De Rendacboulevardquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
Vriend van me wist na een hersenbloeding de naam van z'n straat niet meer.
Ja heb gekeken.quote:
Nou de nederlandse dronken tokkie met zijn kinderen op de achterbank vond ik wel tikje schrijnender.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja heb gekeken.
Stereotype gasten rondrijden in auto van de pa zonder rijbewijs![]()
![]()
Hoe ze die verwarde man hielpen was wel
Ja dronken rijden is nooit goed. Was die hele gebeurtenis alweer vergeten. Pa en ma drinken, gezellig hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou de nederlandse dronken tokkie met zijn kinderen op de achterbank vond ik wel tikje schrijnender.
Maar de aflevering was vergeleken met vorige week wat minder.
Wel bizar met die stoel die in de brand vloog.
Dat ging opeens behoorlijk rap.
Ja, droevige aflevering met die 2 suïcidale personenquote:
Ja ook dat snijden erbij. Heftigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, droevige aflevering met die 2 suïcidale personen
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die komt hard binnen, deze aflevering
Kijk dan meer eens in 24 uur in de ER, zie je engelse dokters en zusters die zieke mensen helpenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik het een interessant en heftig programma vind ga ik niet meer kijken, merk dat ik er boos en agressief van word en mijn (zeer weinige) vertrouwen in mensen word alleen nog maar minder
Heb echt bewondering voor het geduld en zo van die agenten, ik zou zelf gewoon een te kort lontje hebben om met al die type mensen om te gaan.
Dus hele korps komt naar een vechtpartijtje omdat ze dat spannend vinden, geen wonder dat ze geen tijd hebben voor andere zaken. Ik haak af ook van al die vervormde stemmetjes, erg irritante TVquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ging mij er om dat ze het niet verder onderzochten. Je kan toch even medische check laten doen bij zo’n man. Niet echt normaal gedrag om je na enkele ziekmeldingen en een hersenbloeding ineens te vergissen van dag. Ook hoe traag hij reageerde op alles… maar de agenten vonden het vooral leuk. Tsja.
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die komt hard binnen, deze aflevering
Ik denk dat heel veel mensen dat vinden. Zo ook hulpverleners op straat. Mega machteloos ben je dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..
Ik heb tijdens mijn verblijven in de kliniek genoeg gedwongen opnames gezien die er beter aan toe waren dan de verwarde mensen van gisteren.
Zo'n gast die met glas naar buiten gooit moet toch gewoon opgenomen worden. Ik snap dat ze momenteel personen liever thuis begeleiden omdat beter werkt.. Maar soms kan dat echt niet.. naja vind ik dan..
Onvoorstelbaar dat iemand die denkt dat de universe hem verteld dat een klein kind hem moet pijpen gewoon op straat rondloopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier ook... man wat ben ik blij dat er voor mij toen snel plek was..
Ik heb tijdens mijn verblijven in de kliniek genoeg gedwongen opnames gezien die er beter aan toe waren dan de verwarde mensen van gisteren.
Zo'n gast die met glas naar buiten gooit moet toch gewoon opgenomen worden. Ik snap dat ze momenteel personen liever thuis begeleiden omdat beter werkt.. Maar soms kan dat echt niet.. naja vind ik dan..
Ik vind het hem wel goed doen, stoor mij nog niet aan hem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Die Ewout is maar een vaatdoek. En elke keer die korte intro's over de politieagenten hangen de keel uit. Zeker als vaste kijker.
Ik had dat bij hem toen hij het gesprek aan ging met de 'brugspringers'. Er kwam echt niks zinvols uit Ewout. Ik snap dat het moeilijk is om met zulke mensen een gesprek aan te gaan, maar zeg dan gewoon niks als je het niet weet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Die Ewout is maar een vaatdoek. En elke keer die korte intro's over de politieagenten hangen de keel uit. Zeker als vaste kijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |