te lachen.
Dat klopt niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al duizend keer besproken hier. We moeten constant in herhaling vallen om onwetende lui bij te scholen. Het is Israël die alle regels overtreedt, 90% van Palestijnse gronden bezet, Palestijnen uit hun landen verdrijft, opsluit in openlucht gevangenissen en ze vervolgens compleet traumatiseert door jaarlijkse traditie van bombardementen uit te voeren.
Dat je die vraag nog aan jezelf durft te stellen is slechts een aantoning van volledige gebrek aan moreel besef.
Klets niet zo. Israël heeft niet eens een Eerste Kamer.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De Israëlische Eerste Kamer afschaffen genot.
Bibi's wil moet direct wet zijn.
Mark Rutte komt in de buurt. Netanyahu dreigt met mensenrechtenschendingen, oorlogsmisdaden als vergelding: "Israël meent het vast niet". Hup, hijs de vlag maar. Lekker partijdig en dan zie je maar dat mensenrechten alleen maar gelden voor landen waar we het blijkbaar 'mee eens' zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd geen hond pleit Israël hier vrij.
Beter dan wat sommige hier lopen te verkondigen. Probeer het een beetje luchtig te houden. In plaats van berichten in de spirit van "een goede arabier is een dode arabier" zoals sommige pro-Israëlische fascistische tokkies hierzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een beetje normaal inhoudelijk posten lukt je echt niet hè.
Het uitschakelen van een wrede terroristische groepering, die een Holocaust 2.0 probeert te bewerkstelligen om daarna diens wil aan de rest van de wereld op te leggen, zijn geen oorlogsmisdaden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:17 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Mark Rutte komt in de buurt. Netanyahu dreigt met mensenrechtenschendingen, oorlogsmisdaden als vergelding: "Israël meent het vast niet". Hup, hijs de vlag maar. Lekker partijdig en dan zie je maar dat mensenrechten alleen maar gelden voor landen waar we het blijkbaar 'mee eens' zijn.
Ok.. zand erover.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan delen wij een andere mening. Ik vind ze wel onmenselijk. Onbewust bevestig je eigenlijk het waarom dat heb geplaatst. Zonde.²
Jij denkt dat het festival verhaal fake nieuws is? En de facebook post waar een oma wordt vermoord door Hamas strijder en dat wordt geupload op haar Facebook. En nog meer van dat soort voorbeelden. Het zijn niet alleen vage filmpjes op twitter. En "ze onder volledige bescherming meegenomen hebben naar Gaza" nee dat is nog steeds ontvoeren van mensen tegen hun wil zelfs als ze ze wel goed zouden behandelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Snap niet hoe jij zo'n conclusie kan trekken. Daarnaast gaat er veel propaganda rond waaruit je niet fatsoenlijk kunt halen wat er allemaal daadwerkelijk gebeurd is. Ik kom ook erg veel berichten tegen waarbij strijders bijvoorbeeld vrouwen, bejaarden en noem maar op erg goed hebben behandeld en ze onder volledige bescherming meegenomen hebben naar Gaza.
Die hamasstrijders van nu hebben daar nooit gewoond joh. Of waren die al geboren in 1947?quote:Je moet het zo zien, dat je terugkeert naar je land waar je huis ooit stond. Jouw huis, jouw grond maar daar zitten nu plots andere mensen in. Veel mensen die daar wonen zijn eigenlijk ook slachtoffers van terreurstaat Israël die Palestijnen eruit gekickt heeft, de gronden bezet en vervolgens vanuit weet ik niet waar van de wereld Joden heeft gebracht en daar gestationeerd.
Ja, dat zou best kunnen nu. Maar verdienen hun burgers wel slachtoffer te worden dan?quote:Eigenlijk mag dit onderwerp ook ter sprake komen wist je dat. Dat zelfs Israëlieten slachtoffers zijn van Israëlische terreur.
Alle hamasleden en hun sympathianten, ondersteuners en enablers in Gaza moeten dood.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:17 schreef Gitw het volgende:
[..]
Beter dan wat sommige hier lopen te verkondigen. Probeer het een beetje luchtig te houden. In plaats van berichten in de spirit van "een goede arabier is een dode arabier" zoals sommige pro-Israëlische fascistische tokkies hierzo.
Het is hier geen een of andere stamkroeg waarbij je tussen je zatlappen zulke onzin kunt uitkramen, vrolijke vriend.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt niet.
Er worden geen regels overtreden, Palestijnse gebieden zijn niet 'bezet', niemand verdrijft Palestijnen, niemand sluit ze op in 'openlucht gevangenissen' en niemand bombardeert zomaar de Gazastrook met als bedoeling deze mensen te traumatiseren.
Ik vraag mij dus af wat vooraf precies de doelstelling was. Als je zoveel mogelijk burgers af wilt slachten dan doe je dat toch niet op klaarlichte dag nadat je eerst honderden raketten afgeschoten hebt als vooraankondiging?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als het niet de intentie was, hadden ze de burgers toch gewoon met rust kunnen laten?
Ik geloof niet dat je goed weet hoe dit werkt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ja de gewone Palestijnen zouden ook in opstand kunnen komen tegen Hamas bijvoorbeeld. Maar ze keuren het nu stilzwijgend goed. Wat veel moslims dus doen.
Afschuwelijk voor de palestijnse bevolking maar als Rutte hier besluit Duitsland te gaan aanvallen hebben we hier binnen notime een demonstratie. Die moet ik daar nog maar eens zien.
Ik denk dat jij je eens mag verdiepen in de vredesdeal die heeft geleid tot de onafhankelijkheid van Palestina van Jordanië.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:15 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik denk even dat jij een aantal zaken moet herzien want je gebrek aan kennis is om van te lachen.
SPOILER: geschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ah ja, klopt. Bibi wilde de Israëlische hooggerechtshof onklaar maken zodat er niet meer tegen hem ingegaan kon worden. Nog erger inderdaad.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:16 schreef HowardRoark het volgende:
Klets niet zo. Israël heeft niet eens een Eerste Kamer.
Of juist wel. Als: 'kijk israel. Op klaarlichte dag vernederen wij jullie'.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vraag mij dus af wat vooraf precies de doelstelling was. Als je zoveel mogelijk burgers af wilt slachten dan doe je dat toch niet op klaarlichte dag nadat je eerst honderden raketten afgeschoten hebt als vooraankondiging?
Gewoon in een spoilertje.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:19 schreef einzeinz het volgende:
Veronderstel dat screenshots van het dark web niet mogen? Heb foto's gezien van lijken, crazy shit man!!!
En dan die reacties er onder. Er was iemand die typte.
'hopelijk is ze nog warm, ze heeft lekkere tieten'
Verschil is dat ik aan hand van feiten en kennis, logisch kan redeneren en onderscheidt kan maken tussen wat wel of niet rechtvaardig is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent niet minder 'geblinddoekt'.
Je moet eens wat doen aan die grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Verschil is dat ik aan hand van feiten en kennis, logisch kan redeneren en onderscheidt kan maken tussen wat wel of niet rechtvaardig is.
Kijk @Erasmus, dit is dus een Hamas aanhanger.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat onderwerp is al duizend keer besproken hier. We moeten constant in herhaling vallen om onwetende lui bij te scholen. Het is Israël die alle regels overtreedt, 90% van Palestijnse gronden bezet, Palestijnen uit hun landen verdrijft, opsluit in openlucht gevangenissen en ze vervolgens compleet traumatiseert door jaarlijkse traditie van bombardementen uit te voeren.
Dat je die vraag nog aan jezelf durft te stellen is slechts een aantoning van volledige gebrek aan moreel besef.
Heeft er al iemand toegezegd dat ze zullen stoppen met het vermoorden van die gijzelaars?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:19 schreef pokkerdepok het volgende:
dat uithongeren doet israel omdat er niet veel anders te bedenken valt om die gijzelaars levend terug te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |