In haar hoofd werkt dat heel anders kan ik je vertellen. Het gaat al wel ietsjes beter omdat we er toch steeds bij haar op terugkomen dat we (als voorbeeld) geen laaaaaaaaadingen kladblokken hoeven te hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat is er mis met bestellen als er van iets nog 1 of 2 (afhankelijk van de doorloopsnelheid) over is? Alles vol is toch een beetje overkill lijkt me.
Correctie op jouw post: het is verbazing van mijn kant!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kan prima klokkijken hoor, maar ik registreer een digitale klok wel echt veel sneller. Ik vind het allemaal ook niet zo relevant overigens, zolang je maar weet hoe laat het is. Ik vind dat vreemde dingen om trots op te zijn of op neer te kijken als iemand het niet kan.
Welke Swatch is dat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
In de sportschool gister viel de joekel van een nieuwe digitale klok op.
Die hangt naast een grooote analoge klok.
En de stagiare legt uit dat zijn generatie nauwelijks nog analoog klok kan kijken![]()
Dus laat ik hem trots mijn swatch zien met blanco wijzerplaat.
Dat was turen voor hem.
quote:En thuis hangt er een grotere op de muur.Zonder te overdrijven, hier in huis zijn een klein honderd uurwerken aanwezig. Van ouderwetse zilveren reiswekkers tot grote klokken met kwik slingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen we ooit een ouderwetse schoolklok zochten, zijn we bij een klokkenmaker uitgekomen en sindsdien zijn er dus tig klokken bijgekomen. Via markten, veilingen, Ebay e.d. is alles bij elkaar gebracht.
De meesten staan/hangen er voor de sier (hoewel ze allemaal wel kunnen werken), een stuk of 8 stuks lopen ook echt dagelijks. En sommige daarvan slaan elk (half) uur...Net als hoofdrekenen is klokkijken tegenwoordig vaak een probleem bij kinderen.quote:Leren kinderen dat niet meer?
Onze nichtjes van 9 en 12 jaar oud gebruiken daarvoor hun telefoon, waarbij tijd ze eigenlijk niets zegt. Wel weten ze dat ze bij cijfer 8 ergens naar school moeten gaan en dat bij cijfer 18 het eten op tafel komt...
Ja, dit. Ik kan echt wel klokkijken, maar digitale klok zie ik direct en bij analoog kost dat net iets meer tijd. Vind ik ook heel logisch, want 98% van de klokken die ik zie, zijn digitaal.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kan prima klokkijken hoor, maar ik registreer een digitale klok wel echt veel sneller. Ik vind het allemaal ook niet zo relevant overigens, zolang je maar weet hoe laat het is. Ik vind dat vreemde dingen om trots op te zijn of op neer te kijken als iemand het niet kan.
SPOILER: uitweidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zie ik beide vlekjes vooral met één oog open, en compenseert het andere oog redelijk bij beide ogen open (en is t nieuwe vlekje ook nog kleiner dan de oude), dus ik heb er niet per se nu echt meer last van dan eerst.
/Klaagzang
Oh en @Blues ik ben meer als jouw collega ben ik bangmisschien niet met jaarvoorraad kladblokken haha maar ik vind weggooien wel ook echt heeel moeilijk. Getuige ook de 8 gourmetborden die al 6 jaar in mijn kast liggen die in die tijd 1x gebruikt zijn maar nostalgie want daar aten we vroeeeger toen ik jong was altijd van bij het gourmetten.. en dat dan voor nog 274 items in mn huis
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je nichtjes😢 Mijn moeder snapte niet dat ik niet kon hoofdrekenen.
Inmiddels gaat dat beter.
Dit!! Altijd als ik ergens slaap waar onverwacht een tikklok hang word ik helemaal kreeziedepeezie in de nacht!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zet klokken meestal uit omdat ik me aan het tikken stoor.Ik ga het in het nieuwe huis wel weer proberen omdat ik verliefd was op een staande klok.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zie sinds zondag rechts ook een vlekjetoch maar even poli gebeld vanochtend en assistente even met oogarts overlegd.
Wel goed om het in de gaten te houden. Maar dat flikkeren en trillen had ik tijdens m'n paniekstoornis ook heel erg. Soms het gevoel alsof ik geen rechte lijnen meer kon zien, en altijd alles maar wazig was. Als je daarop gaat focussen, dan kun je dat ook steeds moeilijker loslaten. Dus dat is inderdaad wel het verschil tussen iets dat je spontaan gaat opvallen, of extra alert zijn of je iets gaat merken.SPOILER: uitweidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zie ik beide vlekjes vooral met één oog open, en compenseert het andere oog redelijk bij beide ogen open (en is t nieuwe vlekje ook nog kleiner dan de oude), dus ik heb er niet per se nu echt meer last van dan eerst.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:45 schreef AnneX het volgende:
Schei uit over klokken. 😢 je woont in een klokkenmuseum?!
Hier houdt het op - een mens mag hopen - want het huis is overvol. Ook met klokken.
Het wordt echt een ouwe mensenhuis hier: overvol met spullûh.
Lang leve de hoarder![]()
quote:Na eindeloos scrollen werd het deze swatch.
Eigenlijk liever een oudere. En dju, die zie ik nu ook bij etsy
Da's best een oud model, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk eigenlijk hoeveel van die dingen ze gemaakt hebben...De één kan uiteraard makkelijker hoofdrekenen dan de ander.quote:Je nichtjes😢 Mijn moeder snapte niet dat ik niet kon hoofdrekenen.
Inmiddels gaat dat beter.
Maar als ik nu in de sportkantine iets van 6 euro nog wat moet afrekenen en 13 euro cash neerleg om het makkelijk te maken qua wisselgeld, dan weten ze niet wat ze terug moeten geven aan. Daar moet dan de rekenmachine aan te pas komen.
Daarom maar zoveel mogelijk pinnen, is voor hen en mij makkelijker. En vooral sneller...
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 10-10-2023 14:26:29 ]
Ik slaap altijd met oordoppen in, dat scheelt een hoop...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit!! Altijd als ik ergens slaap waar onverwacht een tikklok hang word ik helemaal kreeziedepeezie in de nacht!
Maar hoe problematisch is dat probleem? Hoe vaak komen mensen die geen honderd klokken hebben nog een analoge klok tegen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke Swatch is dat?
[..]
Zonder te overdrijven, hier in huis zijn een klein honderd uurwerken aanwezig. Van ouderwetse zilveren reiswekkers tot grote klokken met kwik slingers.
Toen we ooit een ouderwetse schoolklok zochten, zijn we bij een klokkenmaker uitgekomen en sindsdien zijn er dus tig klokken bijgekomen. Via markten, veilingen, Ebay e.d. is alles bij elkaar gebracht.
De meesten staan/hangen er voor de sier (hoewel ze allemaal wel kunnen werken), een stuk of 8 stuks lopen ook echt dagelijks. En sommige daarvan slaan elk (half) uur...
[..]
Net als hoofdrekenen is klokkijken tegenwoordig vaak een probleem bij kinderen.
Onze nichtjes van 9 en 12 jaar oud gebruiken daarvoor hun telefoon, waarbij tijd ze eigenlijk niets zegt. Wel weten ze dat ze bij cijfer 8 ergens naar school moeten gaan en dat bij cijfer 18 het eten op tafel komt...
Wat acceptabel was, was de plotse interesse in fluitjes. 😎quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het is hier inderdaad een klein klokkenmuseum, naast allerlei andere verzamelingen die in de loop der jaren ontstaan zijn...
[..]
Da's best een oud model, toch?
Ongelofelijk eigenlijk hoeveel van die dingen ze gemaakt hebben...
[..]
De één kan uiteraard makkelijker hoofdrekenen dan de ander.
Maar als ik nu in de sportkantine iets van 6 euro nog wat moet afreken en 12 euro cash neerleg om het makkelijk te maken qua wisselgeld, dan weten ze niet wat ze terug moeten geven aan. Daar moet dan de rekenmachine aan te pas komen.
Daarom maar zoveel mogelijk pinnen, is voor hen en mij makkelijker. En vooral sneller...
? Autocorrect?quote:
Ik herken dat helemaal niet. Mijn 11-jarige kan al jaren prima klokkijken en ze moeten elke dag rekenen op school zonder hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke Swatch is dat?
[..]
Zonder te overdrijven, hier in huis zijn een klein honderd uurwerken aanwezig. Van ouderwetse zilveren reiswekkers tot grote klokken met kwik slingers.
De meesten staan/hangen er voor de sier (hoewel ze allemaal wel kunnen werken), een stuk of 8 stuks lopen ook echt dagelijks. En sommige daarvan slaan elk (half) uur...
[..]
Net als hoofdrekenen is klokkijken tegenwoordig vaak een probleem bij kinderen.
Ja precies. Het is goed om alert te zijn als in dat als zoiets gebeurt ik dan niet een week wacht voordat ik daarover aan de bel trek, maar niet de bedoeling dat ik nu weer continu ga opletten of ik iets zie, want dan ga je inderdaad vanalles zien wat er wss helemaal niet zou zijn als je er niet zo naar 'zoekt'. Dat had ik begin vorige week wel een beetje, dat ik steeds angstig werd als ik in bed lag en een flitsje zag of iets zag trillen en daar dan enorm op ging focussen en dan werd het juist erger, terwijl dikke kans dat ik dat altijd heb maar er gewoon eerder nooit op heb gelet/het niet bewust heb geregistreerd. Dat is nu wel minder geworden, dus ik hoop dat het me lukt dat zo te houden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel goed om het in de gaten te houden. Maar dat flikkeren en trillen had ik tijdens m'n paniekstoornis ook heel erg. Soms het gevoel alsof ik geen rechte lijnen meer kon zien, en altijd alles maar wazig was. Als je daarop gaat focussen, dan kun je dat ook steeds moeilijker loslaten. Dus dat is inderdaad wel het verschil tussen iets dat je spontaan gaat opvallen, of extra alert zijn of je iets gaat merken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Analoog of digitaal klok kunnen lezen/de tijd weten maakt ook niet uit, althans, niet altijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maar hoe problematisch is dat probleem? Hoe vaak komen mensen die geen honderd klokken hebben nog een analoge klok tegen?
Sowieso gaat het bij veel mensen niet om het niet (meer) klok kunnen kijken, maar het niet meer intuïtief de tijd weten door naar een klok te kijken zonder daarbij na te denken.
Hetzelfde als bijvoorbeeld Amerikanen hebben met dat het nu 13:02 is. Geef ze tien seconden en ze weten we ongetwijfeld twee over één van te maken, maar het land niet automagisch.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik herken dat helemaal niet. Mijn 11-jarige kan al jaren prima klokkijken en ze moeten elke dag rekenen op school zonder hulpmiddelen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:00 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster: dit was de eerste.
Geen aanrader: want huidzuren vreten de armband op.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een Ajax Swatch met ingebouwde skilift activator (je skilift abonnement werd elektronisch geactiveerd op je Swatch horloge en dan kon je die voor de lezer houden bij de skilift, waarna het poortje open ging).
Wil je nu ook niet meer mee gezien worden...
Edit: Deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door MadMaster op 10-10-2023 14:31:17 ]
Hum.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit!! Altijd als ik ergens slaap waar onverwacht een tikklok hang word ik helemaal kreeziedepeezie in de nacht!
Fijn, hoef ik dat niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik herken dat helemaal niet. Mijn 11-jarige kan al jaren prima klokkijken en ze moeten elke dag rekenen op school zonder hulpmiddelen.
+1quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fijn, hoef ik dat niet te zeggen.
Zal aan de school liggen.
Het kan, maar ik vermoed dat dat in ons geval niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
Natuurlijk leren ze dat allemaal gewoon
Misschien zitten die kids ze te trollen ofzo, kan ook nog. Want dat leren ze ook tegenwoordig te doen bij volwassenen die doen/vinden of ze achterlijk zijn
Met 9 en 12 jaar vind ik dat wel echt verwonderlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan, maar ik vermoed dat dat in ons geval niet van toepassing is.
Onze nichtjes zijn altijd bloedserieus en toen ze hun bekentenis deden, merkte ik dat ze zelfs wat beschaamd waren...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
+1
Natuurlijk leren ze dat allemaal gewoon
Misschien zitten die kids ze te trollen ofzo, kan ook nog. Want dat leren ze ook tegenwoordig te doen bij volwassenen die doen/vinden of ze achterlijk zijn
-stquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
? Autocorrect?
En hoe is het met jou en de zee van vrije tijd?
Nog veel af te handelen? En dan de verkoop van jullie huis natuurlijk. Loopt het een beetje? Met al die knallen rondom…
Met 12 jaar (dan fietsen ze zelfstandig naar een middelbare school en volgens ze hele dag lessen op vaste tijdstippen hè) klinkt dit als ofwel een leerprobleem of dat er opvoedkundig iets is blijven liggen. Of dat wat Molo zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Analoog of digitaal klok kunnen lezen/de tijd weten maakt ook niet uit, althans, niet altijd.
Ter illustratie:
Als je over 'tijd' met mijn nichtjes praat, hebben ze eigenlijk geen idee waar we het over hebben.
Toen we onlangs met ze op pad waren naar Wildlands in Emmen, wilde ze in de achtbaan.
Prima, maar vanaf kwart over 3 wilde we graag weer verder en dat heb ik ze toen ook gemeld.
OK, dat was goed.
Toen ze om 15.30u nog niet terug waren, heb ik ze opgehaald.
Daarop herinnerde ik ze aan de afspraak dat we om kwart over 3 verder zouden gaan, waarop ze aangaven dat ze niet wisten wat dat precies betekende...
De oudste is net naar de middelbare school dit jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Met 12 jaar (dan fietsen ze zelfstandig naar een middelbare school en volgens ze hele dag lessen op vaste tijdstippen hè) klinkt dit als ofwel een leerprobleem of dat er opvoedkundig iets is blijven liggen. Of dat wat Molo zegt.
Ook weer waar...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:46 schreef Clubsoda het volgende:
En tja, ik kan ook geen sokken stoppen terwijl mijn oma dat waarschijnlijk een essentiële life skill had gevonden (bij wijze van, mijn oma was wel meer bad ass dan sokken stoppen). Genoeg mensen van de generatie van mijn ouders die geen idee hebben hoe een ipad of laptop of telefoon te bedienen. Generaties verschillen ook gewoon ik wat de maatschappij van hen verlangt.
Het was niet toevallig sbo oid?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oudste is net naar de middelbare school dit jaar.
Hun lagere school is/was een bepaald type, even geen idee wat, maar geen standaard.
Mijn zwager en schoonzus zijn wel wat alternatief, maar geven wel een gedegen opvoeding.
Zal het er eens (voorzichtig) met ze over hebben, ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden wat de oorzaak kan zijn...
Geen pijn, wel lekker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb trouwens nog een klacht.
Om redenen mocht ik vorige week voor het eerst een tettenplet ondergaan.
Jullie hadden hier altijd voorgespiegeld dat dat vet pijn zou doen, dus ik was helemaal voorbereid en had ze vooraf nog even geknuffeld om ze moed in te praten.
Deed die hele plet geen pijnIk heb mezelf erger aangedaan door op het strand op mijn buik te gaan liggen zonder vooraf een kuiltje te maken
![]()
Mijn halsspieren daarentegen. Tering, de spanning die daarop kwam te staan
Die had ik mooi niet voorbereid
Nee dat was mooi geweest maar helaasquote:
En ik nog wel zo mn best gedaan om je hierop voor te bereiden!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Vanyel het volgende:
Jullie hadden hier altijd voorgespiegeld dat dat vet pijn zou doen, dus ik was helemaal voorbereid en had ze vooraf nog even geknuffeld om ze moed in te praten.
Deed die hele plet geen pijnIk heb mezelf erger aangedaan door op het strand op mijn buik te gaan liggen zonder vooraf een kuiltje te maken
![]()
Heel herkenbaar dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond de mammografie echt enorm meevallen trouwens. Ik had letterlijk vooral pijn aan m'n nek omdat door tietenpletten aan die spier getrokken werd. Tieten zelf nauwelijks wat van gevoeldschijnt ook wel een fancy apparaat te zijn daar waardoor minder druk nodig is. Kon bij de meeste foto's zelfs zittend
Ik weet het echt niet, maar het zijn geen kinderen met leer-en/of gedragsproblemen of zo, zoals ik lees bij dat schooltype.quote:
Fladderquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is iets mis met de quotes van V steeds
Krijg steeds melding van woeeewaaah gequote door V. Maar dan quote ze iemand anders
Dodemusdepodemus!
Ja nee hequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En ik nog wel zo mn best gedaan om je hierop voor te bereiden!Heel herkenbaar dusquote:Ik vond de mammografie echt enorm meevallen trouwens. Ik had letterlijk vooral pijn aan m'n nek omdat door tietenpletten aan die spier getrokken werd. Tieten zelf nauwelijks wat van gevoeldschijnt ook wel een fancy apparaat te zijn daar waardoor minder druk nodig is. Kon bij de meeste foto's zelfs zittend
Dat had ik toch gezegd? sigme in CUL / [CUL SC] In den tettenpletterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Vanyel het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik mocht een tijdje geleden voor het eerst in de tettenpletter
Eerste keer van mijn leven *ooit* dat ik iemand trof die ik niet kende en die dezelfde achternaam had als ik ("wil mevrouw X zich naar Y begeven")
Na afloop het ik het 'feedbackformulier' gevraagd aan de receptie en wat geschreven hoe ontzettend meegevallen het was en hoe lief en zorgzaam ik al die meiskes vond.
Behalve het kunnen zitten was mijn post precies wat jij ook zei tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja nee he
Ik moest gewoon staan en de 3D langs mijn tere halsje laten zoeven.
Oh dat is ook hel ja een bronchoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef yinu het volgende:
Ik moet om redenen tamelijk vaak in de tettenpletter en ik vind dat ook altijd best prima. Niet ‘superleuk, kan ik er niet een voor thuis krijgen’, maar al die verhalen van mensen die niet meer gaan omdat het té veel pijn doet….![]()
Hopelijk hoeven die nooit een bronchoscopie![]()
![]()
Overigens was ik blij om berichten van @:blues te lezen in het vorige topic over gezondheidsnieuws dat minder erg was dan het had kunnen zijn.![]()
En… wat is het heeeeerlijk weer mensen!
Ach meisje. Het is ook heftig verwarrend veel en bleh allemaalquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik word ziek geloof ik. Daar heb ik geen tijd voor.
Ben net in m'n nieuwe huis geweest. Kamer is leeg. Morgen schoonmaken. Donderdag matras ophalen en brengen. Inmiddels badkamer opgeruimd, net als slaapkamer en kledingkast. Kast1 in de woonkamer is zo goed als leeg en gaat met mij mee, net als het kleinere kastje. De eerste 4 dozen + krat met alcohol staan te wachten tot ze naar hun definitieve dan wel tijdelijke plek kunnen.
Het blijft vreemd. En ook wel heftig geloof ik. En er zijn nog zoveel dingen die moeten/keuzes die gemaakt moeten woren en ook nog zoveel dat nu niet kan. Bluh.
Sterkte met het loslaten en op naar een nieuwe toekomst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik word ziek geloof ik. Daar heb ik geen tijd voor.
Ben net in m'n nieuwe huis geweest. Kamer is leeg. Morgen schoonmaken. Donderdag matras ophalen en brengen. Inmiddels badkamer opgeruimd, net als slaapkamer en kledingkast. Kast1 in de woonkamer is zo goed als leeg en gaat met mij mee, net als het kleinere kastje. De eerste 4 dozen + krat met alcohol staan te wachten tot ze naar hun definitieve dan wel tijdelijke plek kunnen.
Het blijft vreemd. En ook wel heftig geloof ik. En er zijn nog zoveel dingen die moeten/keuzes die gemaakt moeten woren en ook nog zoveel dat nu niet kan. Bluh.
Allebei nog nooit gehad, maar waarschijnlijk in hetzelfde rijtje als een bleoding dichtbranden in je blaas zonder verdovingquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:15 schreef yinu het volgende:
Ik moet om redenen tamelijk vaak in de tettenpletter en ik vind dat ook altijd best prima. Niet ‘superleuk, kan ik er niet een voor thuis krijgen’, maar al die verhalen van mensen die niet meer gaan omdat het té veel pijn doet….![]()
Hopelijk hoeven die nooit een bronchoscopie![]()
![]()
Overigens was ik blij om berichten van @:blues te lezen in het vorige topic over gezondheidsnieuws dat minder erg was dan het had kunnen zijn.![]()
En… wat is het heeeeerlijk weer mensen!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
Kun je klokkijken? Kijk dan mee!
[ afbeelding ]
Welke klok?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de klok toch 'goed' is…quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jou klok hangt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:02 schreef Clubsoda het volgende:
Dat outfitje heb ik ook vaak aan op mijn mamadag
De klok op de foto hangt ook goed…quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar jou klok hangt vast wel goed.
Is het een speciale klok voor Nieuw Zeeland ofzo dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De klok op de foto hangt ook goed…
Geen idee, maar de Romeinse cijfers staan in de juiste positie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het een speciale klok voor Nieuw Zeeland ofzo dan?
Denk dat mevrouw fan is van Stranger Thingsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het een speciale klok voor Nieuw Zeeland ofzo dan?
Ik kan van de IIX geen 12 maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Romeinse cijfers staan in de juiste positie.
De V staat niet op z'n kop, dus de klok is kennelijk bewust zo gemaakt.
Het is er 8 voor half 6…
Ik hou het toch op bewust zo gestylde designklok, waarbij men voor de leesbaarheid de Romeinse cijfers links en rechts 'leesbaar' heeft willen houden, gok ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan van de IIX geen 12 maken.
De cijfers staan middelpuntgecentreerd, het zou wel kunnen dat dat mevrouw extra in de war gemaakt heeft.
Mijn klok heeft geen cijfers dus dat is maar de vraag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar jou klok hangt vast wel goed.
😂quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:31 schreef Molo het volgende:
De hamvraag is wel, hoe kwam deze foto bij jou terecht, oh lieve @:sigme ?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
En nu ben ik er waarschijnlijk toch ingetrapt wat de klok van @:sigme betreft.
De cijfers staan in dit geval wel goed.
Ik ben in de war met klokken waar de cijfers wel leesbaar te zien zijn, geprint op de plaat e.d.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Desondanks denk ik dat de klok bewust zo gestyled/opgehangen is en niet per ongeluk op z'n kop hangt…
Damn, ik heb de dame in kwestie en de hele betrokken fotoshoot crew dan toch overschat, juist omdat alles op die foto gestyled is…quote:
Maar jij had toch lipoedeem of zulks?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Eerstvoor @:lonaa
Veel bijgelezen, meer dan 100 klokken in huis![]()
Tietenpletterij, gruwelijk pijnlijk en in de 2-3 weken daarna kan ik geen laag decolleté dragen want bont en blauw
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Veel bijgelezen, meer dan 100 klokken in huis![]()
SPOILER: Een klein deel van de voorraad…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel nog niet, 31e naar de dermatoloog. Maar inderdaad je hoeft maar te kijken en ik ben al blauw. Dame van de röntgen vorige week schrok van de blauwe plekken op mijn benen (geen idee hoe ik er aan kwam)quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar jij had toch lipoedeem of zulks?
Dat zou wel pijn en plekken verklaren.
Tsja, ik heb een geheugenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:31 schreef Molo het volgende:
De hamvraag is wel, hoe kwam deze foto bij jou terecht, oh lieve @:sigme ?
Dat is een fantastische foto.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat is ook hel ja een broncho![]()
Wij zijn lekker ff wezen uitwaaien en ik heb ff heel hard geschreeuwd op het strand.
Therapie![]()
![]()
Nee is instapklaar, alleen 'n hok voor de uil bouwen. We hebben al flink wat spullen verhuisd en afgelopen weekend voor het eerst 'n weekend daar geslapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Goede vve vergadering gehad. Niemand had wat te zeuren, grote opkomst. Maar 10 oktober en dan naar huis fietsen zonder jas is wel heel apart.
Mooie collectie zo @:madmaster
Hoi @:memento-mori Wel druk aan het inpakken zeker? Moet er eigenlijk veel gedaan worden aan het huis?
Ja, dacht dat dat wel bekend wasquote:
Zoals ik al zei, zouden wij ook niet voor 'n uil gekozen hebben. Maar het is een uil van 'n fokker. In een dierentuin /vogelopvang komt ie net zo goed in n hok he. Het hok is groter dan de wettelijke eisen en voldoet aan alle andere wettelijke eisen. Daarnaast vliegt 'n uil in 't wild ook niet voor z'n lol maar uit noodzaak voor 't verkrijgen van voedsel.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Daarnaast vliegt 'n uil in 't wild ook niet voor z'n lol maar uit noodzaak voor 't verkrijgen van voedsel.
Het is een gedomesticeerde uil he. En volgens mij heb ik nu al meermaals uitgelegd dat het onze keus niet zou zijn maar aangezien het dier al bij ons is, ben ik er van overtuigd dat hij bij ons het beste af is om de hiervoor genoemde redenen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Dat maakt het toch niet minder treurig dat zijn vliegdagen voorgoed geteld zijn?
Al is het een prachtbeest.
Het best uit 2 kwaden lijkt me. Nu in het wild uitzetten zou ook niet goed zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is een gedomesticeerde uil he. En volgens mij heb ik nu al meermaals uitgelegd dat het onze keus niet zou zijn maar aangezien het dier al bij ons is, ben ik er van overtuigd dat hij bij ons het beste af is om de hiervoor genoemde redenen.
En met hok bedoel ik een volière die de helft van onze tuin in beslag neemt met een afgeschermd hok waar hij uit de wind ed kan.
Of een stuk of 20 hechtingen uit je oogbol laten verwijderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Allebei nog nooit gehad, maar waarschijnlijk in hetzelfde rijtje als een bleoding dichtbranden in je blaas zonder verdoving
Gewoonweg onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het best uit 2 kwaden lijkt me. Nu in het wild uitzetten zou ook niet goed zijn.
Mijn collega's hadden het laatst ook over zo'n soort tupperware-avondquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Etentje met collega’s bij een matige Griek. Is sowieso al niet mijn keuken maar ook de collega’s waren ook niet echt onder de indruk. Rommelige bediening ook.
Wel beregezellig, erg gelachen. Ik weet nu meer van het seksleven van sommige dames en er zijn tips uitgewisseld over vibrators en andere ….hulpmiddelen. Ik denk dat niet alle collega’s daarvan gecharmeerd waren.
Dan gaat het plan voor volgend uitje tegenvallen: Tupperware avond, maar dan met sekstoysBen benieuwd of dat van de grond komt
![]()
Nu bedwaarts, wekker om 5.30 uur
Had ik een paar weken geleden niet gemeld dat het me 100% meeviel en totaal geen pijn deed en dat ik ook horror verhalen en allemaal sterkte wensen had gekregen. Anyway, bergens last van gehad. Alles was ook in orde. Uitslag kwam ook best snel vond ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:01 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik zou er gewoon niet naartoe gaan. Moeten hun weten of ze zoiets gaan organiseren, ik kom niet. En ik ben absoluut niet preuts. Maar hihaho doen over dildo's en vibrators is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:09 schreef Tele6 het volgende:
Mijn collega's hadden het laatst ook over zo'n soort tupperware-avondbij ons komt dat gelukkig!! niet van de grond. Ik ben nou niet 's werelds meest preutse persoon maar er zijn zoveel mensen met wie ik zo'n avond liever zou doen dan met collega's
Fijn dat jullie het zo gezellig hadden, wel jammer van die Griek
Daar zou ik ook echt niet naar toe gaan. Hoorde ooit van een vriendin dat ze er was met een vrijgezelle avond en nee, die vriendin is ook echt niet preuts maar had dingen gehoord van andere deelnemers (blijkbaar werd er veel gedeeld) dat ze tegenwoordig die andere dames op verjaardagen totaal anders bekijkt ( en hun partners ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon niet naartoe gaan. Moeten hun weten of ze zoiets gaan organiseren, ik kom niet. En ik ben absoluut niet preuts. Maar hihaho doen over dildo's en vibrators is niet mijn ding.
https://www.ladiesnight.nl/quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Etentje met collega’s bij een matige Griek. Is sowieso al niet mijn keuken maar ook de collega’s waren ook niet echt onder de indruk. Rommelige bediening ook.
Wel beregezellig, erg gelachen. Ik weet nu meer van het seksleven van sommige dames en er zijn tips uitgewisseld over vibrators en andere ….hulpmiddelen. Ik denk dat niet alle collega’s daarvan gecharmeerd waren.
Dan gaat het plan voor volgend uitje tegenvallen: Tupperware avond, maar dan met sekstoysBen benieuwd of dat van de grond komt
![]()
Nu bedwaarts, wekker om 5.30 uur
Hier zei ik niks over. Uiteraard is het beter als iemand er goed voor zorgt als een dier ongeschikt is voor leven in het wild.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
En volgens mij heb ik nu al meermaals uitgelegd dat het onze keus niet zou zijn maar aangezien het dier al bij ons is, ben ik er van overtuigd dat hij bij ons het beste af is om de hiervoor genoemde redenen.
Je maakt een mens nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet nu meer van het seksleven van sommige dames en er zijn tips uitgewisseld over vibrators en andere ….hulpmiddelen.
Ow, een paar weken geleden was ik even afk, dat zou ik me anders wel herinnerd hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik een paar weken geleden niet gemeld dat het me 100% meeviel en totaal geen pijn deed en dat ik ook horror verhalen en allemaal sterkte wensen had gekregen. Anyway, bergens last van gehad. Alles was ook in orde. Uitslag kwam ook best snel vond ik.
Ik vind het juist de bom dat iedereen lekker alles mag doen met partner (s) waar ze zin in hebben, zo lang er allerzijds consent is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook echt niet naar toe gaan. Hoorde ooit van een vriendin dat ze er was met een vrijgezelle avond en nee, die vriendin is ook echt niet preuts maar had dingen gehoord van andere deelnemers (blijkbaar werd er veel gedeeld) dat ze tegenwoordig die andere dames op verjaardagen totaal anders bekijkt ( en hun partners ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Goed om de plet-ervaringen hier te lezen.Goed dat je meteen 'n afspraak maakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vandaag een teamdag van het werk, eigenlijk een betaalde dag een leuke activiteit doen met een lekkere lunch dus ik vind dat altijd wel 'n prima dagje. Vrijwel al mijn collega's zijn ook gezellig dus dat scheelt ook.
Verder thuis de eerste bezichtigingen, vrijdagmiddag kwam het huis online te koop, meteen drie bezichtigingen en maandag en dinsdag zijn er nog wat bij gekomen waardoor het nu 9 geplande bezichtigingen zijn. Fingers crossed dat de koper er ook tussen zit.
Boks ouwequote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer ook vaak op vakantie te gaan, maar gebeurt nooit.
Ik heb gemengde gevoelens over afscheid nemen van mijnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
NIet nooit, maar niet vaak.
Moet ook wel zeggen, hou ook van mnbank
Bank is een concept. Nieuwequote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens over afscheid nemen van mijnbank
Is, is. Ik heb straks wel eenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bank is een concept. Nieuwebank
komt vanzelf
En alles kom regquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is, is. Ik heb straks wel eeneigen bed
en een
stoeltje
Ik zit in een groepsapp van een vrijgezellendagje (nul zin in). En die andere dames zijn van het vroege opstaan (6.30 is uitslapen) en beginnen meteen met beppen. Maar ik kan het groepsapp geluid ook niet uitzetten omdat ik voor een andere groep (niet zo vroeg) het geluid wel moet horen. Dus van 6.30-7.00 gaat het steeds pingpingping. En als het nou nuttige berichtjes waren…..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Boeh. Ik kon vrijdag heel fijn uitslapen maar nu niet meer.
https://www.seniorweb.nl/(...)n-uitzetten-whatsappquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zit in een groepsapp van een vrijgezellendagje (nul zin in). En die andere dames zijn van het vroege opstaan (6.30 is uitslapen) en beginnen meteen met beppen. Maar ik kan het groepsapp geluid ook niet uitzetten omdat ik voor een andere groep (niet zo vroeg) het geluid wel moet horen. Dus van 6.30-7.00 gaat het steeds pingpingping. En als het nou nuttige berichtjes waren…..
Nog 2,5 week dan moet t klaar zijn
Veel plezier in Bremen, leuke stad.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalVandaag ga ik opnieuw proberen om op vakantie te gaan. Al zal het maar voor 3 dagen zijn. Nou ja jullie zien de snack wel weer verschijnen tzt.
SeniorWebquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.seniorweb.nl/(...)n-uitzetten-whatsapp
Dat laatste, waarheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet lang geleden overleed een tante en oom kon heel lang hun kinderen niet bereiken. Dus nu moet ik met mn seniorenhoofd gaan uitvogelen hoe ik mn ouders en alleen mn ouders me midden in de nacht kan laten bellen.
Elke spammegaul belt ook 2x achter elkaar tegenwoordig (nekschot!) dus dat issem niet.
Ik heb altijd al mn geluid uitstaan, want bel me gewoon nieten berichtjes enzo zie ik toch wel binnen komen
En dan even aanzetten dat sterretjes voorgaanquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat laatste, waarheid.
Je kunt wel bepaalde mensen met een sterretje (huehue) markeren geloof ik.
Mijn hartelijke dankquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.seniorweb.nl/(...)n-uitzetten-whatsapp
Ik ben seniorquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:04 schreef Tuindier het volgende:
Goed om de plet-ervaringen hier te lezen.Heel goed! Beter weten wat het is, in alle gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dit ja. Ik heb nu niet echt meer collega’s maar zou met mijn voormalige collega’s ook echt niet in een mandje vibo’s hebben willen graaien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het juist de bom dat iedereen lekker alles mag doen met partner (s) waar ze zin in hebben, zo lang er allerzijds consent is.
Ben ook heus geïnteresseerd in wat dan zoal ieders lol is, of het de mijne is of niet.
Maar niet van collega's. Die mogen lekker seksloos blijven in mijn hoofd.
En er dan om denken je telefoon 's nachts op geluid en niet storen te zetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Je kan idd favorieten instellen en dan bij de niet storen stand aangeven dat je wel melding krijgt als je favorieten je bellen.
Je autootje wordt nu wellicht orgaandonorquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig. We hadden geen tijd om mijn oude auto te verkopen voor de apk verliep dus die hebben we nog laten keuren. Net het nieuws dat hij niet door de keuring is gekomen. Er moet voor 450 euro aan gerepareerd worden terwijl die auto misschien 600 euro waard is. Hij is lastig te verkopen ook door wat andere mankementen. Conclusie is dus dat hij naar de schroot gaat.
Ik had het er al moeilijk mee dat die auto de deur uit moest maar het is nu wel heel erg echt. Ik moet er zelfs van huilen. En dat vind ik ook weer gek want auto's zijn een vervoermiddel dus me daar aan hechten vind ik echt idioot. Maar ik heb dat dus wel gedaan.
Andere conclusie is trouwens dat we net op tijd een andere auto voor me hebben gekocht.
En dat de gebreken gelukkig geen oorzaak zijn geweest voor narigheid in de ongevallensfeer.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Andere conclusie is trouwens dat we net op tijd een andere auto voor me hebben gekocht.
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je autootje wordt nu wellicht orgaandonor
Ook dat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat de gebreken gelukkig geen oorzaak zijn geweest voor narigheid in de ongevallensfeer.
Ik heb mijn 11 jaar oude auto recent een paar dagen voor de vervaldatum APK ingeruild voor een spiksplinternieuwe en heb ook nog weken stress gehad of de oude auto bij verkoop aan volgende gebruiker wel door de APK zou komen. De garage had hem namelijk ongezien aangekocht (voor een debiel hoog bedrag overigens)quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig. We hadden geen tijd om mijn oude auto te verkopen voor de apk verliep dus die hebben we nog laten keuren. Net het nieuws dat hij niet door de keuring is gekomen. Er moet voor 450 euro aan gerepareerd worden terwijl die auto misschien 600 euro waard is. Hij is lastig te verkopen ook door wat andere mankementen. Conclusie is dus dat hij naar de schroot gaat.
Ik had het er al moeilijk mee dat die auto de deur uit moest maar het is nu wel heel erg echt. Ik moet er zelfs van huilen. En dat vind ik ook weer gek want auto's zijn een vervoermiddel dus me daar aan hechten vind ik echt idioot. Maar ik heb dat dus wel gedaan.
Een afscheidsrondjequote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mag er gelukkig nog wel een afscheidsrondje in rijden van de garage. Even kijken of er nog spullen van mij in liggen ook maar volgens mij niet meer.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, voor de liefhebbers van smerige medische filmpjes: https://imgur.com/gallery/e9zh6IQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Clubsoda het volgende:
een buurvrouw met wie ik een calamiteitenverlof heb
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
En dat ik een onschuldige Marktplaatskoper niet per ongeluk met deze kosten heb opgezadeld.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Troel het volgende:
Volgens de comments er onder was het een slang die bij een slapende vrouw naar binnen was gegaan. Wordt hier uit haar maag getrokken. Waar? In Australië natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
De verkopers van de gehandicaptenbus van mijn ouders nietquote:
Ah shit zeg. Dat zijn prijzige bussen ook. Wat een eikels.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verkopers van de gehandicaptenbus van mijn ouders nietDie is vorige week afgekeurd omdat de hele onderkant verroest is. Op een manier waarvan de garage zei dat je dat soort dingen alleen maar zag voor de APK werd ingevoerd. En de roest hebben ze op allerlei manieren proberen te verstoppen. Met opzet dus.
Shut. Dat is erg! Moedwillig belazeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verkopers van de gehandicaptenbus van mijn ouders nietDie is vorige week afgekeurd omdat de hele onderkant verroest is. Op een manier waarvan de garage zei dat je dat soort dingen alleen maar zag voor de APK werd ingevoerd. En de roest hebben ze op allerlei manieren proberen te verstoppen. Met opzet dus.
ah, dat is wel heel kutquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals verwacht doorgestuurd naar het ziekenhuis voor pletten/echo en afhankelijk daarvan meer. Ik wil nog even niet weten wat alle mogelijke opties zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:53 schreef yinu het volgende:
[..]
Heel goed! Beter weten wat het is, in alle gevallen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Zoals verwacht doorgestuurd naar het ziekenhuis voor pletten/echo en afhankelijk daarvan meer. Ik wil nog even niet weten wat alle mogelijke opties zijn.
Moest ook wel gniffelenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah shit zeg. Dat zijn prijzige bussen ook. Wat een eikels.
@:kaatje1, ik zit de snelkookworkshop te kijken. Wat een gedoe met die IP zeg
Goed dat je hebt doorgepaktquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef Tuindier het volgende:
Zoals verwacht doorgestuurd naar het ziekenhuis voor pletten/echo en afhankelijk daarvan meer. Ik wil nog even niet weten wat alle mogelijke opties zijn.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:42 schreef Troel het volgende:
ah, dat is wel heel kut
Overigens gebeurt (gebeurde) dat ook bij garages wel. Toen ik mijn eerste autootje wilde kopen bij een keurige garage en ik mijn neef mee liet kijken gaf hij aan dat de onderkant verroest was en dat ik dus beter wat anders kon zoeken. Dat was ergens 2000/2001 ofzo. Vervolgens kocht ik bij dezelfde garage een ander autootje waarvan de koppakking achteraf al lek bleek te zijn (maar ik durfde niet nogmaals naar mijn neef te gaan). Zit nu bij een garage waar ze dit soort dingen gelukkig neit doen en ben heel tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En voor jouquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:11 schreef Yinny het volgende:
Extra dikke knuffel voor @:blues en golfer
En aan alle anderen die er een nodig hebben
Oe zaligquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, voor de liefhebbers van smerige medische filmpjes: https://imgur.com/gallery/e9zh6IQ
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in Bremen. Meteen al even gezwommen. Halve liter Erdinger en een kom aardappel-kaassoep met spek voor de neus. Schnitzel met champignons op komst.
Dit was een goed idee.
Even los van alles: nee, het is geen gedomesticeerde uil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het is een gedomesticeerde uil he. ()
O, nee, Kaatje, hopelijk gaan al die pilletjes helpen en is een operatie idd nog heel ver weg...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje wat erg van die verkopers @:isabeau Dan ben je wel een erg slecht mens.
En jouw neef, blijven de familieleden wel kopen bij hem? Wel sneu voor hem, blijkbaar zit het werk m wel in het hart maar niet in hoofd en handen.
Net terug van de huisarts. De artrose was flink erger geworden in ruim 3 jaar. Toch besloten om geen injecties te doen maar paracetamol op te hogen. Voor dagelijks gebruik vond ik iedere avond 2 al wat overdreven, maar zij niet, dus ga nu naar 4x2 en kijken wat dat doet. Zo lang mogelijk (zonder pijn) injecties uitstellen, want die kunnen ook niet in het oneindige gegeven worden. Maar een operatie zit wel in de toekomst maar hopelijk in de verre
Gotsammequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Owquote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:11 schreef Yinny het volgende:
Extra dikke knuffel voor @:blues en golfer
En aan alle anderen die er een nodig hebben
quote:
Dat is toch ook een vervelende prognose.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Net terug van de huisarts. De artrose was flink erger geworden in ruim 3 jaar. Toch besloten om geen injecties te doen maar paracetamol op te hogen. Voor dagelijks gebruik vond ik iedere avond 2 al wat overdreven, maar zij niet, dus ga nu naar 4x2 en kijken wat dat doet. Zo lang mogelijk (zonder pijn) injecties uitstellen, want die kunnen ook niet in het oneindige gegeven worden. Maar een operatie zit wel in de toekomst maar hopelijk in de verre
Fijn Fles!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangekomen in Bremen. Meteen al even gezwommen. Halve liter Erdinger en een kom aardappel-kaassoep met spek voor de neus. Schnitzel met champignons op komst.
Dit was een goed idee.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moest te langover kastanjedoc
![]()
voor blues en
voor kaatje
🌰😝quote:Iedere man heeft een prostaat, ook wel voorstanderklier genoemd. Het is een klier die uit meerdere kwabben bestaat en is ongeveer zo groot als een tamme kastanje
Ik zit dus een beetje in hetzelfde pakket qua heupen maar van wat ik hoor zijn mensen met nieuwe onderdelen over het algemeen heel blij en mij is al menigmaal op het hart gedrukt niet te lang te wachten. Want bewegen zonder pijn kán in Nederland gelukkig. En lang pijn hebben is ook niet goed voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje wat erg van die verkopers @:isabeau Dan ben je wel een erg slecht mens.
En jouw neef, blijven de familieleden wel kopen bij hem? Wel sneu voor hem, blijkbaar zit het werk m wel in het hart maar niet in hoofd en handen.
Ja ze hebben het a niet druk daar of b logistiek goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel beter bekijken, extra scans oid? Mag je al snel?
Dit herken ik om me heen. Wankelende oudjes die plots weer doorstappen. Ik ken geen jongere mensen ermee, maar dat lijkt me alleen maar beterderderquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:00 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik zit dus een beetje in hetzelfde pakket qua heupen maar van wat ik hoor zijn mensen met nieuwe onderdelen over het algemeen heel blij en mij is al menigmaal op het hart gedrukt niet te lang te wachten. Want bewegen zonder pijn kán in Nederland gelukkig. En lang pijn hebben is ook niet goed voor je.
(Niet dat ik je overhaast naar de orthopeed wil sturen hoor! Eerst proberen met adequate pijnstilling)
Niet mijn genre, maar wat is er mis mee?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:45 schreef AnneX het volgende:
En draai tussen de bedrijven door jaren ‘50 /‘60 muziek. Wat een vreselijke teksten zijn dat toch. Gewoon gif. Niets romantisch. Stomme teksten.
Onze buren vroegah hadden een Renault 4, en daarin kon je via de vloer naar buiten kijken. Was een soort featurequote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prettig! Ongeacht of a of b of beide. Duimen draaien ook voor jou uiteraard!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ze hebben het a niet druk daar of b logistiek goed in elkaar zitten.
Ik heb ooit als bijrijder in zo'n auto gezeten op weg naar een disco. Je zag gewoon de weg onder je doorgaan. Met een aansteker werd af en toe gekeken hoe snel we gingen, want de lampjes deden het ook niet meer.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze buren vroegah hadden een Renault 4, en daarin kon je via de vloer naar buiten kijken. Was een soort feature
In ons dorp? Daar is de radiologie altijd razendsnel. Ik duim ook voor goede berichten voor alle geplette tetten en andere lichaamsdelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ze hebben het a niet druk daar of b logistiek goed in elkaar zitten.
Ja dat van mij idem. Dat zal 90/91/92 geweest zijn. Eerder kan niet, want ik weet het nog bewust te herinneren. Later kan niet, want toen waren ze verhuistquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit als bijrijder in zo'n auto gezeten op weg naar een disco. Je zag gewoon de weg onder je doorgaan. Met een aansteker werd af en toe gekeken hoe snel we gingen, want de lampjes deden het ook niet meer.
Dat was ergens jaren 90
Bouquet reeks genre.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet mijn genre, maar wat is er mis mee?
Toch zie ik online dat de verplichte APK in 1985 werd ingevoerdquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja dat van mij idem. Dat zal 90/91/92 geweest zijn. Eerder kan niet, want ik weet het nog bewust te herinneren. Later kan niet, want toen waren ze verhuist
Spannend! Sterkte!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:54 schreef Tuindier het volgende:
Bedankt voor het meeleven. Ik kan vrijdag al terecht gelukkig.
Mijn collega van begin 50 heeft 1 nieuwe heup, liep voor die tijd heel moeilijk en nu danst ze de trappen weer op en afquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit herken ik om me heen. Wankelende oudjes die plots weer doorstappen. Ik ken geen jongere mensen ermee, maar dat lijkt me alleen maar beterderder
M'n pa vertelde eens van een kameraad die zo'n ding op wou krikken, maar de auto bleef op de grond staan toen de krik omhoog ging.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze buren vroegah hadden een Renault 4, en daarin kon je via de vloer naar buiten kijken. Was een soort feature
Ik heb nou het eerste stukje gekeken, van de lelijke eend waar alles mis mee is. Dat ze een stuntman ermee uit de bocht laten vliegen en vervolgens de auto (dan wel leeg) van een brug flikkeren. Wat er toen allemaal kon op tvquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch zie ik online dat de verplichte APK in 1985 werd ingevoerdDus hoe het mogelijk was dat we in zo'n wrak zaten weet ik ook niet.
Ik moest het even nakijken, maar bij het programma KiesKeurig had je het item Wrak van de Weg. En dan werd zo'n auto dus door de politie van de weg gehaald en vernietigd. Ik vond dat als kleine Isa echt waanzinnig leuk![]()
kijk nou hoe mooi dat internet is!
Waarom denk je dat ik het zo mooi vond als kindquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nou het eerste stukje gekeken, van de lelijke eend waar alles mis mee is. Dat ze een stuntman ermee uit de bocht laten vliegen en vervolgens de auto (dan wel leeg) van een brug flikkeren. Wat er toen allemaal kon op tv![]()
Hier las ik ook overheen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 07:23 schreef Vanyel het volgende:
Ow, een paar weken geleden was ik even afk, dat zou ik me anders wel herinnerd hebben.
Ze vonden mijne zo knap dat ze er graag nog eens naar willen kijken.
Ik heb hele mooiequote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier las ik ook overheen.
Hoe is het nu dan met de jouwes?
Alles was zo braaf toenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:57 schreef Tele6 het volgende:
En die politieagenten, met zo'n snor en zo'n petfantastisch.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie![]()
![]()
Nee ze willen er nog eens naar kijken, maar kleine kans dat iets mis is.
Tevens ben ik levensmoe om zeer goede redenen en DP pest mij![]()
![]()
![]()
Ik moest ook lachenquote:
🤞🤞quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb hele mooie![]()
![]()
Nee ze willen er nog eens naar kijken, maar kleine kans dat iets mis is.
In Iran zagen we overal de Peugeot Pars/Farsi. Typische jaren 90 auto.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
23 jaar geleden was ik op Isla Margarita en daar waren bijna geen taxi's met intacte bodems. Het is daar doodnormaal om de weg onder je door te zien zoevenDat komt omdat Isla Margarita dus Venezuela is en Venezuela geen auto's mag importeren van Amerika. Of mocht, ik ben niet op de hoogte van handelsenbargo's daar.
Benieuwd of die wel elektriek de raampjes omhoog en omlaag kan doen.quote:In July 2023, The Peugeot Pars received a facelift due to not being able to meet modern standards, IKCO used the front bumper from the IKCO Arisun, a product made by the same manufacturer. They also managed to just barely fit a daylight system on the new Pars, they removed the plastic protection pieces from the car's body to make it look and seem more modern. The car this time around however, was also equipped with more features such as a DRL System, Electronic stability control, Gear Shift Indicator screen . The car was also offered with IKCO's new powertrain, the PSA TU5P (EC5 In Europe), as well as a Euro 5 version of the PSA XU7P.
Ik ben 45quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:43 schreef AnneX het volgende:
Het wordt steeds meer een Medical Chat.
@:Tuindier sterkte met wachten. Goed dat je hebt doorgepakt!
@:Blues met nieuws van de kastanjedok voor g.
En dan @:kaatje1 met meer pijnstilling. Pffft. (slik je dan ook maagbescherming?)
@:yinu pijnloos wandelen is toch wel lekker. Hoe oud ben je ongeveer?
Een bekende met 2 nieuwe heupen loopt als een kievit als borisz allerlei wandelpaden.
Ja. Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit herken ik om me heen. Wankelende oudjes die plots weer doorstappen. Ik ken geen jongere mensen ermee, maar dat lijkt me alleen maar beterderder
Omgquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch zie ik online dat de verplichte APK in 1985 werd ingevoerdDus hoe het mogelijk was dat we in zo'n wrak zaten weet ik ook niet.
Ik moest het even nakijken, maar bij het programma KiesKeurig had je het item Wrak van de Weg. En dan werd zo'n auto dus door de politie van de weg gehaald en vernietigd. Ik vond dat als kleine Isa echt waanzinnig leuk![]()
Samen lekker in de plassen springenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:51 schreef Yinny het volgende:
Goedemorgen! Gisteren in slaap gevallen met getik van regen op de raam...dat was een poos geleden...
Dat het nu regent en ik kind naar school moet brengen is wat minder...
Eensquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Langer slaap was meer beter geweest.
Het ziet er inderdaad heel triest uit buiten. Het blijft maar regenen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Eens
Zeker met dit weer. Het lijkt nog net zo donker als vanochtend 7:00
Heerlie de Peerlie! Want ik wil al heeeel lang stofzuigen. En als het dan lekker weer is doe ik liever een wandelingquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad heel triest uit buiten. Het blijft maar regenen.
Mijn standaard vraag: kan het ook per Email?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:34 schreef Myraela het volgende:
Meh. De dag meteen beginnen met een overleg waarvan je niet weet waarom het ingepland is en degene die het heeft ingepland niet eens kent. Geen zin.
Fijn dat de scan vlot ging.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Heerlie de Peerlie! Want ik wil al heeeel lang stofzuigen. En als het dan lekker weer is doe ik liever een wandeling
Dus stofzuig vandaag.
g is terug van de hersenscan in mijn ziekenhuis. Mooi nieuw apparaat, hij ging alleen en het ging vlot en goed
Nu maar eens verdiepen in hoe vergoedingen reiskosten werken van de afgelopen en komende ritten naar en van ziekenhuizen.
Ahh dat is balen!!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Mijn contract wordt hoogstwaarschijnlijk niet verlengd. M'n baas is nog aan het kijken of er echt echt niet ergens geld vandaan te halen is maar in de huidige begroting pas ik niet. Dus per februari ben ik hier weg.
Ik had al min of meer het gevoel dat dit ging gebeuren (aangezien collega en ik de enige twee met tijdelijke contracten zijn en hij al gehoord had dat ze hem per se binnen gingen proberen te houden), had tegen mezelf gezegd dat het weer mijn talent voor doemdenken was, maar het is dus toch zo.
Heb iig een linkje gekregen om me aan te melden voor loopbaanadvies via hr "om me naar een nieuwe functie te begeleiden", we zullen zien wat dat oplevert.
Oh, wat balen zeg!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Mijn contract wordt hoogstwaarschijnlijk niet verlengd. M'n baas is nog aan het kijken of er echt echt niet ergens geld vandaan te halen is maar in de huidige begroting pas ik niet. Dus per februari ben ik hier weg.
Ik had al min of meer het gevoel dat dit ging gebeuren (aangezien collega en ik de enige twee met tijdelijke contracten zijn en hij al gehoord had dat ze hem per se binnen gingen proberen te houden), had tegen mezelf gezegd dat het weer mijn talent voor doemdenken was, maar het is dus toch zo.
Heb iig een linkje gekregen om me aan te melden voor loopbaanadvies via hr "om me naar een nieuwe functie te begeleiden", we zullen zien wat dat oplevert.
Je was al aan het rondkijken toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:29 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet m'n droombaan maar ik wilde eigenlijk op m'n eigen timing weg ipv me zorgen moeten gaan maken over of ik volgend jaar m'n huur nog steeds zal kunnen betalen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:46 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, wat balen zeg!![]()
Maar… het is niet je droombaan, toch? Dus misschien geeft dit, of het HR-traject, een zetje in de richting van een leukere baan
Dat vind ik altijd van die vreselijk dooddoeners, je baas wordt ervoor betaald om zulke boodschappen te brengen dus ze moet nu zelf niet zielig doen. Stom dat ze talent niet vast weten te houden, uiteindelijk hun verlies en haar mankement bij het hogere management dat ze dit niet weten te regelen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Op zich kan het wel goed zijn niet "stiekem" meer te hoeven solliciteren dan. M'n baas zei dat dit de eerste keer was dat ze iemand moest vertellen dat die weg zou moeten en was zelf haast meer van d'r stuk dan ik (waar ik niet per se blij mee ben want degenen bij wie zij haar hart ging luchten had ik eigenlijk willen spreken) maar ze wil me iig op alle manieren helpen om wat anders te vinden.
Dat is begrijpelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is niet m'n droombaan maar ik wilde eigenlijk op m'n eigen timing weg ipv me zorgen moeten gaan maken over of ik volgend jaar m'n huur nog steeds zal kunnen betalen.
Maar goed. Ik heb een spaarrekening dus zo'n vaart loopt het allemaal niet. En ik geloof dat je ook een paar maanden ww kan krijgen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm verkeerd gegokt. Dacht dat ik net tussen 2 grote buien de vaccinatie kon halen. Wel droog aangekomen op de locatie, maar de tweede bui kwam eerder en is geen bui maar uren regen geworden.
Ook tot de ontdekking gekomen dat een regencape ook niet eeuwig waterdicht is. Cape aan de binnen en buitenkant nat, jas nat, jurk nat zelfs bh.
Dus nu maar even een nieuwe cape bestellen.
Ik had die van mij gisterenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm verkeerd gegokt. Dacht dat ik net tussen 2 grote buien de vaccinatie kon halen. Wel droog aangekomen op de locatie, maar de tweede bui kwam eerder en is geen bui maar uren regen geworden.
Ook tot de ontdekking gekomen dat een regencape ook niet eeuwig waterdicht is. Cape aan de binnen en buitenkant nat, jas nat, jurk nat zelfs bh.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:07 schreef Blues het volgende:
YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor zowel de hersenen als geen tumoren
Wat een enorme opluchting is dat.We have far more in common than that which devides us..
Oh balen maar fijn vd vaccquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Nah, je voorgevoel zat goed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:48 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet m'n droombaan maar ik wilde eigenlijk op m'n eigen timing weg ipv me zorgen moeten gaan maken over of ik volgend jaar m'n huur nog steeds zal kunnen betalen.
Maar goed. Ik heb een spaarrekening dus zo'n vaart loopt het allemaal niet. En ik geloof dat je ook een paar maanden ww kan krijgen.
Natuurlijk hoort dat erbij, maar op afdelingen waar je met budgetten te maken hebt waar je zelf geen enkele hand in hebt, kan je echt wel goed balen dat je iemand moet laten gaan. En niet iedereen die manager is, is ook goed in dat soort gesprekken natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van die vreselijk dooddoeners, je baas wordt ervoor betaald om zulke boodschappen te brengen dus ze moet nu zelf niet zielig doen. Stom dat ze talent niet vast weten te houden, uiteindelijk hun verlies en haar mankement bij het hogere management dat ze dit niet weten te regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ieder beetje goed nieuws is altijd goed…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat erbij, maar op afdelingen waar je met budgetten te maken hebt waar je zelf geen enkele hand in hebt, kan je echt wel goed balen dat je iemand moet laten gaan. En niet iedereen die manager is, is ook goed in dat soort gesprekken natuurlijk.Zo had ik een leidinggevende die vond dat één van mijn collega's best naar kantoor kon komen. Zijn vrouw was net bevallen en had thuis een flinke nabloeding gekregen. Opgenomen in het ziekenhuis en de baby ook. De nieuwe vader was dus hele dagen in het ziekenhuis bij vrouw en dochter (werkte wel maar niet 100% natuurlijk). Leidinggevende vond dat hij wel naar kantoor kon komen want vrouw en dochter kregen uitstekende zorg (leidinggevende was trouwens een vrouw met 3 kinderen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik had nu pas tijd deze terug te kijken maar omgquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:50 schreef Tuindier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bij het tuincentrum en moest aan @:myraela denken. Goedkoop waren ze niet trouwens, anders had ik wel een glitteraubergine meegenomen.
Fijn van de naar omstandigheden goede uitslag @:B&g.
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig plenst het de hele dag al dusdanig dat de honkbalwedstrijd vanavond in R’dam vanmorgen al afgelast is en ik dus geen onnodige autorit die kan op heb hoeven maken.
Aan de andere kant had ik de wedstrijd wel het liefst vandaag gehad.
Nu is 'ie verplaatst naar morgen en is het weer schuiven geblazen in mijn agenda.
Met het risico dat het morgen ook niet doorgaat, gezien de weersverwachting dan, en het vervolg van de hele serie in de soep loopt.
Want zaterdag is dan alweer de eerstvolgende geplande wedstrijd in Amsterdam, terwijl dan mogelijk eerst nog de 2 x verzopen inhaalwedstrijd gespeeld moet worden, in R'dam.
Begrijpen jullie het nog?
Alleen dat je én blij bent én baaltquote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig plenst het de hele dag al dusdanig dat de honkbalwedstrijd vanavond in R’dam vanmorgen al afgelast is en ik dus geen onnodige autorit die kan op heb hoeven maken.
Aan de andere kant had ik de wedstrijd wel het liefst vandaag gehad.
Nu is 'ie verplaatst naar morgen en is het weer schuiven geblazen in mijn agenda.
Met het risico dat het morgen ook niet doorgaat, gezien de weersverwachting dan, en het vervolg van de hele serie in de soep loopt.
Want zaterdag is dan alweer de eerstvolgende geplande wedstrijd in Amsterdam, terwijl dan mogelijk eerst nog de 2 x verzopen inhaalwedstrijd gespeeld moet worden, in R'dam.
Begrijpen jullie het nog?
1:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:50 schreef Tele6 het volgende:
Op zich kan het wel goed zijn niet "stiekem" meer te hoeven solliciteren dan. M'n baas zei dat dit de eerste keer was dat ze iemand moest vertellen dat die weg zou moeten en was zelf haast meer van d'r stuk dan ik (waar ik niet per se blij mee ben want degenen bij wie zij haar hart ging luchten had ik eigenlijk willen spreken) maar ze wil me iig op alle manieren helpen om wat anders te vinden.
Dat begrijp ik dat dan weer niet bij iemand die dit topic weet te vullen: LIT / sigme’s eindeloze feuilletonquote:
Dat is een goede samenvatting…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen dat je én blij bent én baalt
Voorlopig in m'n omgeving kijken -- ik heb écht écht geen zin om te verhuizen. En vanuit hier naar de Randstad verhuizen zou waarschijnlijk ook dik tegenvallen aan wat je daar qua ruimte/prijs krijgt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:06 schreef Barreltje het volgende:
oh @:Tele6 wat balen!
ik kan me je zorgen begrijpen al was mijn eertse reactie van : oh fijn! dan kan je nu naar de baan die WEL bij je past![]()
ga je in de omgeving kijken of ga je wellicht gewoon het hele land door solliciteren en dan evt verhuizen? ( ja ik weet woningnood etc.. )
en eenvoor @:Blues en g
verder geniet ik nog even van 27 graden hier, morgen avond vlieg ik weer terug naar het haagse
Strikt genomen had ik het wel kunnen begrijpen maarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat dan weer niet bij iemand die dit topic weet te vullen: LIT / sigme’s eindeloze feuilleton
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Strikt genomen had ik het wel kunnen begrijpen maar
a) het is niet poëtisch
b) ik heb 2 flessen wijn op
ik heb dan ook vaker de backspacetoets moeten aanroepen dan de hoeveelheid letters in dit bericht bevat.
dit ook wel hoor @Tele6 wel die HR training doorlopen, wsl is 90 % bullshit, maar die 10 % zou je zomaar vooruit kunnen helpen ( nu of later) en vooral ook prima in de baas zn tijdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:12 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 stom. Wie weet heb je nog iets aan het traject van HR. Je vindt vast een toffe nieuwe baan, maar snap wel erg het gevoel dat je graag zelf het moment had gekozen!
Hiervan is wel fotografisch bewijs nodig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb net het oude krabkartonding van Elin vervangen door een nieuwe, met vers catnip. Ik ben het aller aller aller beste en aller aller aller liefste poezenbaas ever
Goed bezig van sporten en mama bellenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:12 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues hoera voor dit in elk geval goede nieuws!![]()
@:Tele6 stom. Wie weet heb je nog iets aan het traject van HR. Je vindt vast een toffe nieuwe baan, maar snap wel erg het gevoel dat je graag zelf het moment had gekozen!
@:Kaatje1 bah zo natgeregend
Ik belde gisteravond even met mama en dat was fijn. Even kunnen hebben over het oog gedoe en dat ik me sowieso niet helemaal lekker voel (ook verkouden) en dat dat allemaal mentaal ook behoorlijk triggert. Was fijn dat even uit te kunnen spreken ipv alleen typen en ze reageerde ook wel fijn dit keer.
Vanochtend weer personal training en dat was ook fijn. Wat rustiger aan gedaan en geen grote krachtoefeningen of oefeningen waarbij je veel druk op je hoofd zet. Beetje last gehad tijdens maar niet teveel, erna klein beetje hoofdpijn maar ook niet al teveel. En gewoon kunnen werken erna, dus dat was fijn om te merken na de hele dag koppijn na hockey zondag. En het sporten zelf geeft ook een goed gevoel dus dat is ook mooi meegenomen.
wat verdrietigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Oei, lastig als je een bepaald schrift van een vriend niet kan lezen, maar je wel een vermoeden hebt van wat er staat en je na de vertaling er achter komt wat er aan de hand is…
איך בכלל אפשר לכתוב עליך בלשון עבר, בן היקר והאהוב 💔
בן אדם שכולו לב ענקי ומלא בנתינה ואהבה!
כל מי שהכיר אותו יגיד לכם שבן הוא ההגדרה לגבר אמיתי. אחד שתמיד יהיה שם בשבילך, ותמיד ייתן את הגב, את הלב ואת הנשמה.
כל סרביס שלנו יחד היה הצגה! לפעמים שהייתי שואל אותו על דברים שאנחנו צריכים לבדוק שיש לנו והוא היה אומר לי "נו מה אחי" ומחייך אלי והייתי מחייך בחזרה. ידעתי שאפשר לסמוך עליו עם כל דבר. לא צריך אפילו לשאול. כי ככה זה בן.
זו גם הסיבה שבגללה הוא הלך מאיתנו. כי כשהתקשרו אליו חברים שנשארו במסיבה גם אחרי שהוא יצא כבר וחילץ והציל אנשים, הגיע עד באר שבע, הוא חזר בשביל לחלץ חברים בפעם השנייה . כי ככה זה בן. אין מצב שהוא לא היה חוזר.
בן, אתה תחסר לי כל כך. אהבתי אותך באמת. לנצח תחסר לי ובגדול.
= = =
Hoe kan ik over jou schrijven in de verleden tijd, mijn lieve en geliefde zoon 💔
Een persoon met een groot hart en vol geven en liefde!
Iedereen die hem kende, zal je vertellen dat Ben de definitie is van een echte man. Iemand die er altijd voor je zal zijn en altijd zijn rug, zijn hart en zijn ziel zal geven.
Onze hele dienst samen was een show! Soms vroeg ik hem naar dingen die we moesten controleren en hij zei tegen me "nou wat, bro" en glimlachte naar me en ik glimlachte terug. Ik wist dat hij met alles te vertrouwen was. Je hoeft het niet eens te vragen. Want zo is een zoon.
Dit is ook de reden waarom hij ons verliet. Want toen hij werd gebeld door vrienden die op het feest bleven, zelfs nadat hij al was vertrokken en mensen had gered en gered, kwam hij helemaal naar Beer Sheva, hij kwam voor de tweede keer terug om vrienden te redden. Want zo is een zoon. Het is onmogelijk dat hij niet terug zou komen.
Zoon, ik zal je zo erg missen. Ik hield echt van je. Ik zal je voor altijd en in grote mate missen.
En nog staat er een foutquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Strikt genomen had ik het wel kunnen begrijpen maar
a) het is niet poëtisch
b) ik heb 2 flessen wijn op
ik heb dan ook vaker de backspacetoets moeten aanroepen dan de hoeveelheid letters in dit bericht bevat.
Ze is écht dronkenquote:
Ej, typefouten lukt net. Hoger gegrepen is te hoog gegrepen.quote:
Toch lollig, zo'n lillike fout.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ej, typefouten lukt net. Hoger gegrepen is te hoog gegrepen.
Dit is zo extreem herkenbaarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag was ik op bezoek bij de pliesie.
Ik heb een halfuur geprobeerd de ingang van hun gebouw te vinden. Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en iemand gebeld om te zeggen dat ik te dom was om de ingang te vinden. Die is naar buiten gelopen zodat ik van afstand die persoon kon zien staan. Ik was op 10 meter daarvan een parkeergarage ingereden, en destijds ruim op tijd en toen al 5 minuten te laat.
PS backspace/toetstratio zeg 1 op 4
PSPS toen had ik nog niks gedronken!!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:22 schreef Molo het volgende:
vanavond even goed aan de wijn hier. Ajuus
In m’n uppie drinken is ongezellig. Dit was met z’n tweeën. We zijn aan het experimenteren met witte wijn, een gehele nieuwe kijk op de zaak is dat. Afgelopen zondag werden we ietwat onverwacht getrakteerd op een proverijtje, dat werd 4 flessen met 4 personen (en nog wat nietwittewijnlikeur toe).quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef AnneX het volgende:
Twee flessen wijn! In je uppie? Dan lig ik in coma.
Rademarkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag was ik op bezoek bij de pliesie.
Ik heb een halfuur geprobeerd de ingang van hun gebouw te vinden. Uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en iemand gebeld om te zeggen dat ik te dom was om de ingang te vinden. Die is naar buiten gelopen zodat ik van afstand die persoon kon zien staan. Ik was op 10 meter daarvan een parkeergarage ingereden, en destijds ruim op tijd en toen al 5 minuten te laat.
PS backspace/toetstratio zeg 1 op 4
PSPS toen had ik nog niks gedronken!!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in mijn uppie te drinken @:sigme
In een Ierse Pub in Bremen. Studenten met hippe snorretjes vliegen elkaar schreeuwend in de haren over politiek.
Het is 1970.
Nee niet eens, ik was in Zwolle.quote:
Ja maar jij bent .. anders.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit in mijn uppie te drinken @:sigme
In een Ierse Pub in Bremen. Studenten met hippe snorretjes vliegen elkaar schreeuwend in de haren over politiek.
Het is 1970.
Ja, misschien welquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hadden een etentje wegens tantes 75e verjaardag. Het eten was zo zo vonden wij. De rest vond het wel goed dus zij hadden een topavond.
Het blijft voor ons wennen om tussen mensen te zijn die bij elk moment dat zich er maar een beetje voor leent in gezang uit te barsten. Er kwam zelfs een gitaar aan te pas.
O, grappig. Ik dacht die parkeergarage er recht tegenover kan niet missen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik was in Zwolle.
Ná het bezoekje aan de pliesie wou ik nog even door Zwolles centrum lopen, ik heb een ruim jaar in Zwolle gewerkt (2009) en ben er daarna niet meer geweest. Maar ik was aan de andere kant van het station en je kan niet meer onder het station door. Je moet door OV-poortjes en ik was niet met het OV. Dus toen ben ik maar afgedropen.
Dit kon ook min of meer niet missen maar ik kreeg het voor elkaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, grappig. Ik dacht die parkeergarage er recht tegenover kan niet missen.
Ik gok (en hoop) dat zij voor jou leuke muziek maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]het leven aan de kant van de man is soms ook net een musical
Gelukkig zijn ze allemaal lief
Gaat de trouwerij nu nog wel door?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook beland in 1975 of zo. Leuk hoor, vrijgezellendag, alles en iedereen heeft ruzie. De bruiden zijn boos. De appjes vliegen alle kanten op. Er was eerst (in overleg met een van de bruiden) een dag met een enorm aantal mensen georganiseerd. Aan de kant van de ene bruid hebben een aantal mensen zich afgesplitst. Ik hoor daar ook bij, alleen was niet betrokken (vond ook een kleinere groep wel zo leuk). Geen idee of er nu nog iets doorgaat en of we nog wel een uitnodiging krijgen voor de bruiloft. Ik wacht nog even met stof bestellen voor kleding 😂
Ehhh niet mn lievelingsen, niets om te haten. Erg acceptabel, leunend naar best leuk. Vaakquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gok (en hoop) dat zij voor jou leuke muziek maken.
Wij kregen het volkslied van hun dorp, Kinderen voor Kinderen en 5 verjaardagsliedjes te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |