Akkoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je onterecht werd aangepakt.
Mooi dat @:GGMM het heeft opgelost.
Excuses voor de verwarring.
Ik verheug me nu alweer op de verkiezingenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Blijft een grimmige sfeer in NWS.
Oh een TR in het Ajax topic.
Eventjes binnen gedenderd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:05 schreef Coco het volgende:
Blijft een grimmige sfeer in NWS.
Oh een TR in het Ajax topic.
Zal ook wel een fijn feestje blijven met dat zwart-wit postgedrag van de meesten.quote:
Leuke emoji.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:51 schreef Erasmus het volgende:
(Voor de users zonder een moderne iPhone/Android of met een apparaat uit het jaar 1998, het onderste blokje is een emoji waarin ik en moderator @:Coco elkaar de handen schudden)
Ik haat de drie zoenen. Hou het gewoon bij één alsjeblieft. Ongemakkelijk gedoe.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
En uiteraard de 3 kussen op de wang.
Ah ja, eentje is ook leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat de drie zoenen. Hou het gewoon bij één alsjeblieft. Ongemakkelijk gedoe.
Gelukkig doet VBL daar niet aan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ook wel een fijn feestje blijven met dat zwart-wit postgedrag van de meesten.
Maar hier zijn jullie vrienden van elkaar. Dat ligt anders.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, even het subforum F1 op scherp gezet.
Hopelijk gaan er koppen rollen.
Ik mocht van het weekend ook al geen geintje uithalen met Chevyquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga NU kijken.
F1 blijft een leuke rubriek.
Jij zou een goede moderator zijn voor F1.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik mocht van het weekend ook al geen geintje uithalen met Chevy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |