quote:Ewout Genemans loopt een half jaar lang mee met de agenten van de politie in Rotterdam. Hij volgt zes koppels die hulpdiensten draaien, dag en nacht. Ewout maakt van alles met ze mee: het oppakken van dieven, verkeersongelukken, vechtpartijen en verwarde mensen met zelfmoordgedachten. Ewout leeft mee met de agenten en leert zo de mens achter het uniform kennen.
Zou kunnen ja dat er geen beschikbaar zijn of van elders moeten komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zeiden bij het auto ongeluk dat de ambulance lang op zich liet wachten. Het Ikazia ligt er vlak naast Dan zullen daar misschien dan alle ambu's in gebruik zijn dan?
Ik dacht wat een leuk einde van de aflevering met die vent die dacht dat het zaterdag was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Waar zo’n vuil asogezin met één of andere bulldogachtige die het beest totaal niet onder controle heeft. Gevolg: klein hondje van meneer doodgebeten op straat. Triest.
Uitstekend voorbeeld waarom dit soort beesten gewoon zo snel mogelijk verboden moeten worden. Totaal onverantwoord...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Waar zo’n vuil asogezin met één of andere bulldogachtige die het beest totaal niet onder controle heeft. Gevolg: klein hondje van meneer doodgebeten op straat. Triest.
Nou bij die vent die dacht dat het zaterdag was vond ik dat ze het vrij luchtig oppakten. Hij had toch een hersenbloeding gehad of zoiets? Misschien was hij wel van slag of had hij iets waardoor hij dat dacht. Ik vond dat niet echt normaal gedrag, zeker omdat hij zich al een tijdje niet lekker voelde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dacht wat een leuk einde van de aflevering met die vent die dacht dat het zaterdag was.
Waarom mag zo'n hond terug de straat op, snap het echt niet.
Omdat alles maar zgn. gezellig moet blijven.
Dat vind ik eigenlijk wel normaal gedrag van zo'n agent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou bij die vent die dacht dat het zaterdag was vond ik dat ze het vrij luchtig oppakten. Hij had toch een hersenbloeding gehad of zoiets? Misschien was hij wel van slag of had hij iets waardoor hij dat dacht. Ik vond dat niet echt normaal gedrag, zeker omdat hij zich al een tijdje niet lekker voelde.
Ging mij er om dat ze het niet verder onderzochten. Je kan toch even medische check laten doen bij zo’n man. Niet echt normaal gedrag om je na enkele ziekmeldingen en een hersenbloeding ineens te vergissen van dag. Ook hoe traag hij reageerde op alles… maar de agenten vonden het vooral leuk. Tsja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel normaal gedrag van zo'n agent.
Die camera volgt hun werk en ze gedragen zich zoals ze normaal zijn. Als je bij iedere oproep met lood in je schoenen en uitgaan van het ergste erop af gaat heb je na 2 maanden een burnout.
Ik moest ook wel grinniken bij die steekpartij, ze vonden het wel leuk en beetje wroeten in zo'n wond.
Toen Ewout vroeg wat ze dan niet leuk vond, hield ze ook niet in om gelijk vol gas te gaan met de ledematen naast een trein.
Nu je dat zegt, daar heb je idd wel gelijk in..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ging mij er om dat ze het niet verder onderzochten. Je kan toch even medische check laten doen bij zo’n man. Niet echt normaal gedrag om je na enkele ziekmeldingen en een hersenbloeding ineens te vergissen van dag. Ook hoe traag hij reageerde op alles… maar de agenten vonden het vooral leuk. Tsja.
De spanning valt weg omdat meneer zich vergiste van dag. Dan reageer je luchtig. Je ziet ook niet alles, bleek ook nergens uit dat die man zomaar in de steek werd gelaten terwijl hij hulp nodig had.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ging mij er om dat ze het niet verder onderzochten. Je kan toch even medische check laten doen bij zo’n man. Niet echt normaal gedrag om je na enkele ziekmeldingen en een hersenbloeding ineens te vergissen van dag. Ook hoe traag hij reageerde op alles… maar de agenten vonden het vooral leuk. Tsja.
Geloof dat die wel weet wat hij doet. Zou ook niet weten hoe hij af had kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:22 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben nu de aflevering aan het terug kijken. T viel me op dat die wapen expert in de loop van dat wapen kijkt(ok, die lag nog op dat muurtje).
Niet bepaald heel slim...
Volgens mij waren ze oa. ook bij die militair die zijn baby ombracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik vond de aflevering wel leuk. Een hoop actie, het lijkt er ook niet op dat ze veel fillers nodig hebben dit seizoen.
Ik kijk voor de agenten die hun werk doen, niet zozeer voor de “actie”, hoewel dat er natuurlijk wel bijhoort.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze oa. ook bij die militair die zijn baby ombracht.
Dan is die steekpartij idd relatief leuk. In die buurt ben ik geboren en ben daar mijn eerste 5 jaartjes opgegroeid.
Wat mij opviel, je ziet amper straatnaambordjes.
Vriend van me wist na een hersenbloeding de naam van z'n straat niet meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooie aflevering met gelijk diverse heftige meldingen. Maar ze lijken mij allemaal nogal nuchter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze zeiden bij het auto ongeluk dat de ambulance lang op zich liet wachten. Het Ikazia ligt er vlak naast Dan zullen daar misschien dan alle ambu's in gebruik zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet ook niet precies waar de ambulanceposten zijn in de regio Rotterdam, misschien daar wel om de hoek, misschien ook op 10 minuten afstand. Nu ben ik geen medisch expert, maar ik schat de situatie zoals in beeld gebracht in dat er geen levensbedreigende situatie was, zeker toen de agente vroeg of de zwangere dame klachten had en ze zei dat alles oké was, de agente wilde een ambulance voor controle. Zal dus onder A2 zijn gaan rijden (geen spoed, maar zo snel mogelijk ter plaatse binnen 30 minuten). Pas later had ze last van haar nek en een drukkend gevoel in haar buik. In de aflevering ook onduidelijk of er toen alsnog opgeschaald is.
Jammer dat Ewout hier de suggestie wekt dat het lang duurt (als je een ambulance nodig hebt duurt elke minuut lang). Maar vanuit medisch oogpunt is er waarschijnlijk geen reden geweest om onder A1 spoed te rijden. Hoewel iedereen een ambulance, wanneer nodig naast z’n huis wenst is dit helaas niet de realiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ytram op 11-10-2023 14:00:42 ]- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:19 schreef ytram het volgende:
[..]
Mooie aflevering met gelijk diverse heftige meldingen. Maar ze lijken mij allemaal nogal nuchter.
Wat betreft de ambulance, de meeste ambulance-ritten worden niet vanaf het ziekenhuis gemaakt. 99 van de 100 ambulances staan op strategische plekken, wat niet per se het ziekenhuis hoeft te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet ook niet precies waar de ambulanceposten zijn in de regio Rotterdam, misschien daar wel om de hoek, misschien ook op 10 minuten afstand. Nu ben ik geen medisch expert, maar ik schat de situatie zoals in beeld gebracht in dat er geen levensbedreigende situatie was, zeker toen de agente vroeg of de zwangere dame klachten had en ze zei dat alles oké was, de agente wilde een ambulance voor controle. Zal dus onder A2 zijn gaan rijden (geen spoed, maar zo snel mogelijk ter plaatse binnen 30 minuten). Pas later had ze last van haar nek en een drukkend gevoel in haar buik. In de aflevering ook onduidelijk of er toen alsnog op geschaald is.
Jammer dat Ewout hier de suggestie wekt dat het lang duurt (als je een ambulance nodig hebt duurt elke minuut lang). Maar vanuit medisch oogpunt is er waarschijnlijk geen reden geweest om onder A1 spoed te rijden. Hoewel iedereen een ambulance, wanneer nodig naast z’n huis wenst is dit helaas niet de realiteit.Bedankt voor deze uitgebreide postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oven in met die klere beesten. Rendac regelt het transport.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
De Rendacboulevardquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me wist na een hersenbloeding de naam van z'n straat niet meer.
Ja heb gekeken.quote:
Nou de nederlandse dronken tokkie met zijn kinderen op de achterbank vond ik wel tikje schrijnender.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja heb gekeken.
Stereotype gasten rondrijden in auto van de pa zonder rijbewijs
Hoe ze die verwarde man hielpen was wel
Ja dronken rijden is nooit goed. Was die hele gebeurtenis alweer vergeten. Pa en ma drinken, gezellig hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou de nederlandse dronken tokkie met zijn kinderen op de achterbank vond ik wel tikje schrijnender.
Maar de aflevering was vergeleken met vorige week wat minder.
Wel bizar met die stoel die in de brand vloog.
Dat ging opeens behoorlijk rap.
Ja, droevige aflevering met die 2 suïcidale personenquote:
Ja... die komt hard binnen, deze afleveringquote:
Ja ook dat snijden erbij. Heftigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, droevige aflevering met die 2 suïcidale personen
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die komt hard binnen, deze aflevering
Kijk dan meer eens in 24 uur in de ER, zie je engelse dokters en zusters die zieke mensen helpenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik het een interessant en heftig programma vind ga ik niet meer kijken, merk dat ik er boos en agressief van word en mijn (zeer weinige) vertrouwen in mensen word alleen nog maar minder
Heb echt bewondering voor het geduld en zo van die agenten, ik zou zelf gewoon een te kort lontje hebben om met al die type mensen om te gaan.
Dus hele korps komt naar een vechtpartijtje omdat ze dat spannend vinden, geen wonder dat ze geen tijd hebben voor andere zaken. Ik haak af ook van al die vervormde stemmetjes, erg irritante TVquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die komt hard binnen, deze aflevering
Ik denk dat heel veel mensen dat vinden. Zo ook hulpverleners op straat. Mega machteloos ben je dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..
Ik heb tijdens mijn verblijven in de kliniek genoeg gedwongen opnames gezien die er beter aan toe waren dan de verwarde mensen van gisteren.
Zo'n gast die met glas naar buiten gooit moet toch gewoon opgenomen worden. Ik snap dat ze momenteel personen liever thuis begeleiden omdat beter werkt.. Maar soms kan dat echt niet.. naja vind ik dan..
Onvoorstelbaar dat iemand die denkt dat de universe hem verteld dat een klein kind hem moet pijpen gewoon op straat rondloopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..
Ik heb tijdens mijn verblijven in de kliniek genoeg gedwongen opnames gezien die er beter aan toe waren dan de verwarde mensen van gisteren.
Zo'n gast die met glas naar buiten gooit moet toch gewoon opgenomen worden. Ik snap dat ze momenteel personen liever thuis begeleiden omdat beter werkt.. Maar soms kan dat echt niet.. naja vind ik dan..
Ik vind het hem wel goed doen, stoor mij nog niet aan hem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Die Ewout is maar een vaatdoek. En elke keer die korte intro's over de politieagenten hangen de keel uit. Zeker als vaste kijker.
Ik had dat bij hem toen hij het gesprek aan ging met de 'brugspringers'. Er kwam echt niks zinvols uit Ewout. Ik snap dat het moeilijk is om met zulke mensen een gesprek aan te gaan, maar zeg dan gewoon niks als je het niet weet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Die Ewout is maar een vaatdoek. En elke keer die korte intro's over de politieagenten hangen de keel uit. Zeker als vaste kijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |