Nee. Het is kutmuziek en is mij het geld niet waard.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:35 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dan kan je er ook geen uitspraken over doen; waarom zo bevooroordeeld. Ga er eens heen en zie dat er zwarte en witte mensen door elkaar staan zonder problemen. Aanrader!
Je weet wat ze zeggen he...dat laatste is geen racisme want racisme naar blanke mensen bestaat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ze extreem in de minderheid zijn worden er grapjes over hun huidskleur gemaakt. Net als bij voetbalclubs uit allochtone stadswijken waar grapjes worden gemaakt over de huidskleur van de enkele blanke voetballer die daar lid is. Daar hoor je dan uiteraard niks over.
Dat team is inderdaad weinig divers. Zouden ze wat aan moeten doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
https://www.news18.com/am(...)rld-cup-5254999.html
Check dat diverse Pakistaanse team dan!
Dat mag wel wat diverser ja!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:19 schreef MauriceM het volgende:
De sport hardlopen/sprinten is ook niet heel divers![]()
Maar dat zal wel anders zijn denk ik
Doe dan ook geen uitspraken over het publiek.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:58 schreef HSG het volgende:
Nee. Het is kutmuziek en is mij het geld niet waard.
Topsport niet goed voor je lichaam? Nou bij deze dames ziet het er anders zeer strak en perfect uit. Om te smullenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat mag wel wat diverser ja!
[ afbeelding ]
De dikkerdjes worden ondervertegenwoordigd in de topsportquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat mag wel wat diverser ja!
[ afbeelding ]
Kijk dan voor de grap eens wat er bij kogelstoten rondloopt....quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
De dikkerdjes worden ondervertegenwoordigd in de topsport.
MOET nog welquote:"Het is hier niet heel divers als je om je heen kijkt", zegt De Waard, terwijl ze naar een jeugdwedstrijd kijkt. "In dat opzicht denk ik dat de hockeysport moet veranderen."
Ja ja, en dat geloven we ook allemaal.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ze is al vele jaren getrouwd, met jonge kinderen. gaat vooralsnog gewoon uit met vriendinnen en naar de werkborrels op donderdag- en vrijdagmiddag voor een paar glazen wijn. behalve dan met ramadan.
Dat bepaal ik wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:14 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Doe dan ook geen uitspraken over het publiek.
het kan me echt geen flikker schelen wat jij wel of niet wil geloven huppelkut eerste klasquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:48 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja ja, en dat geloven we ook allemaal.
Woke aanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is nu uiteraard wachten op een gelijksoortig statement van de aanvoerders van India en Pakistan.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vergelijking slaat nergens op. Wanneer een aanzienlijk percentage v/d bevolking in Pakistan tot een zichtbare minderheid (blank, negroïde, Chinees-uiterlijk, etc.), maar dit niet terug te zien zou zijn in het hockey-team, DAN zou de vergelijking kloppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Woke aan
Dat telt niet. Alleen witte teams moeten divers zijn.
Woke uit
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:26 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Zucht..
woke meisje met opeens aangeprate schuldgevoelens. Gek dat ze op dat vlak nIet serieus genomen wordt.
Die zijn te druk met trainen voor de wiskunde en scheikunde olympiades.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Grappig dat mensen bij diversiteit meteen denken aan zwarte mensen.
Niemand denkt dan aan Chinezen of Japanners. Die zie je ook niet bij voetbal of hockey.
Tja, politici die oorlog voeren, gebeurt helaas keer op keer. Machtswellus.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:42 schreef Homey het volgende:
[..]
Maar lang niet zo divers als de Randstad.
Pak eens een land als Mali of Ivoorkust. Je ziet maar 1 huidskleur, 1 nationaliteit en wellicht 2 or 3 geloven. That's it. Dat noem ik niet divers.
Toch gek, al die landen in Afrika, het M-O en Azië mogen lekker homogeen blijven binnen een nauwe bandbreedte, maar Europa moet per se volledig superdivers worden op allerlei vlakken.
Lekker on topic ook 👍quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:12 schreef nomina het volgende:
[..]
Tja, politici die oorlog voeren, gebeurt helaas keer op keer. Machtswellus.
In Europa is het nu niet handig om tegen elkaar te vechten, dus hebben ze zich tegen het eigen volk gekeerd.
Zo kunnen ze hun stempel drukken door de bestaande maatschappij kapot te maken en schade toe te brengen. Sommige politici zijn ook gewoon laffe meelopers, maar natuurlijk net zo schuldig.
Oh wach, jij bent die malloot van de FP, mieters toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:37 schreef Sodemieters het volgende:
Fascinerend topic is dit. Hoe heel ultrarechts en racistisch Fok zich hier verzamelt om enerzijds de meest foute uitspraken te doen en dan anderzijds te beweren dat van racisme helemaal geen sprake is.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh wach, jij bent die malloot van de FP, mieters toch?
Juist.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Misschien he, hebben een hoop mensen van kleur gewoon helemaal geen zin om te hockeyen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |