Lijkt me een mooi beroep, maar met mijn geduld met dit soort gasten maken me zeer ongeschikt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:01 schreef Bofjijff het volgende:
Respect voor het geduld van de agenten. Wat een bijdehante mensen zeg
idem ditoquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi beroep, maar met mijn geduld met dit soort gasten maken me zeer ongeschikt.
Ik zit op een punt in mijn carrière dat ik iets anders wil gaan doen. Misschien zelfs buiten de IT.quote:
Ik heb dit helaas ook wel eens bij Ewout ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had dat bij hem toen hij het gesprek aan ging met de 'brugspringers'. Er kwam echt niks zinvols uit Ewout. Ik snap dat het moeilijk is om met zulke mensen een gesprek aan te gaan, maar zeg dan gewoon niks als je het niet weet.
En dan die emotieloze monotone stem van 'm. Nee, dat was echt een gigantische misser en ik kreeg sterk het idee dat ie het wel leuk vond staan op camera. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb dit helaas ook wel eens bij Ewout ja.
In een aantal gevallen is spoed zonder sirene nodig, denk aan overval etc. Al moet ik zeggen dat ik het wel vaak vond gebeuren toen ik nog vanuit mijn kantoor op de rotonde van het Europaplein in Utrecht keek.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was vanmorgen trouwens niet zo blij met de Rotterdamse politie toen ze zonder sirene door rood reden en mij geen voorrang gaven terwijl ik groen had
Ja, dat zou kunnen. Maar ze reden niet echt met plankgas, eerder gewoontjes, dus ik gok dat ze er gewoon even schijt aan hadden.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
In een aantal gevallen is spoed zonder sirene nodig, denk aan overval etc. Al moet ik zeggen dat ik het wel vaak vond gebeuren toen ik nog vanuit mijn kantoor op de rotonde van het Europaplein in Utrecht keek.
Maar goed ze zijn erop getraind dit te doen zonder (al te veel) gevaar voor anderen.
Dat laatste laat dus zien dat je wel kans maakt bij de politie. Ik zou de stap wagen, vooral omdat je zegt dat je met verwarde mensen om kunt gaan. Tegenwoordig is een kwart van de lui waar zij mee te maken krijgen verward.quote:Op woensdag 8 november 2023 08:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik zit op een punt in mijn carrière dat ik iets anders wil gaan doen. Misschien zelfs buiten de IT.
En heb serieus gedacht van ik ga weer een conditie kweken en flink wat afvallen om dan de politieschool te doen (inspiratie van The Rookie). Ik denk dat ik zeker wat kan toevoegen mbt verwarde personen als ervaringsdeskundige.
Maar waar ik enorm veel geduld heb met verwarde personen, heb ik dat echt niet met lui die je gewoon gaan uitdagen.
Daarnaast vind ik dat je best een discussie met een agent kan aangaan maar uiteindelijk heb je gewoon te luisteren. Je kan altijd achteraf een klacht indienen.
Misschien waren ze op zoek naar iemand, dat weet je maar nooit. Het kan inderdaad wel eens schrikken zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar ze reden niet echt met plankgas, eerder gewoontjes, dus ik gok dat ze er gewoon even schijt aan hadden.
Ben wel van mening dat het geen Politie taak is, of beter gezegd, ze hebben er niet de juiste mensen voor. Natuurlijk heb je agenten die het van nature goed om kunnen gaan met verwarde mensen, maar beter zou het zijn dat ze een stukje opleiding in de GGZ krijgen of nog beter dat de GGZ via de ambulance ofzo dit als rol krijgt.quote:Op woensdag 8 november 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste laat dus zien dat je wel kans maakt bij de politie. Ik zou de stap wagen, vooral omdat je zegt dat je met verwarde mensen om kunt gaan. Tegenwoordig is een kwart van de lui waar zij mee te maken krijgen verward.
Ik neem mijn pet af voor de politie en heb altijd veel respect voor hen gehad. Ik heb er mee te maken gehad in het verleden en zij hebben mij heel goed bijgestaan toen ik het moeilijk had. Ben ze daarom eeuwig dankbaar.
Bedenk echter dat het niet altijd even gemakkelijk is om er te werken, je maakt ook erg rottige dingen mee.
Ik wens je veel succes met je uiteindelijk baanswitch.
Niet te doen deze aflevering, ben doodmoe.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:01 schreef Bofjijff het volgende:
Respect voor het geduld van de agenten. Wat een bijdehante mensen zeg
Ach, ik had wel een beetje met ze te doen al was het natuurlijk een krankzinnig idee. Die doen dit nooit meer!quote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Dat met die meisjes die op de vluchtstrook foto's aan het maken waren en zo bang waren en moesten huilen vond ik dan wel weer ''leuk''. Een keer iets anders dan opgefokte jonge kerels met een een mocro-accent.
Tranen met tuiten huilen, opdat de politie je niet naar je ouders brengt. Dat heeft vaker gewerkt, zeg maar, alleen jammer genoeg niet bij die twee.quote:Op donderdag 9 november 2023 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Dat met die meisjes die op de vluchtstrook foto's aan het maken waren en zo bang waren en moesten huilen vond ik dan wel weer ''leuk''. Een keer iets anders dan opgefokte jonge kerels met een een mocro-accent.
Klopt. Ligt bij RTL. Op X ook veel over geklaagd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hapert 'ie bij jullie ook of ligt het aan mijn tv?
lag dus niet aan mij. Nu weerquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Ligt bij RTL. Op X ook veel over geklaagd.
Volgens mij is het nu beter.
Arme Nadia
Volgens mij wist en kan ze het wel maar kreeg ze even een black out.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:50 schreef Revanches het volgende:
Lopen inderdaad ontzettend veel idioten rond. Kan ook aan de hoeveelheid inwoners liggen die dicht op elkaar wonen en leven. Vond de agenten echt zeer geduldig. Wel erg vervelend voor Nadia, maar dat is een mooi leermoment om wel de EHBO vaardigheden up to date te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |