Nu nog nixen en dan is de dag ook weer klaar.quote:
Lekker chill nixen is ook lekkerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu nog nixen en dan is de dag ook weer klaar.
Jaaaa! Chill nixen met een zak mini Twixen!quote:
Een hele zak nog welquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jaaaa! Chill nixen met een zak mini Twixen!
Hou hem wel uit de buurt van Lenny.quote:
Is Lenny zo gek op Twix?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hou hem wel uit de buurt van Lenny.
Vast, maar eerder een chips eter.quote:
Ahhhquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vast, maar eerder een chips eter.
Is zeker lekker.quote:
Vakantie was erg leuk, hebben echt alles eruit gehaald wat we konden. Leuke wandelingen gemaakt en inderdaad naar Idar Oberstein geweest voor de edelstenen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
Oh Ja @:Bondage , ik wilde nog wat weten over je vakantie in Duitsland en de de edelstenen die je met vriendin hebt gekocht![]()
Aaahhh geweldig!!! Prachtigquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Vakantie was erg leuk, hebben echt alles eruit gehaald wat we konden. Leuke wandelingen gemaakt en inderdaad naar Idar Oberstein geweest voor de edelstenen.
Dit zijn de edelstenen die we hebben gekocht/gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was niet te koop maar ze vond em wel heel mooi
[ afbeelding ]
En nog wat foto's van de omgeving:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben een groot deel hier gekocht: https://www.google.com/se(...)hleiferei+peter+lindquote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaahhh geweldig!!! Prachtig![]()
Heb je meer info over die mijn? plus winkel en andere info , ik las er wat over van jou in DTS en het toeval wil dat ik vorig jaar aan mijn moeder heb gevraagd of zij een ring voor mij wil maken met een grote ruwe steen en dat we een keer in NL wilden gaan kijken naar zaken die stenen verkopen . Maar liefst toch waar je zelf wat voor moet zoeken en niet al te duur . Dus ik vertelde haar vanmorgen daarover en ze wilde sowieso een keer een een week samen weg en ik vertelde haar dat we het misschien kunnen combineren met die stenen in Duitsland ... wandelen en stenen kopen , we zijn allebei bling fans en mams is edelsmid/kunstenaar![]()
Dus dank voor je prachtige foto's alvast!!!
Maar dit heb je dan allemaal gekocht in een winkel die niet toeristisch is?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben een groot deel hier gekocht: https://www.google.com/se(...)hleiferei+peter+lind
En we hebben bij de Edelsteinmine Steinkaulenberg rond de mijnen gelopen en daar eea gevonden. Was wel een zware wandeling gezien het nogal steil is. Zijn niet in de mijnen zelf geweest, veel te toeristisch voor ons.
Weinig toeristen gezien bij die winkel en de prijzen zijn goed te doen. In ieder geval veel beter dan wat ze er hier in NL voor vragen. Het zit daar vol met winkels die stenen verkopen dus concurrentie is groot, dat maakt dat het niet zo duur is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dit heb je dan allemaal gekocht in een winkel die niet toeristisch is?
Ik heb namelijk geen idee hoe of wat , behalve dan dat we allebei gek zijn op mooie stenenEn groedkoop is een lastige term want voor een mooie steen is de waarde ook weer anders maar dat is persoonlijk natuurlijk
![]()
ik zal zo ff googelen
Ah okay ik heb em opgeslagen!! Thnx!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Weinig toeristen gezien bij die winkel en de prijzen zijn goed te doen. In ieder geval veel beter dan wat ze er hier in NL voor vragen. Het zit daar vol met winkels die stenen verkopen dus concurrentie is groot, dat maakt dat het niet zo duur is.
De winkel waar ik de link van postte heeft erg veel ruwe stenen en de beste man weer er alles over te vertellen.
De mijnen van Idar Oberstein zijn schitterend. Ben er twee keer geweest en heb er wat stukken amethist gekocht. Sowieso een hele mooie omgeving.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Vakantie was erg leuk, hebben echt alles eruit gehaald wat we konden. Leuke wandelingen gemaakt en inderdaad naar Idar Oberstein geweest voor de edelstenen.
Dit zijn de edelstenen die we hebben gekocht/gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was niet te koop maar ze vond em wel heel mooi
[ afbeelding ]
En nog wat foto's van de omgeving:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Ben er nog nooit geweest, ik zet het ook op mn verlanglijstje! Maar 3 uur rijden vanaf hierquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijnen van Idar Oberstein zijn schitterend. Ben er twee keer geweest en heb er wat stukken amethist gekocht. Sowieso een hele mooie omgeving.
Het is niet geëindigdquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:52 schreef Douwtjedouw het volgende:
Grappig hoe een verhaal over twixen en nixen eindigt met edelstenen
Zoiets ja, vanavond met mijn mams bespreken om het een met het andere te gaan combineren : lopen en stenen regelenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi! Ben er nog nooit geweest, ik zet het ook op mn verlanglijstje! Maar 3 uur rijden vanaf hier
En kunst maken/bezoeken?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja, vanavond met mijn mams bespreken om het een met het andere te gaan combineren : lopen en stenen regelen
Ja dat doen ook idd samenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En kunst maken/bezoeken?
Dan wacht ik gewoon op jouw tips! Ik heb nog meer op mn lijstje staan en er komt maar weinig van, omdat ik toch niet zo goed ben om in mn eentje buiten Nederland op reis te gaan
Nog nooit gehoord van electroforming. Maar even gegooled en inderdaad mooie dingenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat doen ook idd samen![]()
Of workshops . Ik wil al jaren een workshop electroforming doen , maar nergens te vinden . Nu heb ik al wel de apparatuur , alleen de rest nog ... veel koper en nog meer mooie stenen en je kan prachtige sieraden maken
Yep je kan er ook echt van alles mee, heel erg tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van electroforming. Maar even gegooled en inderdaad mooie dingen
[ afbeelding ]
Leuk als je dat kan! Dan kan ik een bestelling plaatsen
Ook gedaan toen mn zus een workshop zilverklei deed, had ze een ring voor me gemaakt, helaas ben ik die kwijt geraakt toen ik mn sieraden een keer af moest doen.
Kun je ook gewoon van die oude koperen ketels enzo gebruiken, of moet het speciaal soort koper zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep je kan er ook echt van alles mee, heel erg tof.
Is sowieso een mooie locatie om te wandelen, dat is wat wij daar vooral hebben gedaan. Idar zelf was ook wel leuk en hebben mooie stenen weten te bemachtigen maar steden zijn niet zo ons ding.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijnen van Idar Oberstein zijn schitterend. Ben er twee keer geweest en heb er wat stukken amethist gekocht. Sowieso een hele mooie omgeving.
Je bent er zo inderdaad. Is vanaf hier wat verder natuurlijk maar nog steeds heel goed te doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi! Ben er nog nooit geweest, ik zet het ook op mn verlanglijstje! Maar 3 uur rijden vanaf hier
Nee je hebt nog wat chemische middeltjes nodig , koperdraad en schelpen, takjes , stenen, glas , van allesquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon van die oude koperen ketels enzo gebruiken, of moet het speciaal soort koper zijn?
Nee ik ben ook niet zo van de steden wel van de stenenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Is sowieso een mooie locatie om te wandelen, dat is wat wij daar vooral hebben gedaan. Idar zelf was ook wel leuk en hebben mooie stenen weten te bemachtigen maar steden zijn niet zo ons ding.
Ondanks dat ik niet veel met edelstenen heb vind ik amethist ook heel mooi.
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo van de steden wel van de stenen![]()
Het lag ook al een hele tijd in de planning om stenen winkels in NL te gaan zoeken , want stenen moet je in het echt zien en kunne voelen , ipv online kopen , daarom hebben we dat nog steeds niet gedaan.
En waar in NL moet je beginnen , ook zoiets .. dan kom je als eerste uit op bijv Giethoorn en dat is wel het laatste waar je heen wil voor stenen![]()
Dus heel erg blij met jouw bericht en foto's en nu gaan we samen verder info zoeken .
Mams en ik gingen al jaren ergens paar dagen naartoe, maar toen werd ze ernstig ziek, daarna van Deventer naar Cuijk verhuist , Corona en nu pas weer echt ruimte om samen wat plannen te maken
en dan is Duitsland wel weer een leuk begin . Dus thnx voor de tip
Ja echt wel!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
En zeker een leuk begin, gaan jullie je zeker vermaken als ik het zo lees
Echt gaan. Er hangt geen toeristen fibe en er zijn leuke kleine Duitse steden dichtbij.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb daar een kleine kristallen bonsai gekocht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Is sowieso een mooie locatie om te wandelen, dat is wat wij daar vooral hebben gedaan. Idar zelf was ook wel leuk en hebben mooie stenen weten te bemachtigen maar steden zijn niet zo ons ding.
Ondanks dat ik niet veel met edelstenen heb vind ik amethist ook heel mooi.
Bonsai freakquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt gaan. Er hangt geen toeristen fibe en er zijn leuke kleine Duitse steden dichtbij.
[..]
Heb daar een kleine kristallen bonsai gekocht.Helaas ooit tijdens een verhuizing laten vallen en sindsdien spoorloos.
Toevallig ook van amethist gemaakt met blauwe blaadjes.
Nee, dit is een never ending story.quote:
Wel naakt Twixen eten eh.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:52 schreef Douwtjedouw het volgende:
Grappig hoe een verhaal over twixen en nixen eindigt met edelstenen
Kloptttquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dit is een never ending story.
Ik snap helemaal niets van die voorliefde maar zo heb ik ook mijn rariteitenquote:
Ach, dat kan ook leuk zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Beter naakt twixen dan naakt nixen!
Als een etterende wond!quote:
Wat zijn jouw rariteiten dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van die voorliefde maar zo heb ik ook mijn rariteiten![]()
Wel schattig
Nou nou nou dat valt toch ook wel meequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook leuk zijn.
[..]
Als een etterende wond!
Koperquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zijn jouw rariteiten dan?
Wat doe je er dan mee?quote:
Inleveren bij de schrootboer! Dan word je viesrijk!quote:
Nooit!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inleveren bij de schrootboer! Dan word je viesrijk!
Dan maar viesarm.quote:
Tijd voor een mini Twix.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ff geen honger of trek meer
Dus een enkele?quote:
Ze maken de mini niet in dubbele.quote:
Dan word Lenny boos.quote:
Whehe, Twix op de zak.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee , dan moet je je Twix in de zak houden
Mogguh Stiggy!quote:
Alles kits?quote:
Gesmolten Twix van je zak af laten likken.quote:
Sure. Jij ook?quote:
Ieuwwwquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gesmolten Twix van je zak af laten likken.
Jazekerquote:
Geen idee. Die heeft mij nog nooit uitgenodigd.quote:
Top!quote:
Beter toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee. Die heeft mij nog nooit uitgenodigd.
[..]
Top!
Jawel, die gaat mij toch alleen maar uitschelden.quote:
Niet als je je goed kan kokenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, die gaat mij toch alleen maar uitschelden.
Waarom die foto weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan ik nie!
[ afbeelding ]
Zo kijkt iedere wanhopige kok.quote:
Kijkt hij wanhopig vind je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo kijkt iedere wanhopige kok.
Ja of teleurstellend. Vind hem moeilijk te peilen.quote:
Je hebt geen flatteuze foto uitgezocht iigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja of teleurstellend. Vind hem moeilijk te peilen.
Nee duh, dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt geen flatteuze foto uitgezocht iig
Teleurstellendquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee duh, dat was ook de bedoeling.
Schattige tetjensquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is duidelijk weer tijd voor tetten.
[ afbeelding ]
Die komt wel weer terug.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schattige tetjens![]()
Jammer dat 'Modus de tettenman' em weer gesmeerd is, ik geef het op
quote:
Ja Modus heeft wel een speciaal plekje met zijn rare humorquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is toch wel jouw sc maatje eh?
Awwww lief.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja Modus heeft wel een speciaal plekje met zijn rare humor
En uiteraard met jullie , dit vind ik toch een erg prettige SC met chille mensenquote:
Mee eens. Hier doen de mensen nog enigszins normaal en "volwassen" tegen elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En uiteraard met jullie , dit vind ik toch een erg prettige SC met chille mensen
Ja en de humor klopt /past ook wel goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mee eens. Hier doen de mensen nog enigszins normaal en "volwassen" tegen elkaar.
Absoluut. Ben daar ook blij mee,quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en de humor klopt /past ook wel goed
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Absoluut. Ben daar ook blij mee,
O echt? Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken. Dat ga ik nu vaker doenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En uiteraard met jullie , dit vind ik toch een erg prettige SC met chille mensen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
O echt? Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken. Dat ga ik nu vaker doen. Mooie mix tussen humor en serieus blijven
En seks!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
O echt? Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken. Dat ga ik nu vaker doen. Mooie mix tussen humor en serieus blijven
Het blijft een seks sc.quote:
Seksquote:
Lekker neuken!quote:
Neukenquote:
Tetten, poezen en konten!quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
anders kwam ik hier niet...kwam hihi
Poez toch!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
anders kwam ik hier niet...kwam hihi
Zag je dat niet?quote:
quote:
Wel in de vieze context.quote:
Ben een donders goede papegaai.quote:
Nou zeg datquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben een donders goede papegaai.
Net als Lorre van Herman Finkers.quote:
lolquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Net als Lorre van Herman Finkers.
Ja, leuke wedstrijd gezienquote:
Vielen er nog gewonden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, leuke wedstrijd gezien
Het verbaast me altijd hoeveel dat eigenlijk meevaltquote:
Haha ja, bizar is het eh? Het schijnt dat veel neurologische aandoeningen te verwijten zijn aan rugby en voetbal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd hoeveel dat eigenlijk meevaltSoms zie je iemand met een bloedneus of iets maar spelen gewoon door. Alleen als het er echt naar uitziet dan worden ze op het veld geholpen door de medische staf. Verbazingwekkend
Pak een warme trui.quote:
Heb je het ook koud?quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja, bizar is het eh? Het schijnt dat veel neurologische aandoeningen te verwijten zijn aan rugby en voetbal.
[..]
Nee, ik heb net een wandeling van 5 km gemaakt in de regen en koude wind.quote:
Leukquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik heb net een wandeling van 5 km gemaakt in de regen en koude wind.
Is het ook. Her en der wat paddenstoelen gezien.quote:
Daar is het nu wel de tijd voorquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Her en der wat paddenstoelen gezien.
Gelukkig wel en de wind en regen verfrist de geest.quote:
Wat heeft dat te maken met paddenstoelen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig wel en de wind en regen verfrist de geest.
Doet mij denken aan die oude meme:
[ afbeelding ]
Niks, wel met het koudere weer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met paddenstoelen?
Ja nee okayquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks, wel met het koudere weer.
Ik verwachtte iets geks, gelukkig viel het meequote:Op zondag 15 oktober 2023 10:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig wel en de wind en regen verfrist de geest.
Doet mij denken aan die oude meme:
[ afbeelding ]
Een halfnaakte vrouw is heel normaal ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets geks, gelukkig viel het mee
Told you so!quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Ook net een uurtje uit lopen waaien , heerlijk weer
Plop plop plop?quote:
Morning!quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Weer aan het werk
Wist ik allangquote:Op zondag 15 oktober 2023 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een halfnaakte vrouw is heel normaal ja.
[..]
Told you so!
Ja en meteen achter mijn rug om een besluit genomen door de projectleidingquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning!![]()
Die werkellende is nooit leuk.
Pak ze aan!quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja en meteen achter mijn rug om een besluit genomen door de projectleiding
Ja, morgen even met gestrekt been erin.quote:
Heel goed. Ben trots op je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, morgen even met gestrekt been erin.
Hallo, het is al na vieren!quote:
Hmm ja dat is ook weer zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heel goed. Ben trots op je.
[..]
Hallo, het is al na vieren!
Er gaan koppen rollen! En niet de helm van Stiggy.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja dat is ook weer zo.
Spannende dag dan morgen!
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er gaan koppen rollen! En niet de helm van Stiggy.
Heb er een goed gevoel over.quote:
Morgen hebben we overleg met iedereen.quote:
Is het zo erg daar dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als mijn kop gaat rollen hebben ze een heel groot probleem. Want dan is er niemand om te testen. Dat is dan niet jezelf in de voet schieten maar je complete been eraf.
Ik ben test lead en werk samen met een test coördinator en test automatiseerder. We hebben allemaal onze eigen expertise. Als die twee wegvallen valt er ook een hoop ervaring, expertise en mankracht weg. Maar de projectleider ziet alleen dat er geen blocking issues meer zijn dus kan er afgeschaald worden. En dat is ongelofelijk dom.quote:
Heb geen medelijden met die man vandaag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben test lead en werk samen met een test coördinator en test automatiseerder. We hebben allemaal onze eigen expertise. Als die twee wegvallen valt er ook een hoop ervaring, expertise en mankracht weg. Maar de projectleider ziet alleen dat er geen blocking issues meer zijn dus kan er afgeschaald worden. En dat is ongelofelijk dom.
Mss na je date, later deze week...?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Puzzie
Het magische woord seks
Ik heb er maar weinig over te vertellen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss na je date, later deze week...?
(of nog niet in die fase)
Hmm...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]tweede date, is dat niet een date te vroeg volgens het dating handboek?
Ja, een one night stand was juist eens niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmm...
Mss wel. mss niet? Hangt helemaal van de situatie af, denk ikEn wat jullie beide verwachten
Maar als one night stand, dat is anders![]()
Ah - oke. Dan is het afwachtenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, een one night stand was juist eens niet de bedoelingdat is een stuk eenvoudiger haha.
Ik zal wel zien hoe het loopt, kreeg nog niet heel veel hoogte van hem op de vorige date.
Spannenddd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, een one night stand was juist eens niet de bedoelingdat is een stuk eenvoudiger haha.
Ik zal wel zien hoe het loopt, kreeg nog niet heel veel hoogte van hem op de vorige date.
Neen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]tweede date, is dat niet een date te vroeg volgens het dating handboek?
Heb je zelf een zalig seksverhaal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:52 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Spannenddd!
Nee nee, geen one night stand. Even jezelf beheersen, en voor het serieuze werk gaan. Dan maar even geen zalige seksverhalen hier. Die tijd komen wij wel door. Maarrrr, mocht het zover zijn dan horen we het, toch?
Haha zo'n kort en krachtig antwoord, dat moet wel kloppen!quote:
Als het goed voelt, dan heb je seks met elkaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha zo'n kort en krachtig antwoord, dat moet wel kloppen!
Koppen zitten er nog op. Heb wel een escalatie ingediend. Want dit gaat echt mis vrees ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef MizzezAmy het volgende:
@:TheStigsDutchCousin hoe was het op het werk? Hebben er koppen gerold?
En anders zorg je wel dat het mis gaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Koppen zitten er nog op. Heb wel een escalatie ingediend. Want dit gaat echt mis vrees ik.
Oh daar hoef ik weinig voor te doen. Ik heb mezelf en mijn team goed ingedekt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En anders zorg je wel dat het mis gaat?
Morning angry Stiggy!quote:
Nou, verzin er dan maar één.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:09 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Morning! Helaas heb ik geen sappig seksverhaal atm!
Angry zeker. En er is een plottwist.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning angry Stiggy!![]()
[..]
Nou, verzin er dan maar één.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Angry zeker. En er is een plottwist.
Vanuit het project is er dus geen budget meer. Maar ik hoor net dat er buiten het project nog wel budget beschikbaar is. Maar omdat de projectleider niet uit zijn comfortzone stapt, zegt hij dus dat er geen budget meer is. Om gek van te worden.
Dan is er zeker wel budget voor de 13de maand van de projectleider?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Saillant detail: de rechterhand van de projectleider wist dit gewoon al. Maar heeft hier dus niets over gezegd gisteren. Op zijn zachts gezegd: merkwaardig.
Het kan me werkelijk geen fuck schelen. Hij is ongeschikt als projectleider.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Dan is er zeker wel budget voor de 13de maand van de projectleider?
Die zit vast in KLB.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk geen fuck schelen. Hij is ongeschikt als projectleider.
Zou me niet verbazen.quote:
als hij prioriteit stelt bij zijn eigen bonus en niet bij de medewerker zeker ongeschiktquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan me werkelijk geen fuck schelen. Hij is ongeschikt als projectleider.
Iedereen heeft een hobby nodig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen.
Bonus of niet, het is al langer gebleken dat hij niet geschikt is. Een collega van me heeft ook al een stap terug gedaan omdat ze niet meer kon samenwerken. En haar kennende zegt dat wat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:20 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
als hij prioriteit stelt bij zijn eigen bonus en niet bij de medewerker zeker ongeschikt
Eens, maar dan wel een nuttige.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Iedereen heeft een hobby nodig.
Ja, jou een 13de maand bezorgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, maar dan wel een nuttige.
Ben extern, dus die krijg ik nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jou een 13de maand bezorgen.
Hoop voor je op een goede afloop.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben extern, dus die krijg ik nietPlus ik heb het hele team achter me. Aan alle kanten gedekt.
Aan alle kanten gedekt, had ik niet achter je gezocht Stiggyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben extern, dus die krijg ik nietPlus ik heb het hele team achter me. Aan alle kanten gedekt.
Ik vind m wel grappigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aan alle kanten gedekt, had ik niet achter je gezocht Stiggy
(sorry,, ik laat mezelf wel weer uit
)
Och, of het nu affikt of niet, qua testwerk is het helemaal in orde. Dat gaat niet verkeerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop voor je op een goede afloop.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aan alle kanten gedekt, had ik niet achter je gezocht Stiggy
(sorry,, ik laat mezelf wel weer uit
)
kunt ook nog bij je baas dan aangeven als je de werkomgeving niet werkbaar vindt, kunnen ze een andere opdracht voor je zoeken met betere managersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin verderquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
kunt ook nog bij je baas dan aangeven als je de werkomgeving niet werkbaar vindt, kunnen ze een andere opdracht voor je zoeken met betere managers
Lekker testen!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin verderIk laat me niet gek maken en focus me op mijn werk. Plus er zijn nog genoeg andere klussen die ik kan doen binnen Rijkswaterstaat
Hoi mamquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker testen!
Wat ben je laat wakker?
En er zitten er twee in!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:54 schreef rival het volgende:
Twix is 1 van mijn favoriete snoep.
Dat wilde ik even met jullie delen.
En meer is beterquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er zitten er twee in!
quote:
Nou, nou, nou.quote:
Nee, nauw, nauw, nauw.quote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:54 schreef rival het volgende:
Twix is 1 van mijn favoriete snoep.
Dat wilde ik even met jullie delen.
Die ken ik niet, maar over witte gesproken, de witte lion vond ik ook errrrruuuuug lekkerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ik vind de witte twix het lekkerst!
Oh die ken ik dan weer niet. Maar aangezien ik meer van witte dan melk of puur houdt qua chocolade, vermoed ik dat ik die ook wel lekker vindquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar over witte gesproken, de witte lion vond ik ook errrrruuuuug lekker
Bestaat dat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Ik vind de witte twix het lekkerst!
Jazeker! Witte kitkat is trouwens ook lekker!quote:
Goeie god... nog echt ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker!
https://www.ah.nl/producten/product/wi370260/twix-white-5-pack
Snoeperd ben jij!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker! Witte kitkat is trouwens ook lekker!
Ja, viesdikquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie god... nog echt ook.
[..]
Snoeperd ben jij!
Even eraf trainen dan maar?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik![]()
Witte chocopepernoten kan ik ook al niet laten liggen, nu de witte met kokos van de hema opeten
Pas maar op. Straks pas je niet meer in je kleren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik![]()
Witte chocopepernoten kan ik ook al niet laten liggen, nu de witte met kokos van de hema opeten
Hoe dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even eraf trainen dan maar?
Ja, dat begint nu wel te komen, denk dat ik komende week maar even niet eet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks pas je niet meer in je kleren.
Even? Hoe lang duurt dat ongeveer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even eraf trainen dan maar?
Je kan ook naakt gaan rondlopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat begint nu wel te komen, denk dat ik komende week maar even niet eet.
Ja en dan moet ik naar de gevangenis/ggz en daar zijn geen snacks!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kan ook naakt gaan rondlopen.
Die hebben vast wel zo'n snackmachine,quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik naar de gevangenis/ggz en daar zijn geen snacks!
Hoelang hou je het vol?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even? Hoe lang duurt dat ongeveer?
Dat weet ik niet, 5 minuten genoeg?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoelang hou je het vol?
Ik kom ook de dag wel doorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik![]()
Die stroopwafel lijken gewoon normaal? Wat is er stroopwafel aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom ook de dag wel door
[ link | afbeelding ]
Er zitten stukjes stroop in verwerktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die stroopwafel lijken gewoon normaal? Wat is er stroopwafel aan?
Harde stukjes stroop?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Er zitten stukjes stroop in verwerkt
Vorig jaar zaten er echter 2 verschillende in. Toen was het nog beter. Maar ook nu nog goed genoeg
Is een beginquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, 5 minuten genoeg?
half / half.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Harde stukjes stroop?
Bij mij is stroop een vloeibaar goedje, zonder stukjes
Kom proeven danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nog niet overtuigd
Inclusief, of exclusief voorspel?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang had jij in gedachten?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe lang had jij in gedachten?
Half uur toch minstens. MINSTENS.quote:
Dat is dan wel all inclusive?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Half uur toch minstens. MINSTENS.
Het moment surprême misschienquote:
Ja, tegen de tijd dat ik er ben is die zak vast al leegquote:
Rival's zak?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, tegen de tijd dat ik er ben is die zak vast al leeg
Zoveel foute antwoorden mogelijk ik kan geen keuze makenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die met stroopwafelkruidnoten inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die met stroopwafelkruidnoten inderdaad
Die andere, die zit misschien nog wel vol? Geen idee. Maar die heb ik al wel eens gehad, dus wat minder interesse inJaaaajaaa, ben jij stiekem rival's ex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jaaaajaaa, ben jij stiekem rival's ex?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jaaaajaaa, ben jij stiekem rival's ex?
Ik kijk wel uit!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ssst niet verder vertellen!
Hij heeft toch zeker wel alleen maar positieve verhalen over z'n ex hoop ik?
Wat niet is, kan nog komen!quote:
In die 3 minuten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig!quote:
Sommige mensen hebben weinig tijd nodig om een zak te legenquote:
Ik heb nooit met hem geknikkerd dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig!
Misschien heeft hij wel helemaal geen ex
Dat wordt dus onder voorwaardenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen!
Nadat ik al je pepernoten op heb gegeten of de helft heb meegenomen, want daar heb ik dan recht op
Dat blijkt!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben weinig tijd nodig om een zak te legen
quote:
Ik heb al heel lang niet meer geknikkerd, lijkt me best wel weer eens leuk om te doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb nooit met hem geknikkerd dus ik zou het niet weten
Voor mij ook alweer een jaar of 20 geleden, in groep 4/5 of zoquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer geknikkerd, lijkt me best wel weer eens leuk om te doen
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer een jaar of 20 geleden, in groep 4/5 of zo
Nee dat was zeker niet met mijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor mij ook alweer een jaar of 20 geleden, in groep 4/5 of zo
Jij praat over liefde terwijl je alleen maar achter mn noten aan zitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eerlijk alles delen?
Dat toont pas ware liefde aan! Als je voorwaarden gaat stellen lijkt het alsof onze liefde niet voor eeuwig is!![]()
Zo jong ben ik niet meerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zo jong jij!
Haha en dan zo'n vieze vinger van het steeds over de grond gaan ermee.
Twix eten!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Het lastigste is bedenken wat je met die overige 2 minuten gaat doen toch.
The full Stig-package!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is dan wel all inclusive?
Anders kost het wel veel tijd zeg, dan hou ik geen tijd meer over om pepernoten te eten
Welke zak?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Jij praat over liefde terwijl je alleen maar achter mn noten aan zit
Vreemde manier om aan te geven dat je slikt, maar top!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waarmaar ja, zo werkt dat nu eenmaal, de liefde van de vrouw gaat door de maag
Sowquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemde manier om aan te geven dat je slikt, maar top!
Haha ik spreek je over 10 jaar wel weer, dan ben je pas oud!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meerik was 16 toen ik mijn eerste FOK! account maakte, dus de tijd vliegt
Ik had wel van die stoere grote knikkers, geen idee meer hoe ze heten maar zwart met een beetje wit geloof ik
Ow nohh.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, deze heeft moeite met slikken.
Vrouwen die duidelijkheid geven zijn uniekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemde manier om aan te geven dat je slikt, maar top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |